חיפוש

3 המתנות המגניבות ביותר לראש השנה

אם יש משהו שכולם מסתבכים איתו ואין עליו ויכוח (פרט לקושי בחיתוך בצל מבלי לדמוע) זו בחירת מתנה נכונה ומגניבה לראש השנה. מידי שנה, רגע לפני החגים, אנו שומעים אנשים מתלחששים ומנסים להבין מה מתאים להביא השנה. שכן, את המתנה השווה באמת הבאתם כבר לפני שנה ושנתיים, אז מה הפעם? כדי להקל עליכם, יצאנו לבדוק  מהן 3 המתנות המגניבות ביותר שאתם יכולים להעניק לקרובים שלכם בחג הקרוב.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל לבדוק מהן המתנות המגניבות ביותר שתוכלו להעניק למי שתרצו בראש השנה הקרוב, היינו צריכים לפנות אל גורמים שמבינים דבר או שניים בנושא – אל חכמת ההמונים. לכן, ערכנו סקר ופרסמנו אותו בקבוצות שונות. בסקר שאלנו את הגולשים את השאלות הבאות:

  • האם אתם נוהגים להביא מתנות לראש השנה?
  • יש לכם רעיון למתנה מגניבה במיוחד? שתפו אותנו!
  • יש לכם רעיון למתנה נוספת? נשמח לשמוע

מעל ל – 30 גולשים ענו על הסקר ואפשרו לנו לבחור את 3 המתנות שנראו לנו המגניבות ביותר. הישארו אתנו ותגלו מהן.

 

מתנה מגניבה ביותר לראש השנה – מספר 1

מדובר במתנה מכובדת שמתאימה לכל איש ואישה. אנחנו ניישם אותה בשנה הקרובה פשוט כי הבנו שהיא מגניבה והיינו שמחים לקבל אותה בעצמנו. תוסיפו את האפשרות של מארז יוקרתי לגבר או לאישה אל הרשימה שבה אתם כותבים את הרעיונות שלכם בנוגע לבחירה של מתנות לראש השנה. בחרנו ברעיון זה בגלל שניתן לשלוח מארז מתנה עד הבית של מקבל המתנה. כך שאתם לא צריכים להתאמץ בכלל וזה מגניב מאוד בעינינו.

 

מתנה מגניבה ביותר לראש השנה – מספר 2

המתנה ה – 2 היא מעמד יין אופנתי בעיצוב מיוחד. יש למשל מעמדי יין בצורה של אופנוע לחובבי אופנועים ויש כל מיני עיצובים מיוחדים שיגרמו למארח שלכם להוציא את בקבוק היין היקר ביותר שלו מהמרתף רק בשביל להניח אותו על המתנה המגניבה שלכם. רצוי לבדוק מראש מהם התחביבים של מקבל המתנה ולבחור בהתאם את העיצוב של מעמד היין.

 

מתנה מגניבה ביותר לראש השנה – מספר 3

המתנה המגניבה ביותר שאנחנו שמענו עליה היא כרטיס טיסה לחו"ל. ברור שמדובר כאן במתנה שאי אפשר להעניק סתם כך לכל אחד. אבל אם מדובר למשל בהורים שלכם שמארחים אתכם לחג השנה ואתם יודעים שהם זקוקים לחופשה, כדאי שתעניקו להם את המתנה המגניבה ביותר הזו. שכן, כך, לא תהיה להם ברירה, הם יאלצו לעזוב את הכול ולצאת לנופש לאחר החג.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 המתנות המגניבות ביותר שתוכלו להעניק לקרובים שלכם בראש השנה. לנו נותר רק לאחל לכם שתבצעו את הבחירה הכונה ביותר ושתהיה לכם שנה טובה ומתוקה מדבש.

חמש מתנות

 

באותו נושא
מתנות
3 מתנות מומלצות לזוגות

החלטתם שאתם רוצים להשקיע בזוגיות שלכם ולקנות מתנה מיוחדת? אולי אתם מחפשים בכלל מתנה לזוג חברים? אין זה משנה מהי הסיטואציה, כל עוד אתם מחפשים

קרא עוד »
תכשיט
7 מתנות פרידה בלתי נשכחות

זו עובדת חיים מרירה ומתוקה שלפעמים אנשים צריכים לעזוב. בין אם אשת העבודה שלכם עוברת לעבודה חדשה, השותפה האהובה עליכם עוברת לגור עם בן/בת הזוג,

קרא עוד »
מתנות לחגים
5 רעיונות מקוריים למתנות חגים

החגים בפתח, מלווים בתחושות של התחדשות מרגשת. הנוסף על כל הארגונים, הקניות, המתכונים והאורחים, צריכים לדאוג גם למתנות חג. החגים הם הזדמנות נפלאה לנתינה, להבעת

קרא עוד »