חיפוש

כיצד שולחן אוכל משפיע על הזמן המשפחתי שלכם

בשבועות האחרונים שמנו לב לשינוי מהותי שבא לידי ביטוי בזמן האיכות המשפחתי שלנו. זה הזמן לשתף שבעבר היינו יושבים סביב שולחן האוכל למשך דקות מעטות והיום אנחנו מסוגלים לשבת בו עם הילדים עד שעות הלילה המאוחרות. מדריך זה יציג בפניכם את הסיבות שהובילו לכך, כדי שתוכלו להכיר את שולחן האוכל שלכם מקרוב ולהבין שיש בו הרבה מעבר לארבע רגליים ופלטה.

 

שולחן האוכל המשפחתי  – הרבה מעבר לסתם רהיט

הורים רבים מחפשים את הדרך שתאפשר להם לשבת עם ילדיהם מסביב לשולחן האוכל, ללא מסכים. הסיטואציה המורכבת גורמת לחלקם לתור אחר אנשי מקצוע שיסייעו בדבר. אנחנו גילינו שלא צריך התערבות של גורמים חיצוניים כלל. שכן, כל מה שדרוש כדי להביא לשינוי המיוחל הוא שולחן אוכל חדש שתואם לצרכי המשפחה. רוצים לדעת מה זה אומר? תקראו את הפסקאות הבאות שיציגו בפניכם את כל האינפורמציה.

שולחן אוכל

ההשפעה של שולחן האוכל מבחינת מרחב

שולחן האוכל החדש שרכשנו התגלה כנוח במיוחד עבור הילדים. לדבריהם, העובדה שהוא נפתח ומאפשר להוסיף מקומות ישיבה נוספים, אפשרה להם לשחק במשחקי קופסא. בנוסף לכך, כל ילד קיבל את המרחב הדרוש לו, כך שהיו פחות ריבים ביניהם. אם אתם מתכננים לעשות את השינוי המדובר ולרכוש שולחן אוכל, כדאי שתשימו עין גם על כיסאות מוגבהים. אנחנו בחרנו להוסיף 3 כסאות בר דגמי 2022-2023 לשולחן הבר שנמצא בסמוך לפינת האוכל, כדי לאפשר לילדים לשבת בפינה נפרדת במידה ויחפצו בכך.

 

הדרך לבחירה נכונה של שולחן אוכל

זו ההזדמנות שלנו לחלוק אתכם את הדרך שהובילה אותנו לבחירה החכמה. ראשית כל, ישבנו עם הילדים (סביב שולחן האוכל הישן) ושאלנו אותם מה החסרונות שקיימים בשולחן זה. רשמנו כמובן את כל החסרונות שהוצגו על גבי דף באופן מסודר. שמנו לב שהילדים הדגישו את החסרונות הבאים:

  • צפיפות
  • גבוה מידי (כך שקשה לאכול עליו)
  • בעל מראה מלוכלך (קשה מאוד לנקות את הלכלוכים שנתפסו על החיפוי)

רשימה זו אפשרה לנו להבין מה הם הצרכים של הילדים שלנו. כך שיכולנו לבחור את השולחן החדש בהתאמה אישית מקסימלית מבין מבחר רחב ומגוון של שולחנות פינת אוכל.

שולחן אוכל

צאו לדרך – בחרו את השולחן המתאים עבורכם

עכשיו אתם יודעים איך שולחן האוכל יכול להשפיע לטובה על הזמן המשפחתי שלכם. כך שנותר לכם רק לארגן ערב גיבוש משפחתי שירכז את כל בני הבית סביב שולחן האוכל הקיים. אנו ממליצים להניח על גבי השולחן נשנושים שימשכו את הילדים אליו ולערוך את הרישום של החסרונות בדרך חווייתית.

 

לסיום

שולחן האוכל מאפשר לבני הבית ליהנות מזמן איכות חיוני. עובדה זו ידועה בקרב פסיכולוגים ואנשי חינוך שעושים כל שביכולתם, כדי להעביר אותה הלאה. המדריך הנוכחי הציג בפניכם את האינפורמציה שתאפשר לכם לקבל את זמן האיכות המדובר בקלות, אז תיישמו אותו ותשנו את חייכם מקצה לקצה.

שולחן אוכל

באותו נושא
קערת פירות מבטון
יתרונות של קערת פירות מבטון

היתרונות של רהיטי בטון רחבים הרבה יותר מאשר עמידותם הפיזית גרידא. המראה האלגנטי של רהיט מבטון או שולחנות אלגנטיים, מסייע להשלים עיצוב פנים מושלם. רהיטי

קרא עוד »