חיפוש

4 כללים לבחירת מדפים לחנות

כמה פעמים יצא לכם להסתובב בחנויות, בין אם במכולת ובין אם בחנויות בגדים או חנויות קמעונאות אחרות? כנראה שלא מעט. עם זאת, סביר להניח שאף פעם לא חשבתם על דרך הסידור של המדפים ומדוע הם פרוסים בצורה שהם פרוסים בה. בפועל, מדובר במלאכת מחשבת אשר נעשית לאור מספר פרמטרים הכוללים נוחות, מיקום באופן אטרקטיבי ועוד. כתבה זו נועדה לתת לכם מספר טיפים לבחירת המדפים האידיאליים לעסק שלכם.

 

1. בחרו מדפים בהתאם לסוג המוצרים שאתם מספקים

סוגים שונים של מדפים קמעונאיים משרתים מטרות שונות. כך, למשל, קיים מידוף לחנויות אשר נועד לסחוב סחורה כבדה, למשל מוצרי אלקטרוניקה. לעומת זאת, ישנם מדפים אחרים אשר מתאימים יותר לסחורה קלה.

יחידות מדפים מודולריים, מדפי אחסון ומדפים לסופר הם סוגי המדפים הנרכשים ביותר בתעשיית הקמעונאות. הם יכולים גם לספק את המסגרת איתה אתם יכולים לעבוד ולבנות את החנות האידיאלית עבורכם.

 

2. התעדכנו בעיצובים הקיימים

כל בית עסק מעוצב בתצורה שונה. חלק מהעסקים שומרים על קלאסיות אשר אופיינית לפעם ודורשת עיצוב סטנדרטי ונקי. לעומת זאת, קיים סגנון עכשווי ושיקי יותר, אשר מצריך סגנון שונה של מדפים. בהתאם, ישנן חנויות וינטג'יות יותר לעומת משרדי הייטק שהם יותר פונקציונליים ולרוב מתנהלים עם כמות פחותה של ניירת.

 

3. בחרו מדפים בהתאם לעיצוב אותו אתם רוצים לייצר

סגנון המדפים שאתם בוחרים תלויים בלקוחות שאתם נוטים לשרת ובמוצרים שאתם מוכרים. כך, למשל, אם אתם מוכרים מוצרים יוקרתיים, סביר שמדפי זכוכית עם תאורה ממוקדת על המוצרים שלכם מתאימים לסחורה שלכם הרבה יותר מאשר עץ כפרי או מתכת תעשייתית שיהיו טובים יותר לביגוד ואף למוצרים קמעוניים אחרים. לעומת זאת, אם אתם מוכרים בסופר, סביר שהפתרון האידאלי עבורכם יהיה מדפים לסופר, אשר אין להם תחליף ממשי.

 

4. בחרו מדפים אשר מתאימים לחלל שלכם

במידה שהחנות שלכם אינה גדולה, המדפים שאתם קונים צריכים להציג את הסחורה שלכם מבלי לתפוס את כל החלל שלכם באופן שיראה כאילו אין מקום ותהיה תחושה של צפיפות. בהתאם, סביר שתרצו לרכוש מדפים מודולריים או מדפים משרדיים אחרים לאחסון אשר יכולים לספק את צרככם מבלי לתפוס מקום מיותר שיכול להיות בשימוש אחר או לייצר ריווח.

 

לסיכום

כאשר אתם עומדים בפני הדילמה של רכישת מדפים חדשים, לא אתם לא צריכים להתלבט באופן משמעותי. עליכם להשתמש בטיפים שצוינו במאמר זה ולנסות להבין מי הם קהל הלקוחות שלכם, מה גודל החלל שלכם ואיזה עיצוב אתם מעוניינים שיהיה למשרדכם, בהתאם לטעם אישי שלכם ושל קהל הלקוחות הקיים שלכם. כיום, קיימים אתרים כמו אריזון אשר מספקים לכם את כל מגוון המדפים שיתאימו לבית העסק שלכם וייסעו לכם לבחור את הפתרונות האידיליים לבית העסק הספציפי אותו אתם מעוניינים למדף, כל זאת באופן מקוון אשר לא מצריך אפילו לצאת מהבית. בהצלחה!

בית קפה

 

באותו נושא
5 שיטות לגיוס מוצלח! 
5 שיטות לגיוס מוצלח! 

גיוס כישרונות מוכשרים הופך להיות אתגר מרכזי עבור ארגונים. עם תחרות גוברת על עובדים מוכשרים והתפשטות תופעת העבודה מרחוק, מנהלי משאבי אנוש צריכים להפעיל אסטרטגיות

קרא עוד »
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »