חיפוש

האם קוסם מחלק הפתעות בזמן מופע ילדים?

מופעי קוסמות הפכו להיות אטרקציה לוהטת בשנים האחרונות. עבור ילדים, מדובר בחוויה בלתי נשכחת שמפתיעה ומרגשת, כל עוד היא נעשית בצורה איכותית. אפשר למצוא קוסמים ואמני חושים לכל אירוע וגיל ולהפתיע את הקהל שלכם בצורות שונות, אך לא כל קוסם יגיע לכל מקום ויתאים את ההופעה אל ילדיכם. אם כך, למה חשוב לשים לב לפני שאתם מזמינים את הקוסם הבא ואיך לדאוג להבטיח חוויה בלתי נשכחת לילדיכם?

 

גילאי הילדים חשובים, גם אם מדובר בהפרש מצומצם

למסיבות הילדים לרוב מוזמנים חברים מהשכבה ומהשכבות הסמוכות לה, לפעמים מגיעים אחים, בני דודים וחברים נוספים מבית הספר. זאת אומרת שבמסיבות לילד בגיל 6, נוכל למצוא קהל שמורכבים מגילאים 5-8. קיים פער גדול בין קהל בגיל הזה לגילאים 7-10, ילדים צעירים ירותקו לטריקים קצרים שמכילים אביזרים וצעצועים, השתתפות של הרבה מהם בהופעה, בלונים ומתנפחים, בעוד שילדים בוגרים יותר יעדיפו קסמים שנמשכים מעט יותר זמן ומורכבים ממספר שלבים שאפשר לעקוב אחריהם ואפקט ההפתעה בו גדול יותר.

 

עבור הצעירים בגיל 5-7

אם אתם מחפשים קוסם לגילאים צעירים יותר, תרצו למצוא מופע קוסמות שמורכב מהשתתפות הילדים במופע, עם חלוקת מתנות ובלונים, עם קוסם שיודע לתקשר עם הילדים ולשמור על הקשב שלהם לאורך זמן.

אם אתם הורים לגיל הזה אתם יודעים עד כמה קשה לילד לשבת במשך יותר מדקה וארבעים שניות על הכיסא. אפשר למצוא קוסמים שמשחקים עם הילדים ומעבירים הפעלות וקוסמים שמנהלים טקס אוכל כזה או אחר, אלו הפרטים הקטנים שיוצרים לקטנטנים שלכם את החוויה.

 

עבור גילאי 7-12

בגילאים הללו הילדים מחפשים אחר משהו לפקס בו את הקשב שלהם, בתנאי שיהיה מספיק מרתק ומושך. אם כן, נחפש קוסם שמציג טריקים בעלי מספר קטן של שלבים, משחקי גיבוש ואף ייצר אווירה קלילה, זורמת ונינוחה שבה הילדים ירגישו בנוח להשתתף ולקחת חלק מהנה במופע. אם הילד אוהב מוזיקה, ניתן למצוא מופעי קוסמות שמשלבים מוזיקה בתוכם, שילוב של מוזיקה אהובה של החוגג יכולה להבטיח אווירה טובה ושמחה.

 

עבור נערים מתבגרים 13-16

נערים מתבגרים הם קהל קשה, הם אוהבים דרכים בדרך שלהם, מרדנים ושואלים המון שאלות. אם אתם זוכרים את התקופה הזו, או נמצאים בה עכשיו, אתם בטח זוכרים ויודעים שהקסמים המעניינים הם אלו שמשאירים אותכם על קצה הכיסא וכל פעם מדהימים אתכם מחדש לאורך המופע.

אם כך, יש למצוא קוסם סבלני, בעל רמת תחכום גבוהה. אפשר לשקול גם להביא קוסם שמלמד קסמים או קורא מחשבות, שולט בתת ההכרה וכך שומר על הסקרנות בקרב המתבגרים. מומלץ לשאול גם האם נעשה שימוש בהומור ובדיחות במהלך המופע.

בסופו של דבר, קוסם טוב הוא כזה שיידע לבדר את הקהל כולו, בין אם מדובר בנערים, ילדים או ההורים שנמצאים גם הם בקהל, מצאו עמו חיבור, שאלו את השאלות החשובות שלכם וכך תבטיחו אטרקציה מהנה לכולם.

קוסם מחלק הפתעות

באותו נושא