חיפוש

טיפולים אסתטיים שאפשר לעשות ללא הרדמה

אנשים רבים מוצאים את עצמם נרתעים מהליכים כירורגיים. על אף התקדמות הטכנולוגיה ורמת הסיכון היורדת ברוב הניתוחים, אלמנטים כמו הרדמה, סיבוכים או זמן התאוששות ארוך, עלולים להפחיד מטופלים ולגרום להם לבחור בטיפול שמרני על פני ניתוח פולשני, גם אם הניתוח הוא הפתרון היעיל ביותר.

בעולם הטיפולים האסתטיים, רוב הניתוחים הפלסטיים בוצעו בהרדמה מלאה או לכל הפחות מקומית. היום, ניתן למצוא טיפולים אסתטיים ללא הרדמה שמאפשרים כמעט לכל אדם לעבור אותם ללא חשש.

 

טיפולים ללא הרדמה- הסיכון מצטמצם

בשנים קודמות, לניתוחים לא היו תחליף. כל אופרציה שהיא מעבר לבדיקה שגרתית, הייתה כרוכה בהרדמה, ובטיפול פולשני כמו חיתוך, שיוף, השתלה וכו'. הטכנולוגיה המתקדמת והתפתחות ענף הטיפולים האסתטיים פתחה צוהר לעולם אסתטי שבו אין צורך בניתוח ובכך מצטמצם הסיכון לתגובות חריגות של הגוף לטיפול.

חשוב לבצע מחקר מעמיק אודות מרפאות אסתטיקה מהימנות שמבצעות מגוון טיפולים אסתטיים, חלקם ללא הרדמה או ניתוח. במרפאת מייארטלוק ניתן למצוא פרטים נוספים בנושא זה.

 

אזור הפנים- המרוויח הגדול של ניתוחים ללא הרדמה

האזור שמעסיק יותר מכל את רוב המטופלים בעולם האסתטי הוא אזור הפנים. עיניים, צוואר, מצח- אזורים רבים הופכים למוקד תשומת ליבם של אנשים המבקשים לשנות ולשפר את מראה הפנים שלהם. תחום הזרקות הבוטוקס שהפך לנגיש יותר ויותר במרוצת השנים, מאפשר למטופלים למנוע את קמטי הגיל ללא צורך בהרדמה או איזושהי אופרציה כירורגית.

 

מתיחת צוואר ללא ניתוח

מתיחת צוואר הינו טיפול אסתטי הנחשב לפופולרי בדרך כלל בקרב נשים החל משנות ה-40 לחייהן. אולם הליך זה הכיל עד לפני מספר שנים אלמנטים פולשניים כגון הידוק העור וחלק משרירי הפנים, ועד חיתוך של ממש. תוצאות הניתוח נראו לעיתים "לא טבעיות" וזמני ההתאוששות מהניתוח היו ארוכים.

אפשרות של הליך זה ללא ניתוח הופכת את זמן ההחלמה והכאבים הכרוכים בכך ללא רלוונטיים. הטכנולוגיות החדשניות המוצעות כיום מאפשרות זמן החלמה של ימים ספורים, הטיפולים ללא ניתוח מאושרים על ידי רובם המוחלט של גורמי הפיקוח ומבטיחים תוצאות ללא צלקות.

 

טיפולי רפיון עור

אם בעבר לא הייתה ברירה אלא להיכנס תחת אור שולחן הניתוחים ולעבור תחת סכין המנתחים בכל הנוגע לטיפולי עור, היום לעבור זאת ללא צורך בשיוף או חיתוך. טיפולי עור דוגמת הסרת רפיון עור הבטן, בעיה הנפוצה לרוב אצל נשים לאחר הריון, מאפשרים למצק את מרקם העור ולשפרו בצורה ניכרת. דוגמה נוספת לרפיון עור יכולה להגיע מירידה או עלייה חדה משמעותית במשקל, ויכולה להופיע גם בחלקים רבים אחרים בגוף ולטפל בה ללא ניתוח.

 

פיסול אף

ניתוחי אף נחשבים לאחד התחומים הוותיקים בעולם הטיפולים האסתטיים, ועם הזמן התקבעה המחשבה שמדובר בהליך ניתוחי בלבד הכרוך בהרדמה, כאבים והתאוששות ארוכה. לא כך המצב כיום: ניתן לבצע תיקון או פיסול אף באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית לאזור לאחר שמאלחשים את האזור באמצעות משחה ולעיתים נדרשת גם הרדמה מקומית. אך בהשוואה לעבר מדובר בהליך פשוט אחריו ניתן לחזור לשגרה במיידי וללא צלקות או כאב.

 

לסיכום, תודה לטכנולוגיה

הודות לקדמה שהביאה עמה פתרונות חדשניים בתחום הטיפולים האסתטיים, ניתן לעבור מגוון טיפולים משני נראות ללא חשש מהשלכות כירורגיות, ללא פחד מהשפעות ההרדמה או תהליך החלמה ארוך עם צלקות ותופעות לוואי נרחבות. אין זה אומר שתופעות לוואי לא יהיו קיימות כלל, אך מצומצמות מאוד, ויש להיוועץ ברופא ובצוות מומחים שילווה כל תהליך.

טיפול בהרדמה

באותו נושא
kamagra
יתרונות וחסרונות של קמאגרה

קמאגרה, תרופה פופולרית לטיפול בהפרעות זקפה, זכתה לתשומת לב משמעותית בזכות יעילותה בסיוע לגברים להשיג ולתחזק זקפה. עם זאת, כמו כל תרופה, חשוב לשקול את

קרא עוד »
עקיצות פשפשים
7 דרכי טיפול בעקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים יכולות להיות מעצבנות ואי נוחות להפליא, ולגרום לאדמומיות, גירוד ולעיתים אפילו לנפיחות. למרות שמניעה היא האסטרטגיה הטובה ביותר למנוע עקיצות פשפשים, הן עדיין

קרא עוד »