חיפוש

כל הציוד והריהוט למעבדות במקום אחד

אם ברשותכם מעבדה, אתם כבר יודעים שיש רשימה של ציוד שחייב להיכלל בה. בין אם זה לשמירה על תהליכי עבודה תקינים שלא מסכנים את הבריאות, ובין אם כדי להקל על הפעולות השונות שמתבצעות במעבדה – יש דברים שפשוט אי אפשר בלעדיהם. אז אם אתם בדיוק מחפשים לצייד את המעבדה שלכם, במאמר זה נפרט על חלק מהציוד הנדרש, על ריהוט למעבדות ועל החשיבות הרבה בהזמנת כל הנדרש ממקום אחד.

 

קודם כל, למה חשוב לרכוש את כל הציוד שלכם ממקום אחד?

יש שנוהגים לרכוש ציוד וריהוט למעבדות באופן נפרד מחנויות שונות, אבל להתנהלות כזו יש חסרונות רבים. אין דרך לשלוט על כך שכל פריט ציוד יתאים לאחר, ההזמנות עלולות להגיע במועדים שונים ולעכב את העבודה, ועוד. לכן, הזמנה מסודרת מחנות אחת יכולה למנוע שיבושים אלה ולהבטיח שכל הציוד יתחבר יחדיו וייצור מעבדה אחידה שעומדת בתקנות הבריאותיות השונות.

בנוסף, בעת הזמנה ממקום אחד ניתן להתייעץ עם נציגי החנות, שיעזרו לכם בתהליך הבחירה ובהרכבת רשימת הציוד. דבר זה יכול לעזור לכם ברמה המקצועית וגם יחסוך לכם בכסף. למידע נוסף בנושא מוזמנים להיכנס לאתר https://www.statitech.co.il/ המציע פתרונות מתקדמים לציוד וריהוט מעבדה.

ציוד מעבדות

ועכשיו נפרט מעט על הציוד הנדרש:

מנדפים כימיים

אחד הפריטים הראשונים שחייב להיות במעבדה הוא מנדף כימי. תפקידו של מנדף כימי הוא לפנות מהאוויר בחלל שלכם חלקיקים מסוימים המצויים בחומרים בהם משתמשים במהלך ניסויים שונים, לדוגמה אדים רעילים. מדובר בחומרים מסוכנים שעלולים לפגוע בבריאות של מי שנמצאים בסביבתם, ועל כן חשוב להתקין מנדף איכותי בכל חלל בו יש שימוש בחומרים מסוג זה. בדרך כלל מתקינים מנדף כימי כחלק ממערכת האוורור של החלל.

 

מנדפים ביולוגיים

מטרתם של מנדפים ביולוגיים היא להוריד את רמת הזיהום שעלולה להיווצר במעבדה, להגן על אנשי המקצוע השונים הנמצאים בחדר, ולמנוע ערבוב של חומרי המעבדה עם חומרים נוספים. בעת שימוש בחומרים ביולוגיים שונים עלולים להיווצר נתזים או נזילות, דבר שיכול להיות מסוכן למעבדה ולאנשים הפועלים בה. באמצעות מנדף ביולוגי ניתן ליצור חלל עבודה סטרילי ומוגן.

ברדסים ביולוגיים

תאים למינאריים

תאים למינאריים מאפשרים לעבוד בסביבת עבודה נקייה ללא חשש מזיהומים שונים. מדובר בעמדת עבודה עם מערכת סינון אוויר משלה, שמאפשרת לעמדה להיות מבודדת מהסביבה. ניתן למצוא תאים בגדלים שונים בהתאם לחלל המיועד שלכם.

 

ריהוט למעבדות

מעבר לציוד הביולוגי והכימי, בעת בניית מעבדה חשוב גם לבחור את כל הריהוט שישמש את העובדים לביצוע הניסויים והפעולות השונות. כיסאות, שולחנות, ארונות, עגלות – כל אלה חשובים גם כן ליצירת סביבת עבודה יעילה, סטרילית ונוחה. בעת בחירה בריהוט למעבדה חשוב לשים לב שהציוד הוא איכותי ועמיד מאחר ומדובר בסביבת עבודה עם חומרים מיוחדים ורגישויות שונות. יש לחשוב על הצרכים המיוחדים שלכם ולרכוש ריהוט מעבדה בהתאם.

מעבדות

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »