חיפוש

כך תבחרי בגד ים לפי צורת הגוף שלך!

הקיץ ממש מעבר לפינה, וזה הזמן להתחיל לחשוב על בגדי ים. בחירת בגד הים המתאים יכולה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם את לא בטוחה איזה סגנון יחמיא לגזרה שלך. אבל עם כמה טיפים פשוטים, תוכלי למצוא בגד ים שגורם לך להיראות ולהרגיש במיטבך. במאמר זה, נבדוק כיצד לבחור בגד ים לפי הגזרה שלך, עם טיפים לנשים בכל גיל, צורה ומשקל.

 

דעי את צורת הגוף שלך

הצעד הראשון בבחירת בגד ים שמחמיא לגזרה שלך הוא לדעת את מבנה הגוף שלך. ישנן חמש צורות גוף בסיסיות: תפוח, אגס, שעון חול, מלבן ומשולש הפוך. הנה סקירה קצרה של כל צורה וסגנונות בגדי הים שעובדים הכי טוב:

צורת גוף

1. צורת תפוח

אם יש לך גוף בצורת תפוח, פלג הגוף העליון שלך גדול יותר מפלג הגוף התחתון, ואתה נושא משקל סביב החלק האמצעי שלך. כדי להחמיא לגזרתך, חפשי בגדי ים שמושכים את תשומת הלב לפלג הגוף התחתון ויוצרים אשליה של מותניים קטנים יותר.

סגנונות בגדי ים המתאימים ביותר לגוף בצורת תפוח כוללים:

– בגדי ים שלמים עם ריצה או התכווצות סביב המותניים

– ביקיני בגזרה גבוהה

– טנקיני עם תחתית מתרחבת או קו A

– בגדי ים עם צוואר צונח כדי למשוך את תשומת הלב לפלג הגוף התחתון

 

2. צורת אגס

אם יש לך גוף בצורת אגס, פלג הגוף התחתון שלך גדול יותר מפלג הגוף העליון, ואתה נושא משקל סביב הירכיים, הירכיים והישבן. כדי להחמיא לגזרתך, חפשי בגדי ים שמושכים את תשומת הלב לפלג הגוף העליון ויוצרים אשליה של פלג גוף תחתון קטן יותר.

סגנונות בגדי ים המתאימים ביותר לגוף בצורת אגס כוללים:

בגדי ים שלמים עם צווארון צונח או צווארון

– ביקיני עם חלק עליון מעוצב או מעוטר וחלק תחתון מוצק

– בגדי ים עם רגל בגזרה גבוהה להארכת הרגליים

– בגדי ים עם פרט סלסול או קצף סביב החזה כדי לאזן את הגזרה שלך

 

3. צורת שעון חול

אם יש לך גוף בצורת שעון חול, פלג הגוף העליון והתחתון שלך פרופורציונליים, ויש לך מותניים מוגדרים. כדי להחמיא לגזרה שלך, חפשי בגדי ים שמדגישים את הקימורים שלך ומגדירים את המותניים שלך.

סגנונות בגדי ים שעובדים בצורה הטובה ביותר עבור גופים בצורת שעון חול כוללים:

– בגדי ים מחלק אחד עם מותן חגורה

– ביקיני עם תחתון בגזרה גבוהה וקרופ טופ

– בגדי ים עם צווארון מתוק להדגשת הקימורים שלך

– בגדי ים עם פרט מעטפת כדי להגדיר את המותניים שלך

 

4. צורת מלבן

אם יש לך גוף בצורת מלבן, פלג הגוף העליון והתחתון שלך פרופורציונליים, ויש לך מותניים ישרים. כדי להחמיא לגזרתך, חפשי בגדי ים שיוצרים אשליה של קימורים ומגדירים את המותניים שלך.

סגנונות בגדי ים שעובדים בצורה הטובה ביותר עבור גופים בצורת מלבן כוללים:

– בגדי ים מחלק אחד עם גזרות או צווארון צונח ליצירת אשליה של קימורים

– ביקיני עם חלק עליון מרופד וחלק תחתון משופשף או מעוטר

– בגדי ים עם פרט פפלום ליצירת אשליה של קימורים

– בגדי ים עם חגורה או אבנט להגדרת המותניים שלך

 

5. צורת משולש הפוך

אם יש לך גוף בצורת משולש הפוך, פלג הגוף העליון שלך גדול יותר מפלג הגוף התחתון, ויש לך כתפיים רחבות ומותניים וירכיים צרים. כדי להחמיא לגזרתך, חפשי בגדי ים שמושכים את תשומת הלב לפלג הגוף התחתון ויוצרים אשליה של פלג גוף עליון קטן יותר.

סגנונות בגדי ים שעובדים בצורה הטובה ביותר עבור גופים בצורת משולש הפוך כוללים:

– בגדי ים שלמים עם דוגמה או קישוט סביב החלק התחתון

– ביקיני עם דוגמה או עיטור בחלק התחתון וחלק עליון מוצק

– בגדי ים עם תחתון מותן גבוה וחלק עליון

– בגדי ים עם תחתית מתרחבת או קו A לאיזון הגזרה שלך

 

טיפים לבחירת בגד ים מחמיא

   הדגישי את התכונות הטובות ביותר שלך

כשאת בוחרת בגד ים, התמקד בהדגשת התכונות הטובות ביותר שלך. אם יש לך רגליים נהדרות, חפשי בגד ים עם רגל בגזרה גבוהה. אם יש לך גב גוון, חפשי בגד ים עם גב נמוך. על ידי הדגשת התכונות הטובות ביותר שלך, תרגיש בטוח ותראה נהדר.

בגד ים מחמיא

  בחר את הצבע הנכון

צבע הוא גורם חיוני בבחירת בגד ים. צבעים כהים כמו שחור, נייבי וירוק כהה מרזים ומחמיאים, בעוד שצבעים ודפוסים בהירים יכולים למשוך את תשומת הלב לאזורים שאולי תרצו לצמצם. אם אתה לא בטוח באיזה צבע לבחור, נסה כמה אפשרויות שונות כדי לראות מה הכי נראה לך.

 

  שקול את רמת הנוחות שלך

בבחירת בגד ים, חשוב לקחת בחשבון את רמת הנוחות שלך. אם לא נוח לך בביקיני, נסה בגד ים שלמים או טנקיני. אם את מעדיפה יותר כיסוי, חפשי בגד ים עם קו צוואר גבוה יותר או תחתית ארוכה יותר. המפתח הוא למצוא בגד ים שגורם לך להרגיש נוח ובטוח.

 

  שימו לב לבד

הבד של בגד הים יכול לעשות הבדל גדול במראהו ובתחושה שלו. חפשו בגדי ים מבד איכותי ועמיד שיחזיקו את צורתו ויעניקו תמיכה. הימנעי מבגדי ים מבד דק ודק שיימתח ויאבד את צורתו עם הזמן.

 

  נסי לפני שאת קונה

לפני שאת קונה בגד ים, מדדי אותו כדי לוודא שהוא מתאים היטב ומחמיא לגזרה שלך. הסתובבי, שבי כדי לוודא שבגד הים יישאר במקומו וירגיש נוח. אם את קונה באינטרנט, הקפידי לבדוק את טבלת המידות ולקרוא ביקורות מלקוחות אחרים כדי להבטיח התאמה טובה.

 

סיכום

בחירת בגד ים שמחמיא לגזרה שלך יכולה להיות אתגר, אבל בעזרת הטיפים האלה, תוכלי למצוא בגד ים שגורם לך להיראות ולהרגיש במיטבך. זכרי להכיר את מבנה הגוף שלך, להדגיש את התכונות הטובות ביותר שלך, לבחור את הצבע הנכון, לשקול את רמת הנוחות שלך, לשים לב לבד, ולמדוד אותו עלייך לפני שאת קונה.

עם העצות האלה בחשבון, תהיו מוכנים לצאת לחוף או לבריכה בסטייל בקיץ הקרוב.

בגד ים לפי

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »