חיפוש

חצובות לצלמים מקצועיים

זקוקים לחצובה מקצועית? בפוטו נגבה תוכלו לרכוש חצובות מקצועיות מבית סומיטה האיכותיות לצילומים מרהיבים. באתר החנות תוכלו למצוא חצובות במספר דגמים לבחירתכם, לקנות במקום או להזמין במשלוח עד פתח הבית במחירים המשתלמים ביותר.

 

פוטו נגבה

פוטו נגבה נוסדה בשנת 1975 על ידי בני הזוג אלון מתוך אהבה צרופה לצילום. החנות מספקת את כל אבזור הציוד הצילום המקצועי כולל לצורכי הכנת סרטונים ביתיים להעלאה לרשתות החברתיות, הדפסה על מבחר גדול של מתנות, ציוד לבית ולמשרד, גאדג'טים וציוד למחשבים, פיתוח תמונות ועוד. החנות ממוקמת ברחוב דרך נגבה ברמת גן ונחשבת למוסד מיתולוגי מוכר לכל חובבי הצילום.

חצובות לצלמים מקצועיים

חצובה טובה היא אחד מכלי העבודה החשובים ביותר לצלם המקצועי. האפשרות לצלם בטבע, בשטח עירוני או בסטודיו תמונות מרהיבות ומדוייקות תלויה במידה רבה ביציבותה של החצובה ובאפשרות להתאים את גובהה ביעילות ומהירות. כמו כן, היא צריכה להיות קלה ונוחה לנשיאה כדי שאף פעם לא תפספסו את הרגע הנכון. בפוטו נגבה תוכלו להשיג חצובות מעולות מתוצרת סומיטה במבחר דגמים.

 

חצובות מתוצרת סומיטה

בפוטו נגבה תוכלו לרכוש את הדגמים הבאים תוצרת סומיטה בחנות שנמצאת ברמת גן או להזמין דרך אתר החנות ולקבל במשלוח עד הבית:

  • חצובה למצלמה Somita ST7030חצובה למצלמה Somita ST7030חצובה למצלמה Somita ST7030דגם ST7030 – חצובה למצלמות עד 5 ק"ג, גובה מקסימלי 175 ס"מ.
  • SDOsdoדגם ST7020 – חצובה למצלמות עד משקל 4.8 ק"ג, גובה מקסימלי 170 ס"מ.
  • sdoדגם ST688 – משקל החצובה 1140 גרם, מתאימה לנשיאת מצלמה עד 4 ק"ג, גובה מקסימלי 151 ס"מ, בעלת יכולת לצילום במאונך, כוללת תיק נשיאה.
  • Ssdsdדגם  – S777משקל החצובה 1450 גרם, גובה מקסימלי 175ס"מ וכוללת תיק נשיאה.

 

חבילה משתלמת במיוחד לצלם המקצועי

כדי שתוכלו לחסוך כסף על ציוד מקצועי, פוטו נגבה הכינו עבורכם חבילה משתלמת במיוחד לצילום מקצועי הכוללת:

  1. חצובת ST7030 המתאימה לנשיאת מצלמות עד 5 ק"ג וגובה מקסימלי של 175 ס"מ.
  2. תיק למצלמה מקצועית עם תאים ייעודיים לכל אביזר.
  3. חצובה לטלפון נייד גורילה פוד.
  4. מגיני רגליים לחצובה למניעת החלקה ולהגנה בפני לכלוך, מים ועוד.
  5. קופסה לאחסון כרטיסי זכרון

 

חצובות נוספות שתוכלו לרכוש בפוטו נגבה

בפוטו נגבה תוכלו לרכוש חצובות לתאורה, ראשי חצובות מתכווננים, מתקן רקעים, חצובת וידאו מקצועית, חצובות מיני לאפקטים וחצובות גורילה פוד המתאימות למצלמות קטנות או הטלפון הנייד, מתאם אוניברסלי לטבלטים ועוד. בחנות תוכלו למצוא את כל צורכי הצילום החל מצילום טבע ועיתונות, ועד לצילום מקצועי של סרטוני טיקטוק ואינסטגרם כולל תאורה מיוחדת ורקעים.

 

לסיכום

פוטו נגבה הינה חנות מיתולוגית שנוסדה בשנת 1975 ומאז ועד היום משמשת תחנה קבועה לכל צלם מקצועי. בחנות תוכלו למצוא ציוד מקצועי, לפתח תמונות, להדפיס על גבי מתנות ועוד.

מכשיר צילום

באותו נושא
חדר
6 פריטי חובה לכל משרד

גם בעידן המודרני, ציוד משרדי הינו נצרך ושימושי למדי. למעשה, דווקא בעת המודרנית, משרד לא יוכל להתנהל ללא המעטפת הטכנית הנדרשת. ישנו ציוד משרדי אשר

קרא עוד »
בית פרטי
הכירו את קדמה סולאר

ניצול אנרגיה סולארית הינה תחום חדשני המנצל את השמש כמקור אנרגיה מתחדש לניצול עבור יצירת אנרגיה תרמית וכן להפקת חשמל. חברת קדמה סולאר מספקת ומתקינה

קרא עוד »
קופסה
מה כרוך באריזה ממוחשבת?

יש לכם מוצר מדהים ואתם זקוקים לייצור סיטונאי מהיר, איכותי ושגם יהיה אסתטי ונאה, אך מהר מאד אתם מבינים שהמוצר שלכם חריג בגודל שלו, בצרכי

קרא עוד »