חיפוש

היונים מתעלמות מהדוקרנים? יש לזה פתרון

אם הגעתם לכאן, כנראה שברתם את הראש לא פעם למציאת פתרון למטרד היונים. אם ניסיתם כבר את כל הפתרונות העצמאיים הקיימים ושום דבר לא עבד – רשת היונים תשים סוף לכל החיפושים שלכם עד כה ותפטור את המטרד אחת לתמיד.

 

מהן השיטות להרחקת יונים?

כיום הפתרונות בעלי אחוז ההצלחה הגבוה ביותר הן דוקרנים ורשת להרחקת יונים. הדברת יונים הינו פתרון לא סביבתי ולא הומני ולכן רוב החברות להרחקת יונים לא משתמשות בפתרון זה, מעבר לעובדה שהוא אינו יעיל במיוחד אלא גורם לתוצאה הפוכה. קיימים גם פתרונות נוספים שאינם יעילים במיוחד כמו מכשיר צלילים, דחלילים ועוד.

 

מהי רשת יונים?

רשת יונים היא פתרון חלופי לדוקרנים. רשת היונים היא הפתרון הפופולרי ביותר כיום להרחקת יונים מאחר והיא יוצרת מחסום פיזי אותו היונים לא יכולות לעבור מה שמאלץ אותן לבחור מקום קינון חדש. הרשת היא פתרון אשר מרחיק יונים לצמיתות מרוב המקומות כמו כניסה למרפסות, חלונות, כוכים ועוד.

 

יתרונותיה של הרשת

לא סתם רשת יונים היא אחד האמצעים היעילים להרחקה ויש לה מספר יתרונות: היתרון הראשון של הרשת היא שהיא פתרון שאינו פוגע בשום צורה ביונים אלא רק מאלץ אותן לבחור מקום אחר. היתרון השני הוא שהיא מחזיקה בטווח הרחוק ולא סובלת מבלאי מהיר או מהשפעות מזג האוויר. היתרון השלישי הוא המחיר המשתלם בניגוד לפתרונות אחרים- רשת היונים בין 60-120 ש״ח תלוי בסוג הרשת.

 

מהם סוגי הרשתות?

הסוג הראשון הוא רשת עשויה פוליאתילן- רשת סטנדרטית, עשויה חוטים חזקים ועמידים בגשם חזק או בשמש חמה, הצבע של הרשת הוא לבן או בז׳. הסוג השני הוא רשת יונים שקופה- מעט יותר יקרה מאחר והיא יותר אסתטית לעין.

הרשת השקופה רגישה לקרני השמש ולכן ניתן להשתמש בה רק במקומות מוצלים. הרשת השלישית היא רשת יונים מסוג ג׳ימבורי- עשויה גם כן מחוטי פוליאתילן, מגיעה בצבע ירוק ועמידה בשמש. הסוג האחרון הוא רשת יונים מגולוונת שמתאימה לאזורים קטנים.

 

איך מתקינים רשת יונים?

כאשר דרוש פתרון להרחקת יונים בגובה, דרוש ציוד מתאים לגבהים וזה עלול להיות מסוכן. במקרה שכזה מוטב להזמין אנשי מקצוע מיומנים שיבצעו את העבודה בשבילכם בצורה הטובה והאיכותית ביותר.

במידה וקיים רק חלון אחד שבו היונים מקננות תוכלו לקנות רשת ולהתקין בעצמכם אך ברוב המקרים לא כך הדבר ומומלץ לשכור אנשי מקצוע אשר ישתלטו ביום אחד על כל פתחי הקינון ויתקינו רשת בכולם. ברגע שתתקינו רשת רק בחלון אחד, היונים יחפשו את החלון הקרוב ביותר ויעברו אליו.

הפתרון של רשת נגד יונים הוא פתרון קבוע אשר יהפוך את חייכם לשקטים, בריאים ונוחים יותר. התקנה מקצועית של הרשת הרבה יותר איכותית מהתקנה עצמאית – בנראות וביעילות.

רשת יונים

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »