חיפוש

מה חשוב לשאול לפני שמשכירים קרוואן לטיול בצפון?

החלטתם שהפעם אתם משקיעים בטיול שלכם? מתכננים לשכור קרוואן ולטייל אתו ברחבי הצפון? רגע לפני שתבחרו בחברת קרוואנים אקראית ותשכרו קרוואן, כדאי שתדעו שיש כמה שאלות שאתם חייבים לשאול. בחרנו לרכז בפניכם את 4 השאלות החשובות ביותר, הנה הן:

 

שאלה מספר 1 – האם הקרוואן פנוי לתאריכים שאתם מעוניינים?

השאלה הראשונה והחשובה ביותר היא האם הקרוואן פנוי בכלל בתאריכים שבהם אתם מתכננים לנסוע. אם החופשה הבאה שלכם בצפון צפויה להתקיים בתקופת החגים או בחופש הגדול, כדאי שתדעו שייתכן שתיתקלו בקושי להזמין קרוואן ברגע האחרון. שכן, לא מעט אנשים מתעניינים בהשכרה של קרוואן והם יודעים שכדי לצאת לחופשה בקיץ, צריך להזמין את הקרוואן לפחות חצי שנה או שנה מראש.

כדי לחסוך לכם בזמן, לפני שתשאלו את שאר השאלות – אתם צריכים לבדוק תחילה שהקרוואן פנוי בתאריכים הנבחרים ורק לאחר מכן, להמשיך ולברר את שאר הפרטים.

 

שאלה מספר 2 – מה גודל הקרוואן?

כשאתם שואלים מה הגודל של הקרוואן, אתם בעצם מוודאים את הפרטים הבאים:

  • כמה אנשים יכולים להיכנס אליו?
  • כמה נוח יהיה לכם להיות בו לזמן ממושך
  • האם מתאים לכם להתגורר יחד בקרוואן בגודל שכזה?

ראוי לציין כי יש מגוון רחב של קרוואנים בגדלים שונים. אם תרצו לקבל תמונה רחבה יותר אודות שאלה זו, אתם יכולים להיכנס אל האתר הבא: villaonline.co.il.

 

שאלה מספר 3 – מה הקרוואן מכיל?

אחד הדברים החשובים שאתם חייבים לדעת רגע לפני שאתם משכירים קרוואן זו התכולה שלו. אתם הרי לא רוצים לגלות ששכרתם קרוואן שאין בו שירותים ומקלחת, נכון? אם יש דברים מסוימים שחשוב לכם שיהיו בקרוואן שלכם, כדאי שתרשמו אותם מראש על דף ותשאלו את החברה מראש לגביהם. הנה רשימה שאנחנו הכנו רגע לפני שיצאנו לחופשה האחרונה שלנו בקרוואן:

  • מטבח
  • שירותים ומקלחת
  • מיטות (וכמה מיטות?)
  • מים זורמים
  • חלון

 

שאלה מספר 4 – איפה אפשר למצוא המלצות על החברה שלכם?

בשלב זה כבר צריכים להיות לכם את רוב הפרטים החשובים על הקרוואן, כך שנותר לכם רק לבדוק שמדובר בחברה מומלצת. לכן, אנו ממליצים לשאול את החברה לגבי קבלת המלצות. סביר להניח שנציג מטעם החברה יפנה אתכם אל האתר שלה או לעמוד הפייסבוק.

אנחנו מציעים לכם לבדוק את הביקורות שנכתבו על החברה בגוגל. שם תוכלו לראות ביקורות של לקוחות קודמים (מרוצים או כאלו שהיו מרוצים פחות) ובעקבות ביקורות אלו, תחליטו אם מדובר בחברה שמתאימה לכם או לא.

 

לסיום

אלו היו 4 השאלות שחשוב לשאול את החברה לפני שאתם משכירים קרוואן לטיול בצפון. כדאי שתשמרו את המדריך הנוכחי ותעקבו אחריו במהלך השיחה עם החברה הנבחרת. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שיהיה טיול נעים בקרוואן ושתיהנו מכל רגע!

השכרת קרוואן לטיול

באותו נושא
קֶמפִּינג
8 טיפים לקמפינג מוצלח

קמפינג הוא דרך נפלאה להתחבר מחדש לטבע, להירגע וליצור זיכרונות מתמשכים עם יקיריהם. עם זאת, טיול קמפינג מוצלח דורש תכנון והכנה מדוקדקים. מבחירת ציוד המחנאות

קרא עוד »
10 עובדות מפתיעות על איסלנד

איסלנד היא מדינה ייחודית ומרתקת עם היסטוריה ותרבות עשירה. מהנופים הטבעיים המדהימים שלה ועד לסצנת האומנויות והמוזיקה התוססת שלה, יש הרבה עובדות מפתיעות על איסלנד

קרא עוד »
אתרי נופש
אתרי נופש מומלצים

אם אתם מתכננים חופשה בחצי האי סיני, אז קודם כל – דעו כי בחרתם את היעד המושלם לחופשה. סיני תעניק לכם רוגע ושלווה, אשר לחלוטין

קרא עוד »
שקיעה
סיני, זאת השאלה

הגיע הזמן לווידוי – אנחנו אוהבים את סיני. אוהבים אהבת נעורים, מעט אידיאליסטית אך כנה ואמיתית לחלוטין. אוהבים כבר הרבה זמן וכנראה זה לא עומד

קרא עוד »
חוף ים
מדריך קצר לסינאיסט הרשמי

 החלטתם שאתם עוזבים כרגע את הרעיון של נסיעה לחו"ל ונוסעים לסיני. חברים, ברכות, אתם נמצאים באחוז הנכון ביותר של אוכלוסיה. כי התורים בנתב"ג זה לא

קרא עוד »