חיפוש

המדריך המלא לטיקטוקר המתחיל

אפליקציית טיקטוק הפכה לאחת האפליקציות החמות ביותר בעולם, עם מיליוני סרטונים העולם מדי חודש.

הסרטונים בטיקטוק מצלמים על ידי המשתמשים בה, ובהם רואים ריקודים ושירים עכשוויים.

המדריך המלא לטיקטוקר המתחיל – קדימה, בואו נתחיל.

 

הקדמה

טיקטוק היא רשת חברתית, וכמו בכל שאר הרשתות החברתיות, על מנת להצליח, צריך להיות פעיל. בכדי להצליח בטיקטוק, על המשתמש להיות יצירתי, עקבי בהעלאת התכנים מדי יום, להגיב למשתמשים אחרים, וכן לשתף פעולה עם משתמשים נוספים. כל זאת, על מנת שמשתמשים אחרים יעקבו אחריכם.

 

מטרה מראש

לפני שאתם מתחילים ליצור פרופיל ותכנים לטיקטוק, חשבו מה תרצו להשיג מהטיקטוק, מה המטרה שלכם. האם לשם הכיף? האם למען השגת עבודה? האם על מנת למכור ולקדם את עצמכם או את העסק שלכם? לאחר שתגדירו מהי המטרה שלכם, חשבו מי קהל היעד שלכם, למי אתם פונים.

אז לאחר שהגעתם להחלטות מה המטרה שלכם, תוכלו להמשיך לשלב הבא.

 

פרופיל טיקטוק

כל הצלחה בטיקטוק, מתחילה בפרופיל טוב. בחרו שם משתמש קליט וקולע, העלו תמונת פרופיל עניינית, והוסיפו תיאור על עצמכם, אך הימנעו מלהרחיב יותר מידי.

 

תוכן יצירתי ועקבי  

תוכן זה שם המשחק. היו יצירתיים, צרו תוכן יצירתי ומעניין, אשר יסחוף אחריו משתמשים נוספים. תוכן איכותי ויצרתי, יוביל למשיכת עוקבים חדשים, וכן יסייע לשמר את העוקבים הקיימים. חשבו מחוץ לקופסא, בחרו שירים עכשוויים, וצרו סרטונים טרדנים ומצחיקים. לאלו מבינכם היודעים לרקוד, אל תפחדו לשלב ריקוד מושקע.

 

שימוש באשטגים

חלק בלתי נפרד מהטיקטוק הם האשטגים. הוספת אשטגים לסרטונים שלכם, מסייעת לכם להופיע בחיפושים. הסרטונים מקבלים חשיפה רבה, לייק, תגובות, וכן גורמת להופעת עוקבים חדשים.

מומלץ להשתמש באשטגים הקשורים לסרטון אותו העלתם.

 

טרנדים זו לא מילה גסה

זאת לא בושה לרכוב על טרנד חדש. זרמו עם הטרנדים החדשים המשתנים, והתאימו את עצמכם אליהם. צרו סרטונים וריקודים לצלילי שיריים פופולאריים ועכשוויים.

 

שיתופי פעולה

אם ברצונכם להגדיל את כמות העוקבים שלכם, דרך שתמיד מצליחה היא שיתופי פעולה. שתפו פעולה עם משתמשים אחרים בעלי מספר עוקבים גבוה יותר, ותנו לו לפרסם את התוכן או הסרטון בפרופיל שלו. ככל שתיצרו יותר שיתופי פעולה עם יותר משתמשים, כך תוכלו להגדיל את כמות העוקבים שלכם בזמן קצר יותר.

 

על רגל אחת – המדריך המלא לטיקטוקר המתחיל

אם גם אתם רוצים להצליח ברשת החברתית טיקטוק, ישנם מספר דברים אותם עליכם לעשות. תחילה, עליכם להגדיר מטרה מראש, וכן להגדיל מי קהל היעד שלכם. לאחר מכן, עליכם לבנות פרופיל משתמש, בו תבחרו לעצמכם שם, תמונת פרופיל, ותכתבו  מספר מילים על עצמכם. שלישית, כאשר אתם מתחילים ליצור סרטונים ולהעלות תוכן לעמוד שלכם, עליכם להקפיד על תוכן ענייני, וכן על עקביות רבה. לבסוף, על מנת להגדיל את החשיפה, הלייקים, התגובות והעוקבים, השתמשו באשטגים, תהיו עכשוויים, וצרו שיתופי פעולה.

מכשיר טלפון

 

באותו נושא
ללמוד קריפטו
למה כדאי ללמוד קריפטו?

בתקופה האחרונה אנו שומעים רבות מצד חברים על קורס קריפטו ששינה את החיים שלהם באופן חיובי. מספר חוות הדעת הרבות שזרמו אלינו ביממה האחרונה, גרמו

קרא עוד »
זכוכית מגדלת
תפקידו של מקדם האתרים

  למקדם אתרים יש עבודה חשובה מאוד. הוא אחראי על קידום אתרים של בעלי עסקים שונים ברחבי הרשת. עובדה זו מרתקת רבים וגורמת להם לתהות

קרא עוד »