חיפוש

מהן השיטות הטובות ביותר לפיתוח מיומנויות טלפתיות?

בזמן שיש מי שתוהה אם טלפתיה היא אמתית בכלל, יש מי שבוחן איך אפשר לפתח את המיומנויות הללו. אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאתם מהאנשים שיודעים שטלפתיה קיימת וטוב שכך. נפגשנו עם טובי המומחים כדי להבין איך אפשר לפתח מיומנויות טלפתיות ומהן השיטות המומלצות ביותר למתעניינים בתחום. הנה כל המידע שמצאנו עבורכם:

 

רקע אודות השיטות הטובות ביותר לפיתוח מיומנויות טלפתיות

רגע לפני שנציג בפניכם את השיטות הטובות ביותר לפיתוח מיומנויות טלפתיות, חשוב לנו לציין בפניכם שמדובר ביכולות שכל  אחד יכול לקחת בהם חלק. אתם צריכים להכין את עצמכם נפשית ולהאמין בתהליך, שכן אלו השלבים החשובים ביותר שיאפשרו לכם בסופו של דבר להגיע אל היעד הסופי – להיות בעלי יכולות טלפתיות. אז תנשמו עמוק ותמשיכו לקרוא את השורות הבאות כשאתם מרוכזים ורגועים.

 

השיטה הראשונה הטובה ביותר לפיתוח מיומנויות טלפתיות

השיטה הראשונה הטובה ביותר היא להתחיל לתרגל מדיטציה. כן, כן, הדבר הזה שכולם עושים כשהם חוזרים מטיול במזרח. אם טרם תרגלתם מדיטציה בחייכם, כדאי שתדעו שאלו הדברים שאתם צריכים לעשות כדי להצליח לתרגל:

  1. תיכנסו לחדר שקט
  2. תעמעמו את האורות
  3. תשמיעו מוזיקה רגועה
  4. תשבו ותתחילו בתרגיל

את תרגול המדיטציה אתם צריכים לבצע אחת ליום לפחות. לאחר כמה תרגולים, אתם תגלו שיש לכם מיומנויות של טלפתיה שנבנות ומתפתחות מיום ליום.

 

השיטה השנייה הטובה ביותר לפיתוח מיומנויות טלפתיות

את השיטה השנייה הטובה ביותר לקחנו מהאתר של המומחה – yaron-mind.co.il.  כדי לקחת חלק בשיטה הזו, אתם צריכים לקבוע תרגול קבוע עם פרטנר שמאמין, בדיוק כמוכם, ביכולות טלפתיה. עליכם להיפגש לפחות פעמיים בשבוע ולתרגל תרגילי מדיטציה במשך כשעה לפחות.

איך עושים זאת? יושבים אחד מול השני, עוצמים את העיניים ומאפשרים בכל פעם למישהו אחד לחשוב על מספר בין 1 ל-10. בכל פעם, כל אחד בתורו מציין מהו המספר שהשני חשב עליו. ככל שתתרגלו יותר, כך תגלו שלאט לאט, היכולות הטלפתיות שלכם מתפתחות.

 

השיטה השלישית הטובה ביותר לפיתוח מיומנויות טלפתיות

השיטה השלישית היא לפנות אל המומחים בתחום. אתם יכולים לפנות למשל אל אמן חושים ולהגיד לו שאתם מעוניינים ללמוד לפתח את המיומנויות הטלפתיות שיש לו. יש לא מעט אמני חושים שישמחו להיפגש אתכם פנים מול פנים ולערוך לכם קורס מקוצר בנושא.

כך תוכלו להיות בטוחים שאתם פועלים נכון ושיש לכם מדריך שמייעץ ואומר אם אתם בדרך הנכונה לפיתוח מיומנויות טלפתיות. אם תשאלו אותנו, לדעתנו, זו הדרך הטובה ביותר.

 

לסיכום

אלו היו שלושת השיטות הטובות ביותר לפיתוח של מיומנויות טלפתיות. עכשיו, כשאתם מודעים אליהן, אתם יכולים להתחיל לתרגל באמצעות השיטה המתאימה לכם ביותר. לנו נותר רק לאחל לכם שיהיה בהצלחה ושתגיעו אל היכולות הללו בהקדם ועם כמה שפחות מאמץ.

 

טֶלֶפַּתִי

באותו נושא
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »