חיפוש

כמה עולה לשכור מיניבוס ומה העלויות הכרוכות בכך?

כיצד בכלל מחשבים את העלות לפני הצעת מחיר? מהו טווח המחירים הכללי? ועל מה כדאי לחשוב לפני השכרת המיניבוס? רגע לפני שאתם שוכרים את המיניבוס הבא הנה כמה מיתוסים ושיקולים שאתם צריכים לדעת.

 

מעבר לנהג ולדלק

גם לכם יצא לשאול איך זה הגיוני שזה כל כך יקר? זה בסך הכול תשלום לנהג ולדלק שהוא ממלא!

מדובר בטעות נפוצה. אם יש לכם רכב אתם יודעים כמה מדובר בדבר דרשני, צריך לקחת אותו לבדיקות שוטפות, לעבור טסטים, לשלוח אותו לטיפול 5,000 טיפול 10,000 ועוד. ממש ילד בגן. עכשיו דמיינו לכם מה קורה כשמדובר ברכב גדול כמו מיניבוס או אוטובוס וכמה הוצאות קיימות לרכב שכזה. תוסיפו לכך את ניקיון הרכב, מבפנים ומבחוץ וגם את ההוצאות שיש לחברה מעצם היותה חברה נותנת שירות וקיבלתם לכם את הרקע להצעות המחיר שאתם נוהגים לקבל.

 

כמה בערך זה צריך לעלות?

מחירי השכרת מיניבוס משתנים מחברה לחברה בהתאם לגודל הרכב, מרחק הנסיעה והדרך בה תעברו, כיוון שכבישי אגרה יכולים לייקר נסיעה. בנוסף לכך, בקיץ המחיר יכול להתייקר עקב עונת החתונות והביקוש שיש לנסיעות מרובות משתתפים. כקו מנחה כללי העלות נעה בין 1,000 ש"ח לנסיעה של כ-50 ק"מ ופחות ויכולה להגיע עד 4,000 ש"ח עבור מרחק של 300 ק"מ.

 

מה אתם צריכים להחליט לפני קבלת הצעה:

  • כמה מקומות תצטרכו בהסעה? מהנוסע ה-11 תצטרכו להשכיר מיניבוס גדול יותר.
  • למשך כמה זמן תרצו את הרכב לשירותכם? למשל האם תרצו את המיניבוס לנסיעה של שעה או עשר שעות.
  • מה המרחק שאתם רוצים לנסוע? למשל האם מדובר בנהג צמוד שעושה איתכם מסלול ועובר בין תחנות שונות או בהסעה עם כיוון אחד לנמל התעופה.
  • האם יש מטען שתצרכו לקחת איתכם? למשל האם יש צורך במקום למזוודות או לשולחנות ומזון ואם כן, האם הוא בא על חשבון מקומות ישיבה או עם מיניבוס גדול יותר.

 

כמות הנוסעים לא משפיעה

השכרת מיניבוס ואוטובוס לרוב לא תשתנה לפי מחיר הנוסעים, כיוון שעלות הנסיעה מחושבת בהתאם להוצאות הנסיעה שידועות מראש, כפי שציינו קודם לכן. בין אם עולים לנסיעה חמישה או עשרה נוסעים, העלות תישאר זהה. לכן, חשוב להבין בכמה נוסעים מדובר ולסגור את הרכב המתאים לכך. זכרו שישנם גדלים שונים של מיניבוסים, כאלו המתאימים ל-10 נוסעים וכאלו המתאימים ל-20 וקיימים פערי מחירים ביניהם לכן תרצו לכוון למיניבוס בגודל המינימום הנדרש.

 

ומה הכי חשוב לכם?

תיאום ציפיות הוא חלק בלתי נפרד מהנסיעה ואולי הכי חשוב בה. אם למשל אתם מעוניינים להגיע לשדה התעופה בזמן חשוב לציין בפני החברה שאתם לא יכולים לאחר, אם אתם מעוניינים בנהג צמוד ציינו זאת ואם אתם מעוניינים במוזיקה והפעלה, עדכנו את החברה. ברגע שבחרתם חברת הסעה טובה, הבהרת הציפיות תניע אתכם למקום הנכון.

לשכור מיניבוס

באותו נושא
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »