חיפוש

כפתורים, מצתים, משולשים – כל מה שאפשר להחליף בגריל שלכם

קניתם בשר מקצביה טובה, הגעתם הביתה, פרסתם כבר את כל המזון העתידי שלכם, הכנסתם כבר את הנגלה הראשונה למנגל – ופתאום הוא הפסיק לעבוד. הסיטואציה הזאת מתסכלת במיוחד, אבל היא ממש לא זרה לאנשים עם גריל. גריל הוא מוצר מצוין למי שרוצה להכין בשר בצורה יותר טעימה וכיפית. עם זאת, גם הוא, כמו כל מוצר אחר, עשוי להתקלקל לפעמים עקב תקלה בחלקיו השונים. הנה כל החלקים שאפשר להחליף בגריל שלכם.

 

החלפת חלקים בגריל

באופן כללי, אתם לא אמורים להחליף חלקים בגריל. בין אם מדובר על גריל גז או על גריל פחמים, כל עוד הגריל שלכם עובד, אין סיבה לגעת בחלקים שלו. הבעיה מתחילים כאשר הגריל מפסיק לעבוד. מצב כזה מצריך במרבית המקרים החלפת חלקים לגרילים, מה שיחסוך לכם רכישת גריל חדש.

 

כפתורים

גריל גז עובד באמצעות כפתורים שונים. עם הכפתורים הללו ניתן להדליק או לכבות את הגז, ובכך להדליק או לכבות את האש. כמו כן, ניתן לשלוט בגובה הלהבות באמצעות אותם כפתורים, ממש כמו בגז שיש במטבח. אם הכפתור מפסיק להגיב לתנועות שאתם גורמים לו לבצע, ככל הנראה הוא התקלקל ודורש החלפה.

 

מצתים

באמצעות המצתים ניתן להבעיר את האש בגריל. ערכות הצתה הן חלק משמעותי מהגריל, שבלעדיהן אין טעם בכלל בניסיון תפעול הגריל. אם יש לכם בעיה במצתים, אתם יכולים לפנות לפתרון פשוט במיוחד – רכישת ערכת הצתה חדשה. הדבר עשוי לפתור את הבעיה שלכם, במקום שתצטרכו לרכוש גריל חדש במחיר הרבה יותר יקר.

 

משולשים

משולש היא לא רק צורה בשיעורי גיאומטריה אלא גם חלק מהגריל. המשולשים בגריל הם בעלי תפקיד חשוב – הם צוברים חום שנוצר בגריל ודואגים לפזר אותו בצורה שווה ואחידה בגריל, מה שמאפשר את הכנת הבשר בצורה הטובה ביותר. אם הבשר שלכם לא מתבשל בצורה אחידה, ייתכן שמדובר בבעיה במשולשים.

 

רשתות

רשת היא כנראה החלק הפשוט ביותר בגריל. על הרשת אנחנו שמים את הבשר, כך שהבשר לא יוצר מגע ישיר עם הלהבות ועם מקור החום. כך למעשה ניתן להכין בשר מבלי לשרוף אותו. אם הרשת נשחקת, מחלידה או לא מתנקה, זה זמן טוב להחליף אותה.

 

מד חום

מי שבאמת מכין בשר בצורה מקצועית, כבר שולט בטמפרטורות השונות שהוא זקוק להן לצורך הכנת בשרים שונים. ניתן לדעת מה הטמפרטורה בגריל בכל רגע נתון באמצעות מדחום. הגריל כבר חם אבל המדחום לא מגיב? ככל הנראה שהוא גם לא יגיב יותר בעתיד.

 

מבערים

המבערים מאפשרים לגריל גז להפיק את עוצמת האש שלו, שבעזרתה מכינים את הבשר בתוך הגריל. את המבערים ניתן להחליף בקלות. ככל שהמבערים טובים יותר וככל שיש יותר מבערים, ככה עוצמת האש תהיה גדולה יותר בגריל.

חלקים לגרילים

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »