חיפוש

הכירו את התוספים שכל חברה לקידום אתרים חייבת להכיר          

זה הרי ברור שכל חקלאי צריך טרקטור להובלת תבואה, כל מורה צריכה טוש ללוח וכל מקדם אתרים צריך תוספים שיעזרו לו לקדם את האתרים על הצד הטוב ביותר.

בשורות הבאות תוכלו לקבל את כל הפרטים הכי חשובים על כלי העבודה שישדרגו את תהליכי ה-SEO היום יומיים שלכם, אז למה אתם מחכים? בואו ותכירו את התוספים שאתם לא יכולים לקדם בלעדיהם:

 

תוסף מספר 1 – SMILAR WEB

התוסף הראשון שבחרנו להציג בפניכם שייך לחברה ישראלית. ה"סימילר ווב" יאפשר לכם בעצם לנתח כל מיני נתונים על אתרים שונים (של המתחרים נניח). הנתונים יכולים להיות קשורים לאחד או יותר מהנושאים הבאים:

  • פילוח גיאוגרפי
  • אחוזי נטישה
  • נתוני טראפיק

אם אתם בוחרים מסיבה כלשהי לא להשתמש בתוכנות של – SEO בתשלום ואתם רוצים לבדוק את החוזק של האתר לפני שתתחילו בהליך של בניית קישורים, התוסף הזה יתאים לכם כמו כפפה ליד. באמצעותו תוכלו לצפות במקורות של תנועה, כך שניתן יהיה לראות אם התנועה היא אורגנית או כל תנועה אחרת.

 

תוסף מספר 2 – BUZZSUMO

אם טרם הכרתם את הבאזז, הגעתם למקום הנכון. פשוט כי לא שמענו על חברה לקידום אתרים שלא עושה בו שימוש. במדובר בתוסף שיאפשר לכם לנתח את הביצועים של מותגים ברשתות החברתיות בכל הנוגע לעוצמת הסינגלים שהם מייצרים. למשל, מספר לייקים, שיתופים, צפיות ועוד. באמצעות תוסף זה, תוכלו לנתח את כל הנתונים שצוינו קודם לכן ולהביא אותם לידי ביטוי בתכנית קידום האתר שלכם. זה מה שנקרא – תכנון נכון. חשוב לציין שהתוסף קיים במספר תוכנות שונות, חלק מהן בתשלום וחלק בחינם.

 

תוסף מספר 3 – WHAT RUNS

השם הגאוני של התוסף מראה בעצם במה מדובר. זהו תוסף שמאפשר לכם לראות את כל התכנות והיישומים שנמצאים ברקע של האתר. מדובר במידע חשוב מאוד עבור חברה שמקדמת אתרים, שכן, כך מתאפשר לכם לדעת בכל רגע נתון את כל הפרטים אודות סביבת פיתוח האתר עם יישומים שונים כמו פייסבוק, כלי הפרסום והיבטים נוספים שיכולים לעזור לכם להבין מה ניצב לפניכם תוך כמה רגעים.

 

תוסף מספר 4 – CHECK MY LINKS

התוסף הרביעי והאחרון שאתם חייבים להכיר הוא גאוני. התוסף מאפשר לכם למצוא את הפרטים החשובים הבאים:

  • קישורים שבורים באתר
  • מספר קישורים שקיימים
  • תמונה כללית לגבי מצב הקישורים שקיימים באתר

התוסף צפוי לחסוך לכם זמן רב ואין צורך ללמוד אותו לעומק, התפעול שלו קל עבור כל אדם שמבין ולו מעט בשפה האנגלית.

 

סיכום

אלו היו 4 התוספים שכל חברה לקידום אתרים חייבת להכיר. כעת, כשאתם  יודעים שאתם מכירים את כל התוספים, נותר לכם רק לבדוק אם אתם עושים בהם שימוש. אם לא, אתם כבר יודעים מה לעשות.

מסך

 

באותו נושא
ללמוד קריפטו
למה כדאי ללמוד קריפטו?

בתקופה האחרונה אנו שומעים רבות מצד חברים על קורס קריפטו ששינה את החיים שלהם באופן חיובי. מספר חוות הדעת הרבות שזרמו אלינו ביממה האחרונה, גרמו

קרא עוד »
זכוכית מגדלת
תפקידו של מקדם האתרים

  למקדם אתרים יש עבודה חשובה מאוד. הוא אחראי על קידום אתרים של בעלי עסקים שונים ברחבי הרשת. עובדה זו מרתקת רבים וגורמת להם לתהות

קרא עוד »
איש ולוגו
המדריך המלא לטיקטוקר המתחיל

אפליקציית טיקטוק הפכה לאחת האפליקציות החמות ביותר בעולם, עם מיליוני סרטונים העולם מדי חודש. הסרטונים בטיקטוק מצלמים על ידי המשתמשים בה, ובהם רואים ריקודים ושירים

קרא עוד »