חיפוש

כל מה שצריך לדעת על טיולים מאורגנים בארץ

בעבר טיול מאורגן הרגיש כמו מרוץ נגד השעון בלי הפסקות נוחות, כיום הטיולים המאורגנים בנויים באופן נוח יותר כך שהרבה יותר נעים ורגוע לעשות אותם בלי להרגיש שצריך שבוע התאוששות נוסף מהם. ה טיולים המאורגנים כיום לרוב בנויים כך שיהיו ממצים אך לא עמוסים, אז מהם היתרונות בטיולים מאורגנים בארץ והיכן ניתן למצוא טיולים מאורגנים כאלו? על כך נענה במאמר.

 

אז מהו טיול מאורגן?

בארץ הקטנטונת שלנו יש לא מעט מה לראות, אזורים שלמים יפיפיים שלעתים איננו מכירים ומגלים אותם בזכות הטיולים המאורגנים על ידי מדריך טיולים מקצועי הבקיא במסלולי הארץ שלנו. טיול מאורגן הוא טיול שנוצר עבור קבוצה מסוימת היכולה להיות במסגרת עבודה, לימודים, באופן פרטי וכו'. בטיול מאורגן נקבע מסלול מראש על פי מקומות שאותה גורם שארגן את הטיול היה רוצה שהקבוצה תבקר בהם בדרך. אם הטיול כולל גם לינה ייסגר גם מלון כולל ארוחת בוקר לרוב. לטיול תהיה הסעה שתלווה את הקבוצה לאורך הטיול והמטיילים יבקרו בעיקר במקומות מתיורים בארץ.

 

אז מהם היתרונות והחסרונות של טיול מאורגן? 

יתרונות:

אין צורך לשבור את הראש בארגון הטיול- אותה חברה או קבוצה תציין אילו מקומות הטיול צריך לכלול בתוכו והמדריכים יהיו אלו שיתכננו אותו עבורכם משימה לא קלה במיוחד כשמדובר על ביקור במספק אתרים, יישובים ואזורים.

הספק- כאשר יוצאים לטיול מאורגן עם מורה דרך המכיר את המסלולים בצורה טובה ניתן להספיק הרבה יותר יעדים מאשר הייתם מטיילים עצמאית. המדריכים יתכננו את המסלול כך שתגיעו בדרך המהירה ביותר לאן שאתם נוסעים וידעו לקשר מקומות נוספים קרובים ומה שבטוח הם כבר מכירים את הדרך כך שלא תאבדו את הדרך ואיתה זמן יקר.

הזמן שלכם- גם בטיול מאורגן עדיין יהיו לכם בחלק מהזמן זמן חופשי להסתובב ולעשות בו כרצונכם, יש טיולים מאורגנים אשר מציעים לכם אפילו פעילויות בחירה ורשות כך שתוכלו לארגן לכם את הזמן ביתר נוחות.

ידע- בטיול מאורגן תקבלו לא מעט ידע שלרוב לא הכרתם על המקום בו אתם מטיילים, ידע כזה שאם תטיילו באופן עצמאי לא תכירו מה שהופך את הטיול למעיין הרבה יותר.

 

לסיכום, מהם החסרונות בטיולים מאורגנים?

בחירת מלון- לרוב בחירת המלון לא תהיה בשליטתכם, לעתים אך לא בכל טיול מאורגן זה קיים, יערכו הצבעה בין שניים או שלושה בתים מלון לבחירתכם כך שלעתים זה יכול להיות מאכזב.

גמישות- נכון שיש טיולים בהם הגמישות גדולה יותר אך עדיין מדובר בטיול שתוכן ואורגן מרוב כך שהגמישות היא לא רבה, אם תרצו להישאר יום נוסף באותו מקום או להסתובב יותר זמן ממה שהוקצה במקום מסוים קחו בחשבון שזה לא יהיה אפשרי. לכן לפני יציאה לטיול רצוי לבדוק באילו תחנות עוברים ואילו מקומות ונקודות מגיעים אליהם ולהחליט אם זה עונה על רצונכם.

טבע

 

באותו נושא
קֶמפִּינג
8 טיפים לקמפינג מוצלח

קמפינג הוא דרך נפלאה להתחבר מחדש לטבע, להירגע וליצור זיכרונות מתמשכים עם יקיריהם. עם זאת, טיול קמפינג מוצלח דורש תכנון והכנה מדוקדקים. מבחירת ציוד המחנאות

קרא עוד »
10 עובדות מפתיעות על איסלנד

איסלנד היא מדינה ייחודית ומרתקת עם היסטוריה ותרבות עשירה. מהנופים הטבעיים המדהימים שלה ועד לסצנת האומנויות והמוזיקה התוססת שלה, יש הרבה עובדות מפתיעות על איסלנד

קרא עוד »
אתרי נופש
אתרי נופש מומלצים

אם אתם מתכננים חופשה בחצי האי סיני, אז קודם כל – דעו כי בחרתם את היעד המושלם לחופשה. סיני תעניק לכם רוגע ושלווה, אשר לחלוטין

קרא עוד »
שקיעה
סיני, זאת השאלה

הגיע הזמן לווידוי – אנחנו אוהבים את סיני. אוהבים אהבת נעורים, מעט אידיאליסטית אך כנה ואמיתית לחלוטין. אוהבים כבר הרבה זמן וכנראה זה לא עומד

קרא עוד »
חוף ים
מדריך קצר לסינאיסט הרשמי

 החלטתם שאתם עוזבים כרגע את הרעיון של נסיעה לחו"ל ונוסעים לסיני. חברים, ברכות, אתם נמצאים באחוז הנכון ביותר של אוכלוסיה. כי התורים בנתב"ג זה לא

קרא עוד »