חיפוש

חמשת הדרכים הנפוצות להרחקת יונים מהבית

יונים נהדרות כשהן עפות להן ברחבי העולם ורחוקות מביתנו או סביבת המחייה שלנו. הן מסמלות את השלום וטוב, אך גם יכולות להרוס במהירות רבה. יונים, מעבר להיותן מטרד, גם יכולות להפוך למפגע תברואתי באמצעות הפצת מחלות, העברת טפילים כמו פרעושים וקרציות, והן גם גורמות לאלרגיה המתבטאת בפריחה. התיישבה לכם במרפסת או בחלון הבית יונה שלא מוכנה לעזוב? אנחנו כאן כדי לעזור.

 

לפני שניגש לעניין

חשוב לנו לציין כי יש שיטות ואמצעים רבים להרחקת יונים – עליכם לבחור בפתרון הנכון ביותר עבורכם, שיספק את המענה הרצוי אך שלא יפגע ביונים עצמן. שימו לב, שככל שתמהרו לטפל בבעיה כך אחוזי ההצלחה יעלו, שכן יונים הן זריזות מאוד ומרגע הטלת הביצים בקן, יותר קשה לפנותן. ממולץ להתייעץ עם מרחיק יונים מקצועי שיעזור לכם לבחור את הפתרון היעיל ביותר.

 

  • מלכודות יונים

הנחת מלכודות יונים זו מבין הדרכים היעילות על מנת להרחיק יונים. לרוב מלכודות מקצועיות יכילו שתי פתחים ליציאה ולכניסה. פתח היציאה הוא עליון, פתח שנועד כדי שיהיה ניתן לשחרר את היונים בקלות. מלכודות אלה הן פתרון אפקטיבי ויעיל להרחקת יונים ללא פגיעה בהן. ודאו עם מדביר או מרחיק יונים כיצד משתמשים במלכודת.

 

  • דוקרנים וקפיצים

דוקרנים וקפיצים עוזרים גם כן להרחקת היונים. הסלילים שכוללים קפיץ או דוקרן פלסטיק אינם פוגעים באף יונה, אלא פשוט מונעים מהיונים לנחות ולהתנחל במקומות שאינכם רוצים. פתרון דוקרנים וקפיצים אמנם פשוט אך יעיל מאוד. הזהרו בעת הנחתם, כי הדוקרנים, גם אם אינם  מסוכנים, הם עדיין לא נעימים למגע אדם. הנחת הסלילים ואופן הפריסה שלהם דורשים מקצועיות וניסיון. רצוי למצוא שירותי הדברה המרחיקים יונים בשביל הפעולה הזו.

 

  • רשת יונים

רשת יונים כוללת פריסה של רשת צפופה מאוד על האזור שממנו אתם מעוניינים להרחיק את היונים. היונים לא יצליחו לעבור את הרשת, ולאחר כמה פעמים, פשוט יוותרו וימשיכו את דרכן לאזור אחר. פתרון הרשת הוא פשוט, קל ואינו פוגע בנראות או אופי הבית.

 

  • צלילים

מכשיר המשמיע צלילים מאיימים עבור יונים הוא אפקטיבי ויעיל נגד יונים. הצלילים מונעים מהיונים להתקרב אל מרחב ביתנו. הקולות המוצלחים ביותר להשמעה הם רעש של עופות דורסים. המכשיר מתאפיין ביצירת גלי קול עם תדרים שבני אדם לא מסוגלים לשמוע, כך שהמכשיר אינו מהווה מטרד עבורנו או עבור השכנים. עוד נציין כי המכשיר פועל בצורה אוטומטית רק כאשר הוא מזהה יונה בקרבתו.

 

  • איטום מקומות שיונים יכולים להיכנס אליהם

יונים מקננות כמעט בכל מקום, בין אם זה מסילות תריסים, חדרון הכביסה, אדן החלון ועוד.
בדקו בביתכם ומסביב על פתחים שונים שיונים יכולות להיכנס אליהם מלבד הבית, כמו צינורות ופתחים שונים ואטמו את האזורים הללו. במידה ואינכם יודעים אילו פתחים יש בביתכם, צרו קשר עם מדביר מקצועי ומרחיק יונים שיעזור לכם בביצוע המלאכה.

בעל חיים

 

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »