חיפוש

גומרים-הולכים? טיפולים בשפיכה מהירה

תופעה של שפיכה מהירה יכולה ללוות אותנו מגיל צעיר או להופיע ביום בהיר אחד ולחזור על עצמה. קיימים גורמים נפשיים ופיזיולוגיים שונים לבעיה, וכאן נבין מדוע היא נפוצה בגילאים צעירים, דרכי טיפול ומהם היתרונות של המוצרים הטבעיים.

 

שפיכה מוקדמת בגיל צעיר

תופעת השפיכה המוקדמת מאפיינת גילאים צעירים מאחר ולעיתים הסיבות העיקריות לבעיה הן חרדת ביצוע, רצון להוכיח, פחד מהתנסות שלילית קודמת, אוננות מאסיבית, חוסר ניסיון או חוסר בטחון. כדי להימנע מהסיטואציה המביכה, גברים רבים מעוניינים להשתמש בתרופות מהירות ודיסקרטיות. כך גדל הביקוש לתרופות טבעיות שאינן דורשות מרשם רופא או ייעוץ ואינן כוללות מספר טיפולים, הרדמות מקומיות וכדורים.

 

דרכי הטיפול

ניתן לטפל בדרכים פסיכולוגיות  – תרגולים של איפוק ושליטה, או דרכים תרופתיות כמו חומרי אלחוש שונים. לעיתים חומרי האלחוש פוגעים בהנאה מיחסי המין בעקבות הרדמה של איבר המין. תרופה נוספת היא כדור כמו ויאגרה, המיועד לבליעה ומחזק את הזקפה. כדור זה הוכח כגורר תופעות לוואי מסוכנות.

כדורים נוספים הם תוספי תזונה טבעיים שניתן לקנות בחנויות טבע וחברות באינטרנט. כיום מגוון חברות כמו אקסטרה סייז ואחרות מציעות תרסיסים, ספריי וג׳לים שמטרתם אלחוש עדין מאוד של איבר המין, מה שמביא לדחייה של השפיכה והארכת זמן קיום יחסי המין.

 

מהם היתרונות של חומרי ההשהיה הטבעיים?

היתרון הגדול של חומרי ההשהיה הטבעיים נמצא כבר בשמם – המרכיבים שלהם טבעיים. רוב החומרים בשוק מיוצרים ממאה אחוז חומרים טבעיים ובטוחים לשימוש עצמי, ובעלי תקן מחמיר מטעם משרד הבריאות. זה נשמע לכם בריא ונכון? זה בדיוק מה שזה. יתרון נוסף הנובע מכך שהחומר מורכב ממרכיבים טבעיים, בא לידי ביטוי בכך שאין צורך במרשם מטעם הרופא ולא בקביעת תור או ייעוץ מקדים עם רופא המשפחה.

 

איך נדע ממי להזמין את המוצר?

לפני שאנו קונים חשוב לעשות שיעורי בית. מאחר והנושא הוא רגיש ואנו פחות מרגישים בנוח להתייעץ בקבוצות הפייסבוק השונות ועם חברים ומכרים, ניתן לחפש את שם החברה בגוגל, לבדוק את שנות הוותק שלה, הניסיון והיצרנים שאיתם היא עובדת. לאחר שבדקנו את כל אלו ואנו נוטים להאמין שזו חברה אמינה, ניגש לבדוק את החומר שבחרנו.

חשוב שנקרא ונבדוק את כל המרכיבים ונוודא שהוא אכן מיוצר ממרכיבים טבעים וכך נמנע סיכון בריאותי. חשוב שנבין כי החומר מיועד לאזור חשוב ורגיש לנו ואל לנו להתפשר על חומר שהוא פחות מהטוב ביותר לטיפול בבעיה, במיוחד כאשר מדובר בחומר שנבחר ללא ייעוץ רפואי. כמובן שחשוב לוודא שמדובר בחברה ששומרת על דיסקרטיות מלאה ושהמשלוח החשוב יגיע עד לפתח ביתנו ויימסר אישית.

 

לסיכום,

קיימים מגוון טיפולים טבעיים ומהירים לטיפול בשפיכה מוקדמת. בכל מקרה, אסור לנו להתפשר ועלינו לבחור במטפל טוב ו/או בחברה אמינה שמספקת חומרים באיכות גבוהה וממרכיבים טבעיים.

טיפולי שפיכה מהירה

באותו נושא
ויאגרה
מה היא קאמגרה?

קמגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה אצל גברים. מדובר בגרסה גנרית של תרופת המותג הפופולרית והמוכרת – ויאגרה. מנגנון הפעולה של הקאמגרה עובד על

קרא עוד »