חיפוש

כל הדרכים לאתר נזילות באמצעים טכנולוגיים ב2022

הרס וחציבה הם לא פעולות הכרחיות בתהליכי איתור נזילות בשנת 2022. כן, בעבר הם היו חלק בלתי נפרד מאיתור הנזילות. כי ללא אמצעים מתקדמים וכלים טכנולוגיים הדרך היחידה לאתר נזילות היא בהרמת מרצפות, חציבה בקירות, הרבה הרס והרבה לכלוך וזמן יקר שהולך לטמיון. אך כיום? התהליך פשוט וקל הרבה יותר. קיימים אמצעים טכנולוגיים מעולים שמאפשרים לאתר נזילות במהירות וביעילות וללא הרס כלל.

 

שיטות מתקדמות לאיתור נזילות

היות ונזילות מים הם מפגע בעייתי ומאתגר, התפתחו במהלך השנים שיטות שונות לאיתור נזילות. השיטות הללו נועדו לאפשר זיהוי מדויק של מיקום התקלה, זאת כדי לאפשר תיקון מקומי יעיל בלי להרוס מה שלא חייבים. בדיקת נזילות מים תתבצע בכל מקרה בשיטה המתאימה לפי נתוני השטח, ממדי הנזילה ועוד.

 

  • מצלמה תרמית

כלי דיגיטלי מתקדם שמזהה רטיבות בעובי הקירות. הוא מציג למשתמש את השטח הנבדק בצבעים שמסמנים את רמת הלחות או הרטיבות שקיימת במקום. בעזרת המצלמה התרמית ניתן לזהות את האזורים הרטובים או מקומות בהם קיימת לחות.

 

  • איתור נזילות באמצעות גז

איתור נזילות באמצעות גז הוא כלי שימושי ומועיל. בעזרת גז ניתן לאתר נזילות בצנרת מים. הגז מוחדר לצנרת, כאשר אנשי המקצוע מזהים במכשור הייעודי עלייה של הגז, הדבר מצביע על נקודות בהם הצנרת אינה הרמטית, ומתברר מהו המקום בו המים דולפים ואותו יש לתקן.

 

  • סיב אופטי

סיב אופטי מוחדר אף הוא אל תוך הצנרת ומצלם את הנעשה בחלק הפנימי של הצינורות. הסיב מציג על גבי מסך את הנעשה בתוך הצינורות. כך ניתן לזהות תקלות ובעיות שנוצרו בתוך הצינורות וגורמים לנזילות ולדליפות מים.

 

  • ציוד אלקטרו מגנטי

ציוד מיוחד שמשמש עבור איתור תוואי מדויק של הצנרת וזיהוי העומק של הצינורות. מאפשר לאנשי המקצוע לדעת את אשר לפניהם ולהכיר את הצנרת שקיימת במבנה בלי לחפור ולבצע בדיקות ממשיות.

 

  • ציוד אלקטרו אקוסטי

שימוש בשמע במטרה לאתר נזילות תת קרקעיות.

 

  • קורלטור ממוחשב

באמצעות חיישנים ואמצעים ממוחשבים ניתן לאתר באופן מדויק את המיקום של הנזילה.

 

איש מקצוע מנוסה ומיומן לאיתור מדויק

אם אתם נתקלים בנזילה וברטיבות, אם חשוב לכם לפתור את העניין באופן היעיל ביותר, עליכם לפנות אל חברה מומחית בתחום איתור נזילות. חברה כזו תתאים לפי סוג הנזילה, גודל המבנה ואמצעי הגישה לאזור הרטיבות את הכלי המתאים שיאתר באופן מדויק את הנזילה ויוביל אתכם לתיקון יעיל ומהיר של הצנרת.

 

לסיכום

בשנת 2022 אנחנו מצוידים בכלים ובאמצעים מתקדמים מאוד עבור איתור נזילות. אז אין סיבה לבזבז זמן יקר ולהרוס ללא סיבה וודאית. בחירת הכלי היעיל והמתאים ושימוש נכון בו, יאפשרו לנו להבטיח כי אנשי המקצוע מאתרים את הנזילה באופן מדויק, ואפשר יהיה לתקן את התקלה כנדרש.

אינסטלטור

 

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »