חיפוש

כל האטרקציות שאסור לפספס בברלין 2023

ברלין היא עיר תוססת ומלאת התרחשויות, כך שלא משנה באיזו עונה בשנה תבקרו בה, באיזה הרכב ומהו סוג החופשה המועדף עליכם, תמצאו אותה מעניינת במיוחד. אז נכון, משעמם לא יהיה לכם, אבל יש כמה אטרקציות שאלמלא תבקרו בהם, זה לא נחשב שביקרתם בברלין.

 

אטרקציות בברלין

בין אם אתם מטיילים בברלין בגפכם או עם המשפחה, תמצאו שפע פעילויות לקחת בהן חלק, אטרקציות מרגשות ואתרים מסקרנים לבקר בהם. היא מלאת מוזיאונים, פארקים אורבניים, אתרי מורשת, מוסדות קולינריים, הופעות חיות ועוד ועוד – אז בהחלט אפשר להיות ספונטניים, אבל אם תקדישו כמה דקות לתכנון, תחסכו זמן רב ולא מעט כסף. סקרנים לשמוע עוד? כל הפרטים ממש כאן https://myberlin.co.il חופשה נעימה!

אטרקציות בברלין 2023

ביקור ראשון בברלין

אם זו הפעם הראשונה שאתם מבקרים בברלין, מומלץ בחום לבחור אחת מ-2 האטרקציות הבאות שיאפשרו לכם לעבור בין מוקדי העניין המרכזיים בעיר לצד ליווי מודרך בו תקבלו סקירה קצרצרה ומעניינת:

  • אוטובוס התיירים – אפשרות המתאימה למי שרוצים לרדת ולעלות בתחנות מסקרנות במהלך הסיור.
  • קרוז – שיאפשר לכם להכיר את ברלין מזווית מעניינת ובשעות מסוימות, רומנטית במיוחד.

מקומות נוספים שלא כדאי לפסוח עליהם הם האקשה מרקט – שוק צבעוני שבשעות הלילה הופך לאחד ממוקדי הבילוי התוססים של העיר, ופארק טירגארטן – אידיאלי להפסקת צהריים קלילה ומהווה נקודת מפלט ירוקה ויכול להשתלב עם מסלולי טיול רבים.

 

חופשה משפחתית בברלין

אם אתם מתכננים חופשה בברלין עם ילדים, יש לא מעט מקומות שיספקו לכם שעות רבות של הנאה וכדאי לבדוק מי מהם מציעים כרטיס משולב. כך או כך, כדאי לקנות את הכרטיסים מראש כדי לא להמתין בתור שעות ארוכות עם הקטנטנים.

בין המקומות המומלצים ביותר:

  • לגולנד – פארק השעשועים מטריף.
  • אקווה דום – האקווריום הגדול ביותר בעולם.
  • הגנים הבוטניים של ברלין.
  • מוזיאון השעווה מאדאם טוסו.
  • גן החיות של ברלין.

אטרקציות בברלין 2023

ברלין לחובבי היסטוריה ותרבות

עם היסטוריה מורכבת שמלווה אותה, ברלין מושכת אליה לא מעט חובבי היסטוריה לצד שוחרי תרבות והיא לא מאכזבת. יש בה אתרי מורשת, מוזיאונים מעניינים ואתרים נוספים שיפתיעו אתכם לטובה:

האייקוניים – חומת ברלין, צ'ק פוינט צ'רלי, בניין הרייכסטאג.

מוזיאונים – מוזיאון העתיד פיוצ'ריום, אנדרטת השואה ומרכז המידע שמתחתיה, המוזיאון היהודי.

אתרים נוספים – מגדל הטלוויזיה, שדרת אונטר דן לינדן, רחוב קורפורסטנדאם.

 

שווקים בברלין

אם אתם חובבי שווקים, תמצאו את ברלין מעניינת במיוחד עם שלל דוכנים צבעוניים, מזכרות אותנטיות וטעמים מופלאים שימלאו אתכם בשמחה גדולה – שוק הפשפשים בפארק מאואר, שוק 17 ביוני, שוק אורבן שפרי, שוק הפשפשים בפארברלינר פלאץ, השוק בכיכר ארקונפלאץ ועוד.

לסיכום, אם אתם מחפשים יעד נופש שוקק אטרקציות, בו תוכלו ליהנות מחופשה בלתי נשכחת, לגמרי לבד או עם היקרים לכם, ברלין קוראת לכם.

אטרקציות בברלין 2023

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »