חיפוש

טיפים לבחירת סטנדאפיסט לאירוע חברה

אירועי חברה חשובים במיוחד למורל וגיבוש צוות העובדים, ולשגרת עבודה נעימה לאורך זמן. אם את רוצים שאירוע חברה יהיה מוצלח באמת כדאי להשקיע בבידור, אטרקציה או תוכנית אומנותית שתהפוך את האירוע לזמן בילוי איכותי לעובדים שלכם. אחת האטרקציות הפופולאריות לאירועים כאלו זה סטנדאפ, שמתאים בדיוק לאירוע כזה. כך תבחרו סטנדאפיסט מתאים לאירוע חברה.

 

מחפשים סטנדאפיסט לאירוע חברה? כך תמצאו אותו

בעולם בו יש כל כך הרבה אפשרויות, למצוא סטנדאפיסט קורע מצחוק ומתאים לאירוע זה לא תמיד הכי פשוט. כדי שתוכלו למצוא את הסטנדאפיסט המתאים לאירוע שלכם ריכזנו מספר טיפים שיעזרו לכם בבחירה:

 

הגדירו מראש תקציב

עוד לפני שאתם  מתחילים את החיפוש אחרי סטנדאפיסט מתאים, רצוי מאוד שתקבעו תקציב מוגדר שישקף את כמה שאתם יכולים ומוכנים להוציא על סטנדאפיסט. בהגדרת התקציב חשוב שתיקחו בחשבון שככל שהסטנדאפיסט יותר מוכר ומצליח כך סביר שמחיר המופע יהיה גבוה יותר. מומלץ שהתקציב יהיה מעט גמיש, כך שאם למשל יש סטנדאפיסט שאתם מאוד רוצים אבל חורג בסכום קטן מהתקציב המוגדר תוכלו לקחת אותו.

 

מופע המתאים לאירוע חברה

היתרון במופע סטנדאפ זה שניתן להתאים אותו לאירוע מכל סוג. לצד זה, יש לוודא שהמופע אכן מתאים לאופי שאתם מעוניינים שיהיה לאירוע. כך למשל, אם בחברה שלכם יש הרבה דתיים או אנשים שמפריע להם גסויות במופע, רצוי לוודא עם הסטנדאפיסט שהמופע לא יכלול גסויות רבות. כמו כן, שילוב של בדיחות על שגרת העבודה ובוודאי בדיחות שנוגעות לעבודה של החברה שלכם זה תמיד נחמד.

 

מופע איכותי שכולל לא רק מונולוג

התפקיד של סטנדאפיסט הוא להצחיק את הקהל אבל לא רק. מופע סטנדאפ כולל מצד אחד מונולוג קורע מצחוק של הסטנדאפיסט, ובנוסף לכך גם אלתורים מצחיקים על הבמה שמתאימים לסיטואציה. בנוסף, סטנדאפיסט טוב יודע לתקשר עם הקהל ואולי להעלות מתנדבים ולספר איתם בדיחות.

 

ניסיון ורזומה

כמו בכל תחום בחיים, הניסיון של הסטנדאפיסט משפיע באופן ניכר על החוויה שהוא מקנה לאירוע. סטנדאפיסט מנוסה ייכנס לאווירה של האירוע מהר יותר וידע להתאים את עצמו בקלות רבה יותר לקהל ככל הנראה טוב יותר מאשר סטנדאפיסט שאין לו הרבה ניסיון בתחום, ובפרט בתחום של מופעי סטנדאפ לאירועי חברה.

 

צפו בסרטונים והופעות קודמות שלו

אם אתם מתלבטים לגבי סטנדאפיסט מסוים או מספר סטנדאפיסטים, דרך טובה להחליט היא לראות סרטונים וקטעים מהופעות שביצעו בעבר. כמובן שהשאיפה היא שהמופע באירוע שלכם יכלול חומר חדש שלא תראו בסרטונים, אך באופן כללי זה עוזר לכם להבין אם הסטנדאפיסט מצחיק אתכם ואם הסגנון שלו מתאים לאירוע.

 

חפשו המלצות

באינטרנט לא חסר המלצות וביקורות פחות או יותר על כל סטנדאפיסט שתחפשו. נצלו את זה וחפשו ביקורות וחוות דעת שיסייעו לכם לבחור נכון.

 

סטנדאפיסט

באותו נושא