חיפוש

כמה זמן לוקח להוציא רישיון למשאית?

יש מי שרואה ביזנס ויש מי שרואה הזדמנות. השאלה כמה זמן אורך להוציא רישיון נהיגה על משאית, הגיעה אלינו מאדם שמעוניין להקים חברת הובלות. הוא מעוניין להוציא רישיון נהיגה, לשכור משאית לפי ימים בהתאם להזמנה וכך, הוא יוכל להציע שירותי הובלה. לאחר שהוא יתברג בתחום, הוא ירכוש משאית משל עצמו וימשיך להגדיל את העסק. החלטנו לבדוק עבורו כמה זמן זה אורך. ריכזנו לכם כאן מידע על כך.

 

סוגי רישיונות משאית

בכדי לנהוג על משאית, לא מספיק רישיון רגיל. בישראל יש דירוג רישיונות וכך, כדי לנהוג על משאית בגודל מסוים, תצטרכו להיות בעלי רישיון נהיגה מתאים:

  • רישיון C1 – מאפשר לבעל הרישיון לנהוג על משאיות במשקל של עד 12 טון. בעל רישיון כזה יוכל לנהוג גם על רכב או גרר.
  • רישיון C- מאפשר לבעל הרישיון לנהוג על כל סוגי המשאיות.

רישיונות משאית

משך הזמן האורך להוצאת רישיון משאית

בכדי להוציא רישיון משאית, תצטרכו לעבור 32 שיעורי נהיגה. אם יש לכם רישיון על רכב, משך זמן השיעורים הנדרש יעמוד על 20. כמו כל תהליך הוצאת רישיון, גם כאן תדרשו להמציא מסמכים בריאותיים המאשרים את יכולותיכם לנהוג על הכביש: טופס ירוק, אישור רופא משפחה וכמובן, תשלום על האגרות הנלוות. לאחר לימודי התיאוריה והגשת כל המסמכים, תזומנו לטסט.

אם אתם עוברים את הטסט הראשון, משך הזמן יהיה קצר יחסית והרישיון יגיע אליכם מהר יחסית. בסופו של דבר, משך זמן הוצאת הרישיון תלוי בכם. את הרישיון הנהיגה ניתן להתחיל להוציא בגיל שבע עשרה כשרק בגיל שבע עשרה וחצי ניתן לגשת לטסט. אך את הרישיון עצמו ניתן לקבל אך ורק בגיל 18. כאשר מדובר ברישיון למשאית משא כבד, הגיל עולה וניתן לקבל אותו רק בגיל 19

 

משכירים משאיות לפי יום

כיום ישנן לא מעט חברות המציעות שירות השכרת משאית להובלה. כך בעלי רישיון יכולים להיכנס לשוק ההובלות. לפרסם את עצמם ולשכור משאית בכל פעם בה הם מקבלים הזמנת עבודה. נכון להיום השכרת משאיות לא מתבצעת רק על ידי נהגים ויש לא מעט חברות השכרה המציעות שירות נהג צמוד למשאית. כך שאתם יכולים להציע את עצמכם להיות נהגים.

השכרת משאיות

מחיר שיעורי הנהיגה

כיום מחירי הנהיגה נעים באזור ה-150-200 ₪, לשיעורי נהיגה על משאית. לכל בית ספר יהיה תעריף אחר. חפשו מורה מומלץ וערכו השוואת מחירים לבחירה מושכלת ונכונה עבורכם. בסופו של דבר, מחיר הוצאת רישיון כזה היא יקרה. אם סיימתם צבא תוכלו למממן לימודים אלו ממענק השחרור.

אך לפני רישום לשיעורי נהיגה חשוב שתזכרו כי מדובר בכלי רכב מאסיבי שצריכים לאהוב את הנסיעה עליו. יש מי שאוהב ויש מי ששונא. אמצע קשה למצוא… בהצלחה בבחירה!

רישיון משאית

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »