חיפוש

טיפים לתכנון והפקת מסיבת סוף שנה אזרחית שכולם ידברו עליה

מסיבות הסילבסטר, או מסיבות סוף שנה אזרחית, הן אחת מהמסיבות המושקעות ביותר שמפיקים מקיימים לאורך השנה.

למעשה בסוף השנה האזרחית מתקיימות יותר מסיבות בארץ מאשר בכל חג אחר.

במאמר זה נבחן מספר גורמים חשובים שכדאי לשים לב עליהם במידה ואנחנו מתכננים להפיק מסיבת סוף שנה

 

כמות משתתפים

כדאי לתכנן מראש ולדעת מה גודל כמות המשתתפים שצפויה להיות באירוע. התכנון חשוב בעיקר על מנת לבצע היערכות לוגיסטית למוצרים שונים שתלויים בכמות המשתתפים, להבדיל מעיצוב ותפאורה שאינם תלויים בכמות. על מארגני האירוע להיערך מראש לכמות מספיקה של אלכוהול, כיבוד ומתנות לאורחים. אנחנו לא רוצים שיהיה מצב שיהיה חוסר, אך מצד שני אנו לא רוצים לרכוש כמות גדולה של מוצרים אשר בסופו של דבר עלולים להיזרק.

 

גיל המשתתפים

רוב מסיבות סוף השנה מותאמות מראש לטווח מסוים של גילאים של המבלים. על כן לא צריכה להיות בעיה להתאים את האירוע לגיל של המשתתפים ואולי אפילו לשלב מופע כלשהו שיהיה מותאם. כך לדוגמא, נתאים זמר או אמן אחר אשר אהוב יותר בקרב צעירים בני עשרים למסיבה של בני עשרים, לעומת זמן או אמן אחר שמתאים יותר למסיבת סוף שנה לקהל בגילאי ה – 30 או 40.

 

מיקום

מיקום המסיבה הוא פרמטר חשוב אם אנחנו רוצים להפיק מסיבה שכולם ידברו עליה.

מקום מיוחד למסיבה ייתן למשתתפים חוויה מיוחדת שהם יוכלו לדבר עליה גם שנים לאחר מכן. בין אם מדובר במקום סגור או פתוח, נסו לאתר מקום מיוחד, אולי כזה שלא עושים בו מסיבות בדרך כלל.

 

עיצוב פנים

עיצוב הפנים של המסיבה זה אלמנט חשוב מאוד לאווירה של המסיבה. אנחנו רוצים שהמסיבה שלנו לא תשכח ועל כן אנחנו צריכים להשקיע בעיצוב הפנים של המקום ולתת לקהל הרגשה שלא חסכנו בשום דבר ושחשבנו על כל הפרטים הקטנים, החל ממפיות מעוצבות ועד למסכי ענק.

 

עיצוב חוץ

כאשר הקהל מגיע אל מקום האירוע, הדבר הראשון שהוא רואה זה את המבנה החיצוני או השטח הפתוח של המקום. אנחנו רוצים לתת לקהל את אווירת החג אפילו עוד לפני שהם נכנסו למבנה או למתחם עצמו. קישוט של המבנה, הצבת אלמנטים שמתאימים לרוח מסיבת סוף שנה, עץ אשוח, כל אלה יכניסו את הקהל לאווירת החג הטובה כבר מהכניסה בדלת.

 

מתנות למשתתפים

אתה תרצה שגם כשהקהל שלך יוצא מהמסיבה, הוא ירגיש את החוויה הטובה ממש עד היציאה. מתנה לכל משתתף במסיבה כאשר מסתיימת המסיבה זה דרך אחרונה ונחמדה להגיד לאורח תודה שהגיע. בנוסף, המתנה יכולה להיות משהו שימושי וממותג שיזכיר לו את האירוע.

 

לסיכום

על מנת להפיק מסיבת סוף שנה בלתי נשכחת, כדאי להשקיע. השקעה בעיצוב מותאם לסילבסטר, בחירת מקום, חשיבה על כל הפרטים הקטנים. כל אלה יבטיחו שלא רק שהאורחים ייהנו מהמסיבה, אלא גם שהם ידברו על המסיבה הזו עוד זמן רב.

 

רחבת ריקודים

באותו נושא