חיפוש

כך תקפיצו את המכירות של העסק במינימום מאמץ

בעלי עסק? מלבד הרצון להיות מוכרים ומפורסמים בקרב הקהילה שלכם, הזירה החשובה ביותר היא כמובן – האינטרנט. קיימים בגוגל? קיימים בכל מקום. אז איך עושים את זה? על מה חשוב לשים דגש? ולמה בכלל אסור לכם לוותר על אתר אינטרנט? הפרטים לפניכם!

 

בניית אתרים לעסקים

כל תחום בניית אתרים לעסקים קטנים הוא כבר מזמן לא תחביב נלווה לעסק, אלא תחום חשוב והכרחי בפני עצמו, ובעלי העסקים לגמרי מבינים זאת. הקהל שלכם נמצא באינטרנט, והדרך של לקוח לשמוע עליכם – אפילו אם אתם נמצאים ברחוב שבו הוא גר – היא קודם כל, דרך האינטרנט.

 

מה הקשר בין האתר לבין הרווחים שלי?

המשוואה פשוטה: האתר מגדיל את הקהל שלכם. כשהקהל גדל, הלקוחות מתרבים, והרווח בהכרח עולה. בנוסף, כשהאתר מנוהל ע"י בעלי מקצוע המומחים בתחום, אתם פנויים לנהל את ענייני העסק השוטפים ולהימנע מטרדות אחרות.

 

איך האתר נראה?

אין שני לרושם ראשוני! אתר מסודר, מסקרן וידידותי לעין ימשוך את הקהל להישאר. הסדר חייב להיות הגיוני, הניווט קליל וברור והאייקונים נעימים ובהירים. אתר שלא ייבנה על פי עקרונות אלה, יבריח את קהל הגולשים. התייעצות עם גורם מקצועי תסייע לכם להבין איך להפוך את מה שאתם מדמיינים – למציאות.

 

אתם מדברים אל הלקוחות שלכם, דרך האתר

התוכן שתבחרו להכניס לאתר הוא למעשה הדרך שלכם להעביר מסרים לקהל הלקוחות שלכם. הגולשים קולטים מה אתם רוצים להגיד, מה חשוב לכם, מה היתרונות שלכם ומה אתם מציעים, דרך התוכן שתבחרו לשלב בתוך האתר.

התוכן שלכם צריך להיות כנה, מעניין ומסקרן, מהימן – ומעל הכול, להעניק לגולשים ערך מוסף בנוגע למשמעות של המוצר שלכם עבורם.

 

אבטחת מידע

במאה ה- 21 כולנו כבר מבינים שכל בעלי אתר צריכים לתת את הדעת לסוגייה החשובה של אבטחת האתר. משימה זו, שהיא, כאמור, הכרחית ואף קריטית, מומלץ להשאיר לידיהם של בעלי מקצוע מקצועיים שידעו לתמוך, לייצר גיבויים ולשמור על התוכן הפרסומי שלכם. המלצה זו הכרחית בעיקר באתרים שבהם הגולש יכול לרכוש מכם מוצרים אונליין.

 

תחזוקת האתר – באופן קבוע!

הגולשים ירגישו מיד האם האתר מתוחזק, או שמא הוא "מעלה אבק". לכן, חשוב לשמור על האתר נגיש ומציג את ה"ענייני היום" של העסק שלכם. החל ממוצרים חדשים, תוכן מתחלף או המלצות מתעדכנות. תקשורת רעננה ומתחדשת תתחזק את קהל הלקוחות שלכם ותחזיר אותו אליכם פעם אחר פעם.

 

לא לוותר על הרשת החברתית

מלבד האתר, אנחנו ממליצים לשקול להקים לעסק דף או משתמש ברשת החברתית – פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר או יוטיוב – הכול בהתאם למטרת העסק. דפים אלו ישמרו אתכם קרובים לקהל הלקוחות שלכם.

הקמת אתר זה השלב הראשון, התחזוקה היא השלב השני, והרווח הוא התוצר הסופי – אנחנו כאן לעזור לכם במסלול הזה!

אתר אינטרנט

 

באותו נושא
5 שיטות לגיוס מוצלח! 
5 שיטות לגיוס מוצלח! 

גיוס כישרונות מוכשרים הופך להיות אתגר מרכזי עבור ארגונים. עם תחרות גוברת על עובדים מוכשרים והתפשטות תופעת העבודה מרחוק, מנהלי משאבי אנוש צריכים להפעיל אסטרטגיות

קרא עוד »
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »