חיפוש

לא מחכים לדקה ה-90:  כל מה שתצטרכו לסדר לפני מעבר דירה

מעבר דירה יכול להיזכר כחוויה שוברת שיגרה, והוא גם יכול להיצרב כטראומה לכל דבר… מה עושים כדי להפוך את מעבר הדירה הקרוב לחוויה מהנה שוברת שגרה? נערכים מראש ומסדרים את מה שאפשר רגע אחד לפני. אין סיבה להשאיר הכל ליום אחד ולסבול מעומס ולחץ.

 

מזמינים חברת הובלה מראש

יש לא מעט חברות הובלה במשק.  אך מי שרוצה חברת הובלות אמינה הפועלת בצורה בטיחותית עם אישורים כנדרש. אם יש לכם ציוד יקר, לא תרצו לגלות שחברת ההובלות אליה פניתם לא לוקחת אחריות על העבודה שהיא נותנת ואם ציוד נהרס או נשבר בעקבות ההובלה, היא לא לוקחת אחריות על הנזקים… חשוב לחפש את אנשי המקצוע הטובים, והטובים, נתפסים מראש. כבר כשאתם יודעים על תאריך פינוי הדירה החדשה כדאי שתקבעו עם חברת הובלות המציעה שירות הובלת דירות.

חברת הובלות

מתחילים למיין את הציוד

מעבר דירה הוא הזדמנות לפינוי חפצים לא נצרכים והכנסת אנרגיה חדשה ורעננה לבית. את המיון של הציוד הקיים ניתן לעשות לפני האריזה או לאחריה. אם יש לכם זמן לפני המעבר, התחילו במיון מוקדם ככל הניתן. יש חברות הובלה המציעים שירות מיון ואריזה לפני ההובלה עצמה. אם אתם רואים שאתם לא מגיעים לעשות את המיון כמו שאתם רוצים, שירות כזה יכול לסייע לכם.

 

מצטיידים בחומרי אריזה

שלב האריזה הוא לא רק הכנסה לקרטונים… את הקרטונים עצמם צריך להביא. תוכלו לדאוג לקרטונים, לחסוך בעלויות ולהביא הביתה קרטונים מחבר שעבר דירה לאחרונה, חנות נקיה וכדומה. היזהרו מהבאה של קרטונים מוזנחים הביתה. קרטונים המתגלגלים ברחוב עלולים להכיל תיקנים וביצי חרקים העלולים להתפשט בדירה החדשה. חכם עיניו בראשו. יש חברות הובלות המוכרות ציוד אריזה וכך האריזה הופכת לקלה יותר.

חברת הובלות

מאמצים שיטת אריזה יעילה

כדי שגם האריזה עצמה תהיה יעילה וגם הפירוק של הציוד, כדי לאמץ את שיטת האריזה לפי חדרים. אורזים את הציוד של כל החדר באותם קרטונים. על הקרטונים אתם יכולים לכתוב או לסמן צבע מסוים לפיו תזהו כי מדובר בקרטון השייך לחדר אחר. כך עובדי חברת ההובלות עצמם ידעו להכניס את הקרטון ישירות לחדר המתאים ואתם תדעו מה מכיל כל קרטון בהתאם לכיתוב המופיע עליו.

 

נקו את הדירה מראש

את הדירה החדשה אתם מקבלים ביום ראשון לדוגמא, אם היא לא צריכה שיפוץ ואתם עוברים אליה במצב הנתון, מעולה. אתם חוסכים זמן וכסף. הבעיה היא שכדאי לזכור למצב הניקיון של הדירה. לפני המעבר קחו לכם יום יומיים לניקיון הדירה החדשה.

לאחר שהדירה נקייה, יהיה לכם קל ונעים יותר להיכנס אליה, להציב בה את הארגזים שלכם ולהתחיל לפרק אותם אל הארונות הנקיים. בכל שלבי המעבר, חשוב לבדוק מה ניתן לעשות רגע אחד קודם ולא להשאיר את כל הדברים לרגע האחרון. בהצלחה!

חברת הובלות

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »