חיפוש

לומדים את החישוב – כך מחשבים את עלות התקנת עמדת הטעינה לרכב החשמלי

שמענו לאחרונה על כמה מקרים שאירעו למכרים שלנו ששילמו מחיר מופקע על התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי. השכיחות של מקרים אלו, גרמה לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף בנושא שיציג בפני כל מתעניין את הדרך הנכונה לחשב את העלות של התקנה זו. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאף אחד לא יוכל לרמות אתכם ולגזול מכם כסף מיותר.

 

המחיר משתנה מלקוח אחד לאחר

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים אודות המחיר, כדאי שתדעו שהמחיר עשוי להשתנות מלקוח אחד לאחר. שכן, יש קריטריונים שקובעים בסופו של דבר את העלות, למשל:

  • סוג עמדת הטעינה הנבחרת
  • עובי חוט הטעינה
  • התוואי של חוטי החשמל

כך שבחרנו להציג בפניכם את טווח המחירים שיאפשר לכם להכין את הכיס ולהיות בטוחים שאתם משלמים מחיר הוגן בסופו של דבר.

עמדת טעינה לרכב החשמלי

ובכל זאת, כמה בערך תשלמו על עמדת טעינה?

עכשיו אפשר לומר כי עלות עמדת טעינה לרכב בבית פרטי כולל התקנה צפויה לעלות לכם בין 5,000 ₪ ל – 7,000 ₪. נציין כי ברוב המקרים, החניה הביתית לא נמצאת בסמוך אל לוח החשמל. עובדה זו צפויה לגרום לכם לשלם עבור קו החשמל שיימתח מהבית אל העמדה עצמה. בירור שערכנו בנושא העלה כי במרבית המקרים, תשלמו בין 50 ₪ ל – 200 ₪ עבור כל מטר של קו חשמל.

 

יש השפעות נוספות שעשויות לשנות את המחיר – תכירו את ההשפעה ה – 1: חוסר במקום עבור מפסק נוסף בארון החשמל

הקריטריונים שהוצגו בפניכם בפסקה הראשונה הם הנפוצים ביותר. ראוי לציין כי לעיתים ישנן השפעות נוספות שמתגלות בעת ההתקנה ומובילות לתשלום נוסף שיש להכיר בו. לעיתים למשל מתגלה כי אין מקום בארון החשמל למפסק נוסף. אם זה יהיה המצב, החשמלאי שיגיע למקום יתקין עבורכם ארון חשמל נוסף. נציין כי זה תרחיש שקורה לעיתים רחוקות, אך חשוב להכיר בו

עמדת טעינה לרכב החשמלי

יש השפעות נוספות שעשויות לשנות את המחיר – תכירו את ההשפעה ה – 2: צורך בחציבת אבני ריצוף

במקרים חריגים עולה הצורך בחציבת אבני הריצוף שנמצאים בחצר הבית או בחניה שלכם. במקרים מסוג זה, יש צורך ביצירת קשר עם בעל מקצוע שיסדר את ההליך. גם כאן מדובר בהליך חריג שלא מתרחש בכל התקנה. פשוט חשוב להכיר בו, כדי לבדוק את העניין מראש ולוודא שאכן מדובר בצורך חיוני.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת כמה בערך תשלמו על התקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים הדרושים, כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם מתקין מוסמך ולהזמין אותו לביצוע ההליך. נאחל לכם שתמיד תדעו לחפש מידע חיוני ברחבי הרשת, טרם הזמנת בעלי מקצוע מתחומים שונים.

עמדת טעינה לרכב החשמלי

באותו נושא
מה זה רכב תפעולי?
מה זה רכב תפעולי?

אנשי מקצוע רבים יכולים להפיק תועלת רבה מרכב תפעולי אמין ובטוח להובלת נוסעים, ציוד מכני וכלי עבודה בנוחות מירבית ותוך שמירה על בטיחותכם. מתאים במיוחד

קרא עוד »