חיפוש

3 טיפים שצריך ליישם לפני שתחתמו על חוזה להשכרת דירה

בימים האחרונים אנו שומעים לא מעט ביקורות שנכתבות ברחבי הרשת על ידי גולשים שמציינים כי הם סגרו חוזה על דירה שלדבריהם, התגלתה בסופו של דבר כלא ראויה למגורים. הם אמרו שאם רק היה מדריך שמרכז טיפים חשובים בנושא, הם היו יכולים להימנע מעגמת נפש רצינית. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לעצור את רצף כתיבת המדריכים שלנו ולהתמקד ב – 3 טיפים שצריך ליישם רגע לפני שמשכירים דירה. אם אתם עומדים בפני מצב שכזה, כדאי שתקדישו את הדקות הקרובות לקריאת המדריך החשוב הבא.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו להכיר את כל מה שצריך לדעת בנושא

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים, עלינו לומר לכם כי הסתייענו בגורמים חיצוניים שסייעו לנו בכתיבת המדריך. מדובר בעניין שאנו מחויבים להציג בתחילה, לשם זכויות יוצרים. מדריך זה נכתב לאחר שפנינו אל אנשים שהשכירו דירה בחודשים האחרונים וביקשנו לקבל מהם טיפים שישנו לאנשים אחרים את החיים. להפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 60 טיפים והיינו צריכים לבחור את אלו שנראו לנו הטובים ביותר. קראו את השורות הבאות ותגלו מהם 3 הטיפים שאתם חייבים ליישם בקרוב.

 

טיפ מספר 1 שאתם צריכים ליישם רגע לפני שתחתמו על חוזה

רגע לפני שתצאו לחתום על חוזה של דירה שראיתם לאחרונה, אתם צריכים לברר פרטים על מתווכים מומלצים. שכן, מתווך מומלץ יוכל לשמוע באיזו דירה מדובר, מה המיקום שלה ולציין בפניכם את כל הפרטים החשובים לגביה, למשל:

  • האם יש הליך של תמ"א שצפוי באזור
  • האם מתקיים פינוי בינוי בקרבת מקום?
  • מהי האוכלוסייה שנמצאת בסביבה?
  • האם יש מסגרות חינוכיות איכותיות לילדים? וכו

 

טיפ מספר 2 שאתם צריכים ליישם רגע לפני שתחתמו על חוזה

הדבר ה – 2 שאתם צריכים לדעת נוגע לדירה עצמה. עליכם לבדוק אם הדירה היא מחולקת. שכן, שמענו על לא מעט דיירים שנכנסו לדירות שנראו להן חדשות ואיכותיות, אך בסופו של דבר, הם גילו שיש קיר גבס דק שמפריד בין הדירה שלהם לדירה של השכנים.

 

טיפ מספר 3 שאתם צריכים ליישם רגע לפני שתחתמו על חוזה

הדבר ה – 3 שאתם צריכים לדעת נוגע לבעיות בצנרת. חשוב מאוד שתערכו בירור עם בעלי מקצוע מוסמכים ותבדקו אם יש פיצוצים תדירים בצנרת, אם יש נזילה וכמובן – אם יש בעיית עובש שהוסתרה מכם על ידי צביעת הקירות. ראוי לציין כי זה דבר שניתן לגלות באמצעות ליווי מטעם חברות שעוסקות בתחום ה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 הדברים שחשוב לבדוק ולהכיר רגע לפני שחותמים על חוזה של דירה להשכרה. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים, נותר לכם רק לבדוק אותם ולהחליט אם זו הדירה המתאימה לכם.

לחיצת יד

 

באותו נושא
ביטול מזונות
האם ניתן לבטל מזונות?

עסק הגירושין הוא נושא רגיש ולא נעים, איתו מגיע גם נושא המזונות שעלול להוביל לקונפליקטים, לסכסוך ולחוסר נוחות. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על דמי

קרא עוד »