חיפוש

כמה עולה מצבה בראשון לציון?

בחירת מצבה ליקירכם היא תהליך רגיש. מצבות כדר ילוו אתכם לכל אורך תהליך בחירת המצבה, העיצוב והכיתוב ברגישות והתחשבות רבה כדי להקל כמה שניתן על הפרידה מאהוב. לרשותנו מבחר של חומרים, מרקמים ועיצובים כדי לאפשר לכם להנציח את זכרו של יקריכם בדרך הטובה והמתאימה לכם ביותר.

 

מחירה של מצבה

מחירה של מצבה נחלק לשני חלקים: הקמת מצבת קיר או מצבת סנהדרין ובנוסף אליה מצבה שטוחה. המחיר נקבע על פי טיב וסוג האבן בה תבחרו להנציח את יקירכם. מצבות כדר מתמחים בהכנת מצבות כבר למעלה מ – 65 שנים וברשותם מגוון חומרים ומרקמים על מנת להקים לאהובכם שנפטר את המצבה ההולמת ביותר. במידה ואתם מעוניינים לקבל עוד פרטים ולברר כמה עולה מצבה בראשון לציון פנו אל אתר הבית של מצבות כדר.

 

חומרים ומרקמים להקמת מצבה

כדי להקים ליקירכם מצבה כהלכה אתם זקוקים למעשה לשני חלקים: מצבת קיר ומצבה שטוחה. ניתן להכין את שני החלקים מאותו החומר או לגוון בין שני חומרים שונים לקבלת מראה מיוחד ומעוצב. מצבות כדר עובדים עם מגוון של חומרים ומרקמים על מנת ליצור את המצבה ההולמת ביותר לזכרון הנצח של יקירכם:

  • מצבת אבן חברון
  • מצבת גרניט בגוונים שונים
  • מצבת אבן טבעית
  • מצבה משיש טורקי
  • מצבה חברונית
  • מצבת אבן סליב
  • מצבת אבן חלילה
  • מצבת אבן בזלת
  • מצבת אבן גלילית

 

עיצובי מצבה

על מנת שתוכלו להנציח את יקיריכם באופי המיוחד לו, באהבתכם וגעגועיכם, תוכלו לעצב עבורו מצבה ייחודית. מצבות כדר יעצבו לכם מצבה מיוחדת במינה אשר תשמר את זכר אהובכם בדיוק כפי שהוא היה רוצה. תוכלו לבחור בסגנון קלאסי, מודרני, שילוב של חומרים, מאט או מבריק, אבן טבעית או מסותתת. מומלץ להכנס לאתר חברת כדר ולהביט בגלריית העבודות הקודמות כדי לשאוב השראה ולהבין טוב יותר כיצד הייתם רוצים שתראה המצבה.

 

כיתוב על גבי המצבה

אחד האלמנטים החשובים בתכנון המצבה הוא הכיתוב. מצבות כדר מאפשרות לכם מבחר רחב של סגנונות וגופנים וגם מגוון של צבעים על מנת להטביע את שמו ואת פרטיו של יקירכם. תוכלו לגם להוסיף אמרת שפר או ציטוט מתוך שיר על מנת להדגיש את כאבכם וגעגועיכם.

 

מצבות הן לא רק עבור בני אדם

הכאב והצער על אובדן חיית מחמד אהובה עשוי להיות רב בדיוק כמו על לכתו של אדם אהוב. מצבות כדר מתחשבות ברצונותיכם ותעצב עבורכם מצבה עבור כלב או חתול אהובים שאבדו לכם וברצונכם להנציח אותם במצבת זיכרון יפה.

 

לסיכום

מצבות כדר הינה החברה המובילה בעיצוב מצבות במבחר מרקמים וחומרים. במצבות כדר תוכלו לקבל שירות אדיב, רגיש ומתחשב על מנת להקל עליכם כמה שניתן את תהליך הפרידה מאהובכם שנפטר בעיצוב שהולם אותו ביותר.

מַצֵבָה

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »