חיפוש

כיצד מודדים את מידת החזייה בצורה נכונה?

מדידת מידת החזייה שלך בצורה נכונה היא אחד השלבים החשובים ביותר למציאת החזייה הנכונה. חזייה מותאמת לגופך ובמידה הנכונה יכולה לעשות הבדל עצום ברמות הנוחות והביטחון, אז חשוב לעשות את זה נכון. הכרת מידת החזייה שלך היא הצעד הראשון למציאת המידה והסגנון הנכונים עבורך.

 

למה זה חיוני?

מציאת החזייה המתאימה המושלמת היא חיונית למלתחה של כל אישה. לבישת חזייה במידה הלא נכונה יכולה לגרום לכל בגד להיראות לא מתאים ולא נוח. אז אם אי פעם נאבקת למצוא את מידת החזייה המושלמת שלך, המדריך הזה כאן כדי לעזור. בכמה צעדים פשוטים תוכלי למצוא את מידת החזייה המתאימה לך ויהיה לך ארון בגדים מלא בחזיות נוחות ומחמיאות.

זה כל כל קריטי?

כאשר את מודדת את מידת החזייה שלך, עדיף ללבוש חזייה שמתאימה לך היטב. גודל חזייה לא נכון יכול לגרום לכאבי גב וכתפיים, כמו גם לגרום לחזייה לרכוב למעלה או להחליק למטה. הדבר יכול גם להוביל לבליטות מעל החלק העליון או הצדדים של החזייה.

זה כל כל קריטי`

איך עושים זאת?

תהליך מדידת מידת החזייה שלך הוא די פשוט ומהיר. תזדקקי לסרט מדידה רך ועיפרון או עט כדי לסמן את המידות שלך. כאשר את מודדת, וודאי שאת לובשת חזייה שמתאימה לך היטב, כי זה ייתן לך את המידות המדויקות ביותר.

 

שלב 1: מדדי את גודל הרצועה שלך

הצעד הראשון למציאת חזייה בגודל הנכון הוא למדוד את מידת הרצועה שלך. כדי לעשות זאת, עטפי סרט מדידה סביב כלוב הצלעות שלך, ממש מתחת לחזה. יש למדוד מדידה זו בסנטימטרים כמובן. עגלי את המספר למספר הקרוב ביותר מהמדידה שלך בפועל. לדוגמה, אם מדדת את עצמך ומספר הסנטימטרים שלך הוא 72 ס"מ, עגלי אותו ל-70 ס"מ. זה יהיה גודל הרצועה שלך. כלומר, גודל היקף החזיה.

 

שלב 2: מדדי את גודל החזה שלך

השלב הבא הוא למדוד את גודל החזה שלך. כדי לעשות זאת, עטפי סרט מדידה סביב החלק המלא ביותר של החזה שלך וקחו את המידה בסנטימטרים.

 

שלב 3: חשבי את גודל הקאפ שלך

עכשיו כשיש לך את מידות הרצועה והחזה שלך, את יכולה לחשב את גודל הקאפ שלך. לשם כך, עלייך להניח את סרט המדידה במרכז החזה, בנקודה המלאה ביותר של החזה, כלומר, בקו הפטמות. הקפידי שהסרט יהיה מתוח, אך לא לוחץ מדי, אל תמעכי את החזה בעת המדידה. את התוצאה שקיבלת, יש להצליב עם המידע שבטבלה באתר של ג׳ק קובה, כך תמצאי בקלות את גודל הקאפ שלך. לאתר – https://jack-kuba.co.il

 

הלכתי לאיבוד!

אם את מתקשה במציאת מידת החזייה שלך, עדיף להתייעץ עם איש מקצוע. חנויות הלבשה תחתונה רבות מציעות שירותי התאמת חזייה, ויכולות לעזור לך למצוא את המידה והסגנון המתאים עבורך. אין ספק שבג׳ק קובה יותר מ ישמחו לסייע לך במשימה הזו!

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, מציאת מידת החזייה הנכונה היא חיונית עבור כל אישה. עם השלבים הפשוטים האלה, תוכלי למצוא את מידת החזייה המתאימה לך תוך זמן קצר. אז קחי את הזמן למדוד את עצמך ולמצוא את החזייה המושלמת עבורך. בהצלחה!

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »