חיפוש

כך תמגנו את הרכב שלכם מפריצות

לצערנו הרב, תחום הפריצות הולך ומתרחב עם השנים, ונוספות יותר ויותר שיטות מתוחכמות בהם פורצים משתמשים על מנת לבצע את זממם. כאשר יש ברשותנו נכסים ורכוש יקרי ערך, נצטרך לנקוט במשנה זהירות ולמגן את הרכוש שלנו עד כמה שניתן מפני פריצות. כיצד תוכלו למגן את הרכב שלכם בצורה מיטבית?

 

מערכת אזעקה שמחוברת למוקד אבטחה

אחת הדרכים הקלאסיות ביותר על מנת למגן את הרכב מפני מריצה, היא מערכת אזעקה. פורץ מנוסה ומתוחכם עלול לדעת כיצד לעקוף את מערכת האזעקה, כך שלא תצפצף לאורך זמן כאשר הוא פורץ לרכב, ולכן נדרשת מערכת אזעקה שגם מחוברת למוקד אבטחה.

אמנם האזעקה עצמה תפעל לזמן קצר בלבד, אך היא תשלח התרעה למוקד האבטחה, שמיד ידעו לטפל בבעיה ולמנוע מהפורץ להימלט עם הרכב.

 

מערכת איתור שמובנית ברכב

ברכבים רבים כיום מותקנת מערכת GPS באופן מובנה עם הרכב, כך שלמיגון זה לרוב אין צורך ברכישה של רכיב חדש או ייעודי. מערכת איתור ה- GPS מופעלת כאשר הרכב מונע, וכך ניתן לאתר את מיקום הרכב בכל עת – גם אם הצליחו לפרוץ לכם לרכב ולהימלט.

 

מנעול קודן

דרך נוספת שבה ניתן להקשות על פורצים מלפרוץ לרכב שלכם, היא להתקין בו מנעול קודן (במידה ומנעול כזה לא מגיע בצורה מובנית עם הרכב). ללא הקשת הקוד לא ניתן להניע את האוטו, וזו דרך מעולה על מנת להרתיע פורצים לפרוץ לרכב שלכם מלכתחילה.

בנוסף למנעול הקודן, ניתן לרכוש גם מנעול להגה או לדוושת הגז – כך שלא יהיה ניתן להשתמש בהם ללא הנעת הרכב.

 

טיפים כללים שיוכלו לעזור לכם למנוע פריצה לרכב

ישנן מספר פעולות פשוטות אותן תוכלו לעשות, או יותר נכון להימנע מלעשות, על מנת למנוע פריצה לרכב שלכם (או לפחות להקשות על הפורץ לבצע אותה). מומלץ תמיד להקפיד לנעול את הרכב כאשר אתם יוצאים ממנו, לוודא שכל החלונות סגורים, ולעולם לא להשאיר את המפתחות שלכם בתוך הרכב.

באופן כללי, מומלץ גם לנסות ולהחנות את הרכב במקום מרכזי ומואר. סביר להניח שפורצי רכבים יימנעו לפרוץ לרכב שחונה במקום בו יש תנועה מתמדת של הולכי רגל ורכבים, או במקום מואר. הפורצים יעדיפו לרוב לפרוץ לרכבים ברחובות צדדיים או בסמטאות חשוכות – ולכן מומלץ להימנע עד כמה שניתן מלחנות במקומות אלו.

 

רוצים למגן את הרכב בצורה הבטוחה ביותר? פנו למנעולן רכב

על מנת לדעת מהם הפתרונות הכי טובים ויעילים שיש בשוק על מנת למגן את הרכב שלכם, תוכלו לפנות למנעולן לרכב. מנעולן מוסמך לרכב יידע להמליץ לכם על פתרונות שמותאמים אישית לסוג הרכב שלכם ולמקום המגורים שלכם – וכך תוכלו להבטיח לעצמכם רמה גבוהה של מיגון מפני פריצות פוטנציאליות לרכב!

הרכב שלכם

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »