חיפוש

טיפים שיגרמו למשרד שלך להיראות יוקרתי יותר

על מנת לעצב משרדים יוקרתיים חשוב להיצמד לאלמנטים המשדרים אלגנטיות. בכדי שהמשרד שלכם יציג מראה יוקרתי ומרהיב לעוברים בו, כדאי מאוד לתכנן נכון את העיצוב ולקחת בחשבון את אופי המקום, העובדים והתקציב שבידכם. השאיפה היא לא להגיע לסכומים עצומים מבוזבזים ובאותו הזמן גם לא לחסוך בכדי להסתפק במה שיוצא. אפשרי להשיג מראה יוקרתי ואלגנטי למשרד שלכם בעזרת חשיבה ותכנון נכונים מראש, הנה מספר טיפים לכך.

 

תכנון מראש ושימוש באנשי מקצוע מתאימים

חשוב לתכנן את הצבעים, האלמנטים, התאורה ומהו החלל המרכזי במשרד בו תרצו להשקיע את מירב העיצוב. כמה שיותר תשקיעו בתכנון, התוצאה הסופית של המשרד תהיה נוכחת ומרשימה. אל תבצעו את תהליך חשיבה והתכנון לבד. ככל הנראה מהר מאוד תסתרבלו ותאבדו בדרך.

לשם כך חשוב לבחור ולהשתמש באנשי מקצוע ומעצבי פנים בצורה נכונה. במידה ומצאתם מעצב לטעמכם אך לא השקעתם באנשי מקצוע מנוסים המסוגלים לבצע את רעיונותכם, אל תופתעו לגלות שתתאכזבו מהתוצאות הסופיות. שימו לב שאינכם מתפשרים על אנשי מקצוע בינוניים. כמשדובר בעיצוב משרדים יוקרתיים, תצטרכו להשקיע בתכנון נכון, בחירת מעצבים נכונים ובחירת אנשי מקצוע מנוסים המשתמשים בחומרים איכותיים. חשוב שתהליך העבודה של אנשי המקצוע יהיה מסודר וברור.

 

דגש על הכניסה

הקדישו תשומת לב לעיצוב הכניסה. אחד ממרכיבי המפתח של כל מקום בעצם הוא הכניסה. ברגע שאתם נכנסים בדלת המשרד, ההשפעה יכולה להיות גדולה ומשמעותית על הרושם הראשוני של מקום העבודה אליו נכנסים. במידה ויש לכם אפשרות בחרו בדלת שונה ובולטת יותר בעיצוב שלה יחסית לשאר המשרדים סביבכם, התקינו תאורה מאירה למקום גם מלפני הדלת וגם במסדרון הכניסה המוביל למשרד. החלפת דלתות הפנים בלבד יכולה ליצור מראה חדש לגמרי.

 

בחירת צבעים ואלמנטים

בחרו בצבעים קלאסיים. צבעים ניטרליים מעניקים תחושת רוגע, סדר וקלאסיות. בחרו גוונים ניטרליים לפריטים מרכזיים במשרד כמו ריהוט משרדי יוקרתי, רצפות, ארונות משרדיים מעוצבים, ריפוד וקירות. השתמשו בטקסטורות ובצבעים נועזים יותר לאקססוריז. הבסיס הניטרלי יגרום לגוונים העזים לבלוט בפריטים שתחליטו להעמיד במשרד. גם עציצים וצמחים מכל סוג שהוא נכנסים כאן, הציבו אותם במקומות יותר "ריקים" שיעניקו צבע וחיים.

 

דלתות זכוכית

התקנת מחיצות ודלתות זכוכית גורמים לכל חלל להיראות מרשים ורחב יותר. הסיבה לכך היא המראה האלגנטי והנקי של הזכוכית שמגדיל את החלל ויוצר אשליה של מרחב עם נפח. קיימים יתרונות רבים למחיצות ודלתות זכוכית למשרדים גדולים. מראה הזכוכית מהווה פריט עיצובי שלא גורע מהצבעים הכלליים של המשרד. הזכוכית ניטרלית ולכן היא משאירה לכם את האפשרות לבחור צבעים שתרצו לשלב בלי להגביל אתכם.

גם אם התקציב שלכם מוגבל יחסית ולא נותן לכם הזדמנות לפרוץ את כל קווי הדימיון שלכם לעיצוב האולטמטיבי, החליטו באילו אלמנטים עיצוביים תשקיעו יותר ובאילו פחות. המרכזיים והגדולים יותר הדורשים תכנון מעמיק יותר – הם אלו שעליהם כדאי לפרגן להם ברוב התקציב. היעזרו באנשי המקצוע המתאימים לכם והתייעצו על הכל עמם. העניקו תשומת לב לפרטים הקטנים ואל תתפרשו. עשו זאת ובתוצאה הסופית לא יתגלו שגיאות.

ריהוט משרדי

באותו נושא
קערת פירות מבטון
יתרונות של קערת פירות מבטון

היתרונות של רהיטי בטון רחבים הרבה יותר מאשר עמידותם הפיזית גרידא. המראה האלגנטי של רהיט מבטון או שולחנות אלגנטיים, מסייע להשלים עיצוב פנים מושלם. רהיטי

קרא עוד »