חיפוש

העיר היפה ביותר שאתם לא מכירים

אם אתם מתכננים טיול בפורטוגל, יש מקום אחד שלא כדאי לפספס, והוא לאו דווקא נמצא ברשימת אתרי החובה במדינה – לאגוש.

לאגוש היא עיירת נופש בדרום פורטוגל על חופי האוקיינוס האטלנטי. חופיה עוצרי הנשימה של לאגוש מושכים אליהם המוני תיירים כל שנה אשר באים להשתזף בשמש הנעימה ולראות את המפרצים והחופים הדרמטיים שיצר הצוק על המים.

לאגוש היא חלק מחבל אלגרבה המהמם שבו חופים מוזהבים, לגונות, לשונות ים, כפרים מסורתיים לצד ערים בוהקות ובעיקר בעיקר תחושת חופש אמיתי. למעשה מעניק חבל הארץ הזה אפשרויות אינספור לתיירים ומבקרים, הוא לא כל כך רחוק מליסבון (רק 3 שעות נסיעה), מחזיק ברצועת חוף מדהימה ו…נו, אתם צריכים עוד?

 

לנפוש בפורטוגל, להרגיש בתל אביב

לא לא, הכוונה היא לא למחירים או לצפיפות על הכבישים אלא למזג האוויר. שלא כמו מדינות כמו אירלנד, שם אם תגיעו למשל למחוז קילקני ייקח לכם שלושה ימים רק להתרגל למזג האוויר – האקלים בפורטוגל דומה מאוד לזה שאנחנו מכירים מישראל, במיוחד בערי החוף, וזה כבר יעזור לנו להרגיש בבית. אם הייתם בפעם במדינה השכנה ספרד, כנראה שזה יהיה לכם מוכר.

מעבר למזג האוויר, האטרקציות מדהימות ומתאימות לכולם: כפרים עתיקים שנשתמרו מתקופות קדומות, שייט בנקיקים לתוך מערות ולגונות, מגרשי גלף מקצועיים, מרכזי קניות, קזינו ועוד ועוד.

המקום גם נחשב מושלם להשקעה נדל"נית, לאחר שרבים מתושבי אירופה רוכשים בו נכסים, גם כדי לקצור רווחים אבל גם בכית תענוגות לחודשי הקיץ.

 

מה עם מלונות?

כמו כל דבר, גם מלונות בחבל אלגרבה יש מכל הסוגים ובשפע. תוכלו למצוא גם מלונות פאר ויוקרה ברמת 5 כוכבים וגם לשכור חדרי אירוח בדירות פרטיות (אלה קוני הנכסים שדיברנו עליהם קודם), הכל בהתאם לאופי ולתקציב שלכם. ממש כדאי לחוות את שני סוגי האירוח משום שהם שונים זה מזה וממש מעניקים חוויה אחרת, שקשה לנו מאוד לומר איזו מהן עדיפה.

 

ובכל זאת – מלון אחד מומלץ

אם כבר המלצה, אז קבלו את בואבישטה גולף אנד ספא – Boavista Golf & Spa Resort.

זהו הוא מלון חמישה כוכבים מפנק במיוחד אשר מבטיח לשוהים בו חופשה איכותית ויוקרתית. המלון ממוקם במיקום שקט יחסית ולא במרכז העיירה, אך תוכלו להגיע למרכז לאגוש בנסיעה קצרה. בזכות מיקומו תוכלו להנות בו משקט וטבע רב.

החופים פורטו דה מוס וחוף לוז במרחק 1.2 ק"מ מהמלון בלבד, ואטרקציות נוספות של לאגוש כמו שוק העבדים, כנסיית סנטה מריה, טירת לאגוש והמרינה של לאגוש הם במרחק של כ-3- 3.5 ק"מ מהמלון. ב- Boavista Golf & Spa Resort מציעים טיולים רגליים, טיולי אופניים או טיולי סוסים כדרך אלטרנטיבית לנסיעה ברכב (אם כי האופציה הזאת כמובן תמיד קיימת) על מנת לראות את הנופים הקסומים של לאגוש.

המלון בנוי בצורת דירות של חדר שינה אחד בגודל 72 מטר מרובע ווילות עם שני חדרי שינה וסלון בגודל 115 מטר מרובע. הדירות והוילות כוללות בתוכן סלון מרוהט מודרני ואסתטי, טלוויזיה גדולה, ספה הנפתחת למיטה, כספת, מזגן, מטבח מאובזר הכולל מקרר, תנור, כיריים, מכונת קפה, מיקרוגל, טוסטר ומדיח כלים, מכונת כביסה ומייבש, בידה, כילה ליתושים, מרפסת וטרסה הפונות לחצר או לבריכה. הדירות יכולות להלין עד 2 אנשים והוילות יכולות להלין עד 6 אנשים, אך יש אפשרות לקבל מזרונים נוספים לוילה בתוספת תשלום ולהלין אנשים נוספים. בכל וילה יש ווייפיי חזק, אשר ניתן להתחבר אליו בכל איזור במלון, וגם חניון פרטי מאובטח ללא תשלום. ישנם שירותי ניקיון יומיים לוילות.

מסעדת המלון "קלאבהאוס" מציעה 3 ארוחות ביום, כאשר ארוחת הבוקר (הכלולה במחיר החדר) מוגשת בצורת בופה, ושאר הארוחות ניתן להזמין מהתפריט המציע מנות מקומיות ומנות בינלאומיות. בנוסף למסעדה תמצאו במלון גם באר המציע משקאות קרים, משקאות אלכוהולים ונשנושים, וכך גם תוכלו למצוא מכונות משקאות וחטיפים פזורים במלון.

במלון Boavista Golf & Spa Resort יש 3 בריכות – 2 בריכות חיצוניות אשר סביבן דשא ומיטות שיזוף נוחות, ובריכה אחת פנימית.  כמו ששם המלון מרמז ניתן למצוא בו גם ספא עם עיסויים שונים ומפנקים, חמאם, ג'קוזי וסאונה. כמו כן יש בו גם מגרש גולף גדול עם 18 גומחות, מגרשי טניס, מגרש משחקים לילדים וחדר כושר מאובזר ביותר.
תוכלו להנות גם מחנויות מזכרות ונוחיות, מופעי מוזיקה חיה וחדרי משחקים.

צוות המלון עומד לשירותכם 24 שעות בפורטוגזית ואנגלית, ותוכלו להיעזר בהם לכל דבר בין אם זה להזמנת טיולים, הזמנת שאטל לשדה התעופה (שדה התעופה הקרוב ביותר הוא שדה התעופה של פארו- כ-50 דקות נסיעה מהמלון), השכרת רכב, קניית כרטיסים לאירועים בלאגוש ואפילו שירותי שמרטפות. ישנם גם חדרים המתאימים לישיבות במלון וניתן לשכור אותם לשם כך.

Boavista Golf & Spa Resort הוא אחד המלונות האהובים והפופולריים ביותר בלאגוש וזוכה מדי שנה לציונים הגבוהים בקרב התיירים בעיר.

 

דגל

באותו נושא
קֶמפִּינג
8 טיפים לקמפינג מוצלח

קמפינג הוא דרך נפלאה להתחבר מחדש לטבע, להירגע וליצור זיכרונות מתמשכים עם יקיריהם. עם זאת, טיול קמפינג מוצלח דורש תכנון והכנה מדוקדקים. מבחירת ציוד המחנאות

קרא עוד »
10 עובדות מפתיעות על איסלנד

איסלנד היא מדינה ייחודית ומרתקת עם היסטוריה ותרבות עשירה. מהנופים הטבעיים המדהימים שלה ועד לסצנת האומנויות והמוזיקה התוססת שלה, יש הרבה עובדות מפתיעות על איסלנד

קרא עוד »
אתרי נופש
אתרי נופש מומלצים

אם אתם מתכננים חופשה בחצי האי סיני, אז קודם כל – דעו כי בחרתם את היעד המושלם לחופשה. סיני תעניק לכם רוגע ושלווה, אשר לחלוטין

קרא עוד »
שקיעה
סיני, זאת השאלה

הגיע הזמן לווידוי – אנחנו אוהבים את סיני. אוהבים אהבת נעורים, מעט אידיאליסטית אך כנה ואמיתית לחלוטין. אוהבים כבר הרבה זמן וכנראה זה לא עומד

קרא עוד »
חוף ים
מדריך קצר לסינאיסט הרשמי

 החלטתם שאתם עוזבים כרגע את הרעיון של נסיעה לחו"ל ונוסעים לסיני. חברים, ברכות, אתם נמצאים באחוז הנכון ביותר של אוכלוסיה. כי התורים בנתב"ג זה לא

קרא עוד »