חיפוש

3 טיפים לרכישת כרטיסים זולים לכדורגל בחו"ל

צפייה במשחק כדורגל בחוץ לארץ יכולה להיות חוויה נפלאה, בין אם היא חד פעמית ובין אם היא אירוע שחוזר על עצמו.

צפייה במשחק כדורגל בחוץ לארץ היא משהו שאתם רוצים להשקיע בו מהזמן ומהכסף שלכם.

אבל זו נקודה משמעותית – כרטיסים למשחקי כדורגל יכולים להיות יקרים למדי, מה שיכול ליצור רתיעה אצל הרבה אנשים.

בגלל שאנחנו מאמינים שכל אחד וכל אחת צריכים לראות משחק כדורגל של אחת מהקבוצות הבכירות באירופה לפחות פעם אחת בחייהם אם הם באמת אוהבים כדורגל – ריכזנו עבורכם 3 טיפים שיעזרו לכם לרכוש כרטיסים לכדורגל בחו"ל יחסית בזול.

 

  1. אל תהססו להתמקח

מיקוח לא זר לישראלים. בכל הזדמנות שאנחנו עומדים מול מוכר אנחנו אוהבים תכף ומיד לפתוח במשא ומתן על מנת להשיג מחיר טוב יותר מהמחיר שהציעו לנו. לא משנה אם מדובר במכנסי בד בטיול הגדול בהודו או אם מדובר בעסקה של מיליוני שקלים על דירה – רוב הישראלים תמיד ינסו להתמקח.

גם כאן כושר המיקוח שלכם יכול לבוא לטובתכם. אם תזמינו טלפונית או פנים אל פנים כרטיסים לכדורגל בחו"ל דרך סוכנות המתמחה בשיווק כרטיסים כאלה תוכלו להתמקח, כך שגם אם המחיר המוצג באתר יקר מדי עבורכם – יכול להיות שתוכלו להשיג מחיר טוב יותר.

 

  1. ערכו השוואת מחירים

ישראלים אוהבים להיות צרכנים חכמים, ולהרגיש שהם קנו את המוצר הזול שמתפקד בדיוק באותה צורה כמו המוצר היקר. כדי לזהות אילו חברות מציאות כרטיסים למשחקי כדורגל בחו"ל במחיר הזול ביותר, תהיו חייבים לפנות לפחות לשתי חברות (למרות שעדיף יותר) כדי להבין מי הן החברות היקרות יותר בשוק, ומי הן החברות הזולות יותר.

השוואת המחירים תוכל לסייע לכם גם בשלב המיקוח. אם נתקלתם בשתי חברות שמציעות את אותו הכרטיס במחיר שונה, תוכלו לפנות לחברה שמציעה את המחיר היקר יותר כדי להבין מה הסיבה להבדל במחירים – ואולי גם לסדר לעצמכם הנחה מסוימת.

 

  1. חפשו את המבצעים

יש שתי דרכים למצוא מבצעים כשמחפשים כרטיסים למשחקי כדורגל בחוץ לארץ.

הדרך הראשונה קשורה בעובדה שתאריכים למשחקי כדורגל נקבעים זמן רב מראש, כך שסביב תחילת מכירת הכרטיסים בדרך כלל נהוג לפרסם כרטיסים במבצע כדי להגביר את השיח והביקוש סביב המשחק. לכן אם אתם רוצים למצוא מבצע למשחק ספציפי נסו להבין מתי מתחילים למכור אליו כרטיסים, והישארו מעודכנים.

הדרך השנייה היא דרך קהילות חובבי ספורט בפייסבוק. מנהלי הקהילות הללו מחפשים דרכים למשוך עוד אנשים לקבוצות שלהם, ולכן מדי פעם הם "סוגרים דיל" עם אחת מחברות שיווק הכרטיסים הגדולות למכור לחברי הקהילה כרטיסים למשחקי כדורגל בחוץ לארץ בזול.

 

סיכום

משחקי כדורגל ברמה הכי גבוהה של הכדורגל העולמי הם תמיד דבר מרגש. אנחנו ממליצים לכם בחום לקחת חלק בצפייה במשחק כזה ישירות מהאצטדיון.

דגל של ברזיל

 

באותו נושא
קֶמפִּינג
8 טיפים לקמפינג מוצלח

קמפינג הוא דרך נפלאה להתחבר מחדש לטבע, להירגע וליצור זיכרונות מתמשכים עם יקיריהם. עם זאת, טיול קמפינג מוצלח דורש תכנון והכנה מדוקדקים. מבחירת ציוד המחנאות

קרא עוד »
10 עובדות מפתיעות על איסלנד

איסלנד היא מדינה ייחודית ומרתקת עם היסטוריה ותרבות עשירה. מהנופים הטבעיים המדהימים שלה ועד לסצנת האומנויות והמוזיקה התוססת שלה, יש הרבה עובדות מפתיעות על איסלנד

קרא עוד »
אתרי נופש
אתרי נופש מומלצים

אם אתם מתכננים חופשה בחצי האי סיני, אז קודם כל – דעו כי בחרתם את היעד המושלם לחופשה. סיני תעניק לכם רוגע ושלווה, אשר לחלוטין

קרא עוד »
שקיעה
סיני, זאת השאלה

הגיע הזמן לווידוי – אנחנו אוהבים את סיני. אוהבים אהבת נעורים, מעט אידיאליסטית אך כנה ואמיתית לחלוטין. אוהבים כבר הרבה זמן וכנראה זה לא עומד

קרא עוד »
חוף ים
מדריך קצר לסינאיסט הרשמי

 החלטתם שאתם עוזבים כרגע את הרעיון של נסיעה לחו"ל ונוסעים לסיני. חברים, ברכות, אתם נמצאים באחוז הנכון ביותר של אוכלוסיה. כי התורים בנתב"ג זה לא

קרא עוד »