חיפוש

מראים אמינות – כך תשדר אמינות לקוני הנכס

בין אם אתם עובדים בתיווך דירות או שמא אתם מוכרים נכס באופן פרטי, אתם צריכים לדעת כיצד לשדר את האמינות הנדרשת בסיטואציות אלו. בסופו של יום, עסקת נדל"ן יכולה לקום וליפול על הנושא של אינטראקציה בינאישית. הנה מה שצריך לדעת – המשיכו לקרוא.

"אמינות" זו מילה גדולה, כאשר ניתן גם לפרק אותה למעשים ופעולות שונות, שאם יש בקרה טובה על אלו, אפשר להתנהל באופן כללי בצורה יותר אמינה. במילים אחרות, כדי להבין כיצד לשדר אמינות, חשוב להבין את הפעולות הכרוכות בזה. בתוך כך, הנה הפעולות שאנשים אמינים נוקטים בהן בעסקאות נדל"ן:

  • שקיפות: מומלץ לספק שקיפות מלאה ולכלול כל מידע שהרוכשים צריכים.
  • ליזום: כדאי ליזום תרומת מידע, לא להמתין עד שישאלו אתכם פרטים טריקיים או בעייתיים.
  • ביטחון עצמי: היו בטוחים בנכס שאתם מציעים, ככה הנכס ייתפס כעסקה כדאית.
  • מוכנות: מוכנות מראש עם כלל המידע תצביע על כך שכוונותיכם כנות.
  • בדיקות: בין אם מבצעים בדק בית או בדיקה אחרת, בדיקות אלו משדרות אמינות.

 

המלצת התמקדות בנתונים עובדתיים בלבד

בסופו של דבר, כאשר מדובר על התנהלות מול לקוחות של עסקאות נדל"ן, הכי חשוב להראות להם שאתם, בתור מתווכים, יודעים מה אתם עושים. אחרי הכול, אנשים סומכים על מתווכים וחברות נדל"ן עם אחת ההחלטות הגדולות ביותר שהם יקבלו אי פעם – קנייה או השכרה של נכס.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להתמקד בנתונים עובדתיים ככל שאפשר. במקרה ששואלים אתכם שאלה שאין לכם תשובה עליה, אל תחששו לענות שאינכם יודעים וכי תשמחו לבדוק את הנושא ולהחזיר תשובה בנוגע לכך.

רוכשי הנכס

ספרו רקע על עצמכם ועל הניסיון שלכם

לא פחות חשוב ממה שציינו עד כה, תשתדלו תמיד לתת לקונים פוטנציאליים את כלל המידע לגביכם ולגבי הכישורים או הניסיון שלכם. תספרו ללקוחות בדיוק כמה זמן אתם בעסק, באיזה סוג של נכסים אתם מתמחים, ואילו אישורים, הסמכות, רקע אקדמאי או כישורים יש לכם.

בנוסף, אל תתביישו לדבר על ההצלחות המקצועיות שלכם. מקביל, זכרו תמיד להתמקד גם בהצלחות של הלקוחות שלכם. במילים אחרות, תעבירו את התחושה שההצלחה של הלקוחות שלכם היא ההצלחה שלכם גם כן.

 

חוזה התקשרות מביע מקצוענות

כאשר אתם נפגשים עם לקוחות, בין אם אתם יועצי נדל"I או מתווכי דירות, דעו לכם שחתימת חוזה התקשרות מבטאת אמינות ומקצוענות כאחד. אמנם חלק מאנשי המקצוע חוששים להחתים על חוזים, אבל הלקוחות דווקא מקבלים מחתימת החוזה תחושה שהם יכולים לסמוך על אנשי המקצוע.

לסיכום, זה מאתגר וזה מורכב לשדר אמינות, מקצוענות ואותנטיות במעמד מו"מ או מכירה. עם זאת, אנשים כנים הם אנשים שמרגישים בנוח עם כל עסקה ועסקה שהם לוחצים עליה ידיים. בהיבט הזה של הדברים, זה כבר שווה את הכול, כי כבר לפני שנים הוכח מחקרית ששקרים וחוסר כנות מובילים לעלייה בלחצים וסטרס. אז, אם אתם רוצים לחיות חיים פחות מודאגים, כנות היא הדרך.

רוכשי הנכס

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »