חיפוש

כמה זמן בממוצע לוקח לטעון רכב היברידי?

מכוניות היברידיות הופכות להיות פופולריות יותר ויותר כחלופה לרכבים רגילים המונעים בבנזין. הם לא רק חסכוניים, אלא שהיתרונות שלהם מתרחבים גם לקיימות סביבתית. אחת השאלות הנפוצות ביותר לגבי מכוניות היברידיות היא כמה זמן לוקח להטעין מכונית היברידית בממוצע? התשובה לשאלה זו תשתנה בהתאם לסוג המכונית ולתחנת הטעינה שבה תבחרו או שאתם יכולים להטעין את הרכב שלכם. 

 

רכבים היברידיים

רכבי פלאג-אין היברידיים הם סוג של רכב היברידי שניתן להטעין באופן חלקי או מלא על ידי חיבור לשקע חשמל או לתחנת טעינה. משך הזמן המדויק לטעינת רכב היברידי פלאג-אין יהיה תלוי בקיבולת המצבר, סוג הרכב והספק עמדת הטעינה. בממוצע, לוקח בין 2-5 שעות להטעין רכב היברידי פלאג-אין בעמדת טעינה ברמה 1 ובין 1-4 שעות להטעין אותו בעמדת טעינה ברמה 2. אם נטענת בתחנת טעינה מהירה מסוג DC, מכונית היברידית פלאג-אין תיטען בדרך כלל תוך 30 דקות עד שעתיים.

להטעין מכונית היברידית

הטענה במהלך הנסיעה

ניתן להטעין היברידיות גם על ידי ריקון וטעינת סוללות בזמן נהיגה. מנוע היברידי ובלמים מתחדשים עוזרים לטעון את המצבר בזמן נסיעה, כך שככל שהרכב נמצא זמן רב יותר על הכביש, המצבר ייטען יותר, ויספק ביצועים טובים יותר. טעינה מסוג זה היא האיטית מכולן ולרוב דורשת לפחות כמה שעות נסיעה כדי לטעון את הסוללה במלואה.

 

DS מוטורס

ב-DS, אנו מציעים מגוון רחב של מכוניות היברידיות המושלמות לחיי היומיום ולדרכים שלפנינו. המכוניות שלנו משתמשות בטכנולוגיית בלימה רגנרטיבית מתקדמת כדי לחסוך באנרגיה, ומעניקה לכם נסיעה של קילומטרים רבים לליטר. בנוסף, מגוון המכוניות שלנו מגיע עם מגוון אפשרויות טעינה, מרמה 1 ועד לטעינה רמה 3.

כשזה מגיע לטעינת המכונית ההיברידית שלכם, המטען הנכון הוא המפתח. עם המטען הנכון, משך הזמן שלוקח לטעון את המכונית במלואה יכול להשתנות באופן דרסטי, בהתאם לרמת המטען שתבחר. מטענים ברמה 1 בדרך כלל לוקחים הכי הרבה זמן ומטענים ברמה 3 הכי פחות. לכל שאלה נוספת בנוגע לטעינת רכבים היברידיים אתם מוזמנים לפנות לספק ולשמוע את כל האפשרויות שעומדות לפניכם.

 

לסיכום

בדרך כלל לוקח בין 2-5 שעות להטעין מכונית היברידית פלאג-אין בתחנת טעינה ברמה 1 או רמה 2, בעוד שהטעינה בתחנת טעינה מהירה DC ​​תיקח בין 30 דקות לשעתיים. זמן זה יכול להצטמצם עוד יותר אם תשתמש בשירותים שלנו, מכיוון שאנו מוודאים שמכוניתך במצב נסיעה שיא עם רמות טעינה מתאימות.

אז אם אתם מחפשים את שירותי התיקון והתחזוקה הטובים ביותר לרכב היברידי בטורונטו, בואו ל-Driving Haute Couture ולחוות את ההבדל. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד פרטים על רכב היברידי נטען, צרו קשר כבר היום עם DS רכבים, לשמוע ולהגיע גם לבדוק בעצמכם את הרכב ההיברידים הטובים בשוק.

להטעין מכונית היברידית

באותו נושא
מה זה רכב תפעולי?
מה זה רכב תפעולי?

אנשי מקצוע רבים יכולים להפיק תועלת רבה מרכב תפעולי אמין ובטוח להובלת נוסעים, ציוד מכני וכלי עבודה בנוחות מירבית ותוך שמירה על בטיחותכם. מתאים במיוחד

קרא עוד »