חיפוש

כל מה שחדש באייפון 14

מכירת מכשירי האייפון החדש שברה שיאים וממשיכה לשבור, ולא סתם. ב- iphone 14 קיימים חידושים רבים שבאים לידי ביטוי בחוויית המשתמש, מסך התצוגה, מסך הנעילה והמצלמה המדהימה, שהיא הסיבה העיקרית לשיגעון הקנייה סביב הטלפון, שכבר מזמן אינו רק טלפון.

 

חוויית השימוש

חוויית השימוש של אפל מאז ומתמיד הייתה מצוינת. המסך החדש של iphone 14 הוא מסך oled- מסך ענק, צבעים מדויקים, בהיר ונוח גם בימים שמשיים. פונקציה נוספת שהשתפרה היא הרמקול החזק שמשמיע לנו מוזיקה ברמה גבוהה מתמיד עם צלילים מדויקים. מערכת ההפעלה של ios 16 גם כן השתדרגה בכמה פרמטרים כמו מצב הסוללה, מעבד החזק וחידושים נוספים עליהם נרחיב בהמשך.

 

מסך פועל

זוהי הפעם הראשונה שקיימת התוכנה הזו באייפון. ב- iphone 14 המסך תמיד פועל, משהו שהיינו רגילים אליו רק כאשר התקבלה הודעה או התראה. חשוב לציין שחיי הסוללה ייפגעו כאשר הפונקציה מופעלת, באפל דאגו להפעיל את המסך בבהירות נמוכה יותר כך שחיי הסוללה לא ייפגעו באופן משמעותי. המסך הפועל מאפשר לנו לראות תמיד התראות ללא לחיצה על המסך כמו שהיה קורה בעבר.

 

מסך הנעילה

כעת מסך הנעילה יראה התראות שיעלו מהחלק התחתון של המסך כך שיהיה יותר גל לגשת אליהן. אפשרות נוספת במסך הנעילה היא הגדרת כמה מסכי נעילה ולגוון בניהם מתי שתרצו על ידי לחיצה ארוכה במסך הנעילה. קיימים מספר מסכי נעילה שאפל מציעה וניתן לבצע בהם התאמות אישיות ובחירת הגדג'טים שיופיעו במסכים השונים.

 

מצלמה

המצלמה הראשית של האייפון שודרגה למספר פיקסלים גבוה יותר שמגיע ל-48 מגה פיקסל עם מפתח צמצם 1.78, ייצוב אופטי ווידיאו 4k שמגיע ל-60 פריימים בשנייה. המצלמה המשנית בעלת 12 מגה פיקסל, מפתח צמצם 2.2 וצילום בזווית רחבה. מצלמת הטלפוטו בעלת חיישן 12 מגה פיקסל, מפתח צמצם 1.78 וזום אופטי פי 2 גבוה יותר. המצלמה האחרונה ששודרגה זו מצלמת הסלפי ובאייפון החדש היא בעלת 12 מגה פיקסל, מפתח צמצם של 1.9, בעלת פוקוס אוטומטי ווידיאו 4k.

 

אי דינמי

אפל מראה ללקוחות שלה את היתרונות של המגרעת ומשנה את התפיסה כי היא פוגעת בחוויית המשתמש. לאי הדינמי קיים פוטנציאל בהמשך כאשר דרכו יהיה ניתן לקבל מידע שימושי. כרגע האי מראה לנו סימנים בזמן השיחה, מציג טיימר או מראה מידע בזמן השמעת מוזיקה. כאשר תקבלו התראה הנקודה במגרעת תגדל ותציג אותה עבורכם, היא אינטראקטיבית ותוכלו לשלוט ממנה על אפליקציות אחרות בלי לעבור אליהן.

החידושים של אפל ב- iphone 14 מוכיחים לנו שהאייפון הולך ומשתפר מדגם לדגם. במאמר הזכרנו מעט מאוד מתוך כלל החידושים של iphone 14 החדש, אשר שבר שיאי מכירות מסביב לעולם וגם בישראל. כאשר תרכשו את הטלפון החדש, תיהנו ממכשיר שבהחלט ישדרג לכם את שגרת יומכם.

מצלמה

 

באותו נושא