חיפוש

כל מה שלא ידעתם על עיצוב הסלון

מי מאתינו לא אוהב להגיע הביתה בסוף יום עבודה ארוך, להשתרע על הספה, לראות סרט טוב עם האישה, להשיק יחד כוס יין מול הילדים שמשחקים בלגו על השטיח היפה, ולהתרענן בצורה הכי ביתית שיש בסלון המעוצב שלכם. אין חולק על כך שחלום ורוד ויפה כזה, הוא משאת נפשו של כל אדם עובד.

אכן, הסלון הוא אחד החדרים הכי חשובים בבית שלנו. הוא המקום בו נארח את האורחים, נשב יחד לסעודות משפחתיות, נעלה זיכרונות משותפים ונחווה את הרגעים היפים ביותר שלנו. לכן, ההשקעה בריהוט ועיצוב הסלון היא השקעה חשובה מאוד.

אך, רבים מאיתנו לא מוצאים את ידיהם ואת רגליהם כאשר הם באים לעצב את הסלון. בדיוק לשם כך, הכנו לכם רשימה של אביזרים שישדרגו לכם את הסלון ויעניקו לכם את האוירה הכול כך מיוחדת הזו, שתוארה בפסקה לעיל.

 

שעון קיר

אורלוגין, או שעון קיר בשמו העברי, הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר לעיצוב סלון. שעון קיר מעוצב לסלון, משרה בסלון אוירה יוקרתית ואלגנטית. את סוגי שעון הקיר אותם יש לרכוש, ניתן להזמין לפי הסידור העתידי של הסלון שלכם. אם אתם מתכננים סלון בעל אוירה יוקרתית יותר, אלגנטית ומהוקצעת, נסו לרכוש שעון מעץ מלא, בעל גוונים כהים יותר. לחלופין, אם אתם רוצים לשדר אוירה צעירה יותר בסלון שלכם, נסו לרכוש שעון בעל גוונים צבעוניים ומשובבים יותר.

שעון קיר

תמונות נוף

תמונות נוף, הן אמצעי מדהים לעיצוב הסלון שלכם. תמונות נוף, יוצרות אווירה מרווחת יותר, של מרחב ושל עומק בסלון. בנוסף, תמונות נוף משתלבות בצורות שונות בשאר העיצוב של הסלון שלכם, וכך כלל חדר ההסבה שלכם משדר הרמוניה וצבעוניות. גם כאן, תמונות של שלכת, הרים ירוקים ושקיעה, יאפיינו אווירה צעירה יותר של סלון. לעומת זאת, ים, חוף, צבעים פחות עזים ובעלי גוון כהה יותר, יאפיינו סלון בוגר ומקצועי יותר.

 

ספות

הספות, הן הרהיט המרכזי בסלון. הספות יכולות להיות במגוון צבעים, צורות, גדלים וסגנונות. גם כאן אותו רעיון שחוזר על עצמו לאורך המאמר יבוא לידי ביטוי. אם אתם מעוניינים בסלון רציני ובוגר יותר, נסו לרכוש ספות כבדות ומסיביות יותר, בעלות גוונים כהים יותר, ובדרך כלל מומלץ לרכוש ספות מעור על מנת להגיע לתבנית של סלון מסוג זה. לעומת זאת, סלון צעיר יאופיין בספות קלות יותר, צבעוניות יותר, ובדרך כלל יהיה ניתן להגיע למראה כזה על ידי רכישה של ספות בד.

 

תוספות עיצוב

לעיצוב מפורט יותר של הסלון, אתם יכולים להשתמש בשירותים של מעצב מקצועי, שישרטט לכם את העיצוב מראש, ייפגש איתכם וישים איתכם דגש על כלל הדברים והפרטים הקטנים שתוכלו לשלב בסלון שלכם.

 

לסיכום

כעת, נשאר לכם רק להתחיל לעצב.

שעון קיר

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »