חיפוש

השתלת שיער – האם זה כואב?

השתלת שיער הוא סוג של ניתוחון שמתבצע עבור אנשים ששיערם מאבד הניראות שלו עקב הידללות כמות השיער, או אפילו קרקפת שמתחילה להקריח וזה יכול לייצר איזורים ריקים משיערות ראש על הקרקפת עצמה. לכן מבוצע טיפול השתלת השיער, ובין היתר חשוב לדעת ולהכיר האם הוא כואב, ומהו בכלל התהליך?

 

חומר ההרדמה – משפר את האווירה

בעת ביצוע הניתוחון להשתלת השיער, הרופא המומחה יזריק לתוך הקרקפת שלכם חומר הרדמה מקומי מסוים, ובכך לא תרגישו דבר. פעם זה היה ניתוח כואב ולא נעים בכלל, אפילו בלתי נסבל, מאחר והיה קשה לדכא את העצבים באיזור. אבל כיום זריקת ההרדמה מדכאת לגמרי את העצבים באיזור, מרדימה אותם, ובכך התחושה של הניתוח להשתלת שיער בכלל לא מפריעה ולא מציקה לאדם.

ההזרקה עצמה לתוך הקרקפת אינה נעימה, לנו בתור בני אדם זה יחסית מוזר להבין שמחט נכנסת למקום כה נסתר בגוף כמו הקרקפת. אך חוץ מן ההזרקה עצמה, שחלה מספר שניות בודדות, אין התהליך כואב בכלל.

 

האיזור בו מוחדרת המחט הנו 

הרופא מבצע את ההרדמה המקומית אך ורק בקרקפת, באיזור המיועד שהוא סימן לעצמו. הרופא תמיד יחדיר את חומר ההרדמה לאיזור בקרקפת שבו יתבצע הטיפול, ולא לשום מקום אחר. אם חסרה לכם קצבת שיער מסוימת באמצע הראש למשל, הרופא יחדיר את חומר ההרדמה למרכז הראש, ולא למאחורי הראש למשל. כשהרופא יסיים השתלת שיער באיזור המיועד, הוא יעזוב אותו למנוחה וימשיך לאחר מכן לקצבת השיער הבאה שחסרה, וישלים את אותה הפעולה.

 

סף הכאב הוא אינדיבידואלי ומשתנה

לא משנה מה החברים שלכם יאמרו, או אנשים אחרים שעברו את ההשתלה. ברמת העקרון, זריקת ההרדמה יכולה מאוד להכאיב למישהו אחד, בעוד שלאדם אחר היא לא מפריעה בכלל. רמת הכאב משתנה מאדם לאדם, והיא תלויה בהמון גורמים משתנים. כמו למשל ברמת הלחץ המירבית של אותו המטופל, בעניין ההסתכלות שלו לגבי הזריקה עצמה, וכמובן במקצועיות של הרופא, שיודע להחדיר את החומר לנקודה המתאימה בקרקפת.

 

התייעצו עם אנשים שעברו את התהליך

גם אם אתם עדיין חוששים מהניתוח של השתלת שיער, שזה בסדר גמור, כדאי לכם לדבר עם אנשים שעברו את הניתוח הזה פנים אל פנים, והם יוכלו לתאר לכם את החוויה מהצד שלהם, ואולי הם דווקא אלו שיצליחו להרגיע את הנפש שלכם כדי שתוכלו להתחיל לבצע את הניתוח עם שלוות נפש מסוימת, לאחר שהבנתם שהתהליך בהחלט לא כל כך מאיים כפי שהוא נשמע.

 

לסיכום – הכאב הוא זמני

אבל הגאווה היא נצחית. זכרו שיכאב לכם אולי רק בזריקת ההרדמה עצמה, שכן מחט בתוך הקרקפת זה לא דבר נעים בכלל, אבל חוץ מזה התהליך לא מסובך בכלל. רופא מקצוען יודע מה הוא עושה, ואיך לגרום לכם לרמת כאב מינימלית ביותר.

איש מחייך

 

באותו נושא
kamagra
יתרונות וחסרונות של קמאגרה

קמאגרה, תרופה פופולרית לטיפול בהפרעות זקפה, זכתה לתשומת לב משמעותית בזכות יעילותה בסיוע לגברים להשיג ולתחזק זקפה. עם זאת, כמו כל תרופה, חשוב לשקול את

קרא עוד »
עקיצות פשפשים
7 דרכי טיפול בעקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים יכולות להיות מעצבנות ואי נוחות להפליא, ולגרום לאדמומיות, גירוד ולעיתים אפילו לנפיחות. למרות שמניעה היא האסטרטגיה הטובה ביותר למנוע עקיצות פשפשים, הן עדיין

קרא עוד »