חיפוש

כלב זהב: הכל על הגולדן רטריבר

נהוג לקרוא לגולדן רטריבר גם "כלב זהב" וזאת בגלל הפרווה הצהובה שלו שעשויה לנצנץ בשמש ולהיראות ממש כמו שיער מוזהב. זו רק עובדה ראשונה מתוך 80 עובדות לפחות שאפשר להציג על הגזע האהוב. במדריך הנוכחי בחרנו להציג בפניכם את העובדות החשובות ביותר על הגזע המדובר, כדי שתוכלו להכיר אותו מקרוב. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שתמיד רציתם לדעת על גולדן רטריבר ולא ידעתם את מי לשאול.

 

תכירו את המומחים שעומדים מאחורי המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל העובדות החשובות על גולדן רטריבר, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי נכתב על ידי מכורים לגזע. אנחנו, כותבי המדריך, מגדלים בבית כ – 4 כלבים מגזע זה. כן, כן, קראתם נכון. בוב, מילי, דובי ושמש הם הכלבים שלנו ואנחנו פשוט מכורים אליהם. החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא כדי להציג בפני כל דורש את הגזע המתוק והזהוב הזה שלא מדברים עליו מספיק.

 

עובדה מספר 1 שאתם צריכים להכיר על גולדן רטריבר: זהו הגזע הפופולארי ביותר

אי אפשר לכתוב מדריך על גולדן רטריבר  ולא לציין שמדובר בגזע הפופולארי ביותר לא רק בארץ אלא גם בעולם. אם תסתכלו החוצה, בטיול הבא שלכם, ותבדקו מהו הגזע של כלבים שאתם רואים הכי הרבה ברחובות – אתם תדעו מיד את התשובה. שכן, יספיקו לכם 10 דקות בשביל לגלות שרוב הכלבים הם גולדנים.

 

עובדה מספר 2 שאתם צריכים להכיר על גולדן רטריבר: הם מחולקים ל – 2 קבוצות

הידעתם שיש 2 סוגים של גולדנים? אם לא, הגיע הזמן שתכירו. כלבי הגולדן רטריבר מחולקים לקבוצות הבאות:

  1. הקבוצה האנגלית
  2. הקבוצה האמריקאית

הכלבים שנמנים בקבוצה האנגלית הם אלו שנמוכים יחסית ויש להם עצמות כבדות. הפרווה שלהם תהיה ארוכה ובהירה יחסית. בעוד אלו שנמנים בקבוצה האמריקאית הם כלבים גבוהים ורזים שיש להם גפיים ארוכות יחסית. לשני קבוצות כלבים אלו יש עיניים מלאות בהבעה ואף שחור ומתוק. עם הזמן, האף הזה הופך להיות רחב יותר ויותר והגוף שלהם נהיה יותר שרירי.

 

עובדה מספר 3 שאתם צריכים להכיר על גולדן רטריבר: הוא ידידותי לילדים

גולדן רטריבר ידוע כגזע שמתאים לגדול עם ילדים. שכן, הכלבים ידועים כנאמנים ומשפחתיים מאוד. יש להם אופי נוח, כזה שיגרום לכם לרצות לחבק אותם כל היום. אם יש לכם ילדים קטנים בבית ואתם מתכננים להביא גולדן רטריבר לביקור קצר או ארוך, כדאי שתדעו שהוא צפוי להתרגש ממש כמו גור קטן, כך שחשוב לשים לב אליו.

 

לסיום

עד כאן כל המידע המקיף שאתם צריכים להכיר על כלב הזהב – הגולדן רטריבר. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים החשובים אודותיו, תוכלו להציג אותו בשאלות טריוויה או סתם כך, להשוויץ בפני אחרים שיתהו לגבי הגזע הפופולארי ביותר בעולם.

זהב, כלב

באותו נושא