חיפוש

כמה עולה רמקולים שקועים לבית ?

ישנם 2 סוגים של רמקולים שקועים, רמקולים שקועים לתקרה ורמקולים שקועים לקיר.

המחיר משתנה בהתאם לסוג הרמקול אלא בהתאם למפרט הטכני שלו.

רמקולים שקועים קיימים כבר זמן מה בשוק הסאונד אך רק בשנים האחרונות תפסו תאוצה בשל חידושים טכניים מבחינת סאונד, מקום ואופן התקנה.

שימו לב כי ישנם מאות דגמים של רמקולים שקועים. רמקולים פשוטים ורמקולים ברמה גבוהה.

אם אתם רוצים רמקולים שקועים מומלצים ואיכותיים, לא תוכלו להסתפק ברמקולים שעלותם 200-300 ₪.  מה צריך לבדוק ומה חשוב לדעת – כאן, כל הפרטים והפרמטרים לפני רכישת רמקולים לתקרה.

 

מה חשוב לדעת לפני שקונים רמקולים שקועים ?

בכדי לבחור את הדגם הנכון ביותר עבורכם עליכם לעשות רשימה קצרה לפי הפרמטרים שנציין בפניכם עכשיו:

 

 

רמקול מיני

סוג הרמקול 

הדבר הראשון שעליכם לבחור הוא סוג הרמקול, זאת מכיוון שייתכן ומחיר ההתקנה אינו יהיה זהה בשני המקרים בשל תשתיות שונות, סוגי קיר שונים וכן הלאה.

 

מיקום 

הבחירה השנייה צריכה להיות מיקום מדויק שבו תרצו למקם את הרמקול השקוע, בדרך כלל הרוב ממקמים את הרמקולים משני צידי הטלוויזיה.

 

שימוש 

יש הבדל מהותי בין רמקולים אשר ישמשו אתכם לצורך סאונד לקולנוע ביתי לעומת רמקול שקוע בשביל לשמוע מוזיקה במטבח. עליכם לדעת מה השימוש העיקרי שלכם מהמוצר.

 

תגובת תדר (Hz

אם אתם מעוניינים לקבל רמקולים שקועים איכותיים עם צלילי בס עמוקים עליכם לבחור תגובת תדר הנמוכה מ-70Hz. בנוגע לצלילים הגבוהים, רוב הרמקולים מגיעים פחות או יותר ל 20,000 Hz.

 

גודל הרמקול 

גודל הרמקול משפיע גם על מחיר ההתקנה ומחיר המוצר עצמו אך גם משפיע על הצליל. רמקול גדול לרוב יגיע לצלילים נמוכים נקיים יותר, בחנו את הוופר המייצג את הצליל הנמוך.

 

טוויטר 

רוצים לבחון את איכות הצלילים הגבוהים? הטוויטר הוא זה שמסמל טת הצלילים הגבוהים, ככל שהטוויטר גבוהה יותר כך הצליל נקי יותר.

 

עוצמה 

עד כמה אתם רוצים שהרמקולים שלכם יהיה עוצמתי? זוג רמקולים בעלי 150 וואט לסלון בהחלט יעשו את העבודה, אין צורך לבחור עוצמת וואט בגובה 700W. שימו לב, לא תמיד העוצמה המקסימלית המצוינת במפרט טכני היא פרמטר נכון לבדיקה, עליכם לשמוע בעצמכם במקום הרכישה.

 

רגישות 

בכדי למנוע רעידות וזיופים במכשירים בעלי עוצמת וואט גבוהה עליכם לקחת מכשיר עם רגישות מתאימה, היא זה שמווסתת את העוצמה היוצאת מהמכשיר.

 

מידות 

שימו לב שעל כל דגם יצויין גם מידות הרמקול, פעלו אך ורק לפי מידות אלא בכדי להבטיח התקנה חכמה.

 

קופסת ביטון 

דרך חכמה לשמור על הרמקול השקוע וכמו כן על הקיר היא באמצעות קופסת ביטון אותה אתם מכניסים לשקע הקיר, אלו קופסאות עץ המיועדות לרמקולים שקועים.

 

התקנה 

אנו לא ממליצים להתקין לבד את הרמקולים השקועים אלא אם כן יש לכם כבר שקע מובנה. התקנה צריכה להיעשות על ידי אנשי מקצוע שיודעים להתעסק עם רמקולים שקועים, מעבר כבלים, התקנה חכמה ללא רווחים וכן הלאה…

 [ ראו כאן מדריך מקיף בנושא רמקולים שקועים ]

 

בס

 

רמקולים שקועים לבית – כמה זה עולה לי ?

טווח מחירי הרמקולים השקועים הינו די רחב בשל ההיצע הרחב שיש בשוק. המחירים יכולים להתחיל מ-600 ש"ח עבור יחידה ועד 3,000 ש"ח. המחיר משתנה גם כן בהתאם לעיצוב, לדוגמא רמקול שקוע סמוי של חברת Halmer Audio דגם IS-2S יעלה לכם כמעט 3,000 ש"ח. מצד שני, זוג רמקולים עגולים לקיר של חברת Polk Audio דגם V60 יעלה לכם כ-2,400 ש"ח.

 

משפחה רואה סרט

 

מבעד לרכישת הרמקול השקוע עצמו עליכם לבחון ציוד נלווה אליו ייתכן ותדרשו כמו רסיבר, סאב וופר, סט רמקולים שקועים נוסף ועוד. הבחירה היא בהתאם לאיכות השמע אותו תרצו, ציוד עבור קולנוע ביתי כמובן יהיה יקר יותר מאשר סט בודד עבור חדר השינה.

באותו נושא
איש צילום
חצובות לצלמים מקצועיים

זקוקים לחצובה מקצועית? בפוטו נגבה תוכלו לרכוש חצובות מקצועיות מבית סומיטה האיכותיות לצילומים מרהיבים. באתר החנות תוכלו למצוא חצובות במספר דגמים לבחירתכם, לקנות במקום או

קרא עוד »
חדר
6 פריטי חובה לכל משרד

גם בעידן המודרני, ציוד משרדי הינו נצרך ושימושי למדי. למעשה, דווקא בעת המודרנית, משרד לא יוכל להתנהל ללא המעטפת הטכנית הנדרשת. ישנו ציוד משרדי אשר

קרא עוד »
בית פרטי
הכירו את קדמה סולאר

ניצול אנרגיה סולארית הינה תחום חדשני המנצל את השמש כמקור אנרגיה מתחדש לניצול עבור יצירת אנרגיה תרמית וכן להפקת חשמל. חברת קדמה סולאר מספקת ומתקינה

קרא עוד »
קופסה
מה כרוך באריזה ממוחשבת?

יש לכם מוצר מדהים ואתם זקוקים לייצור סיטונאי מהיר, איכותי ושגם יהיה אסתטי ונאה, אך מהר מאד אתם מבינים שהמוצר שלכם חריג בגודל שלו, בצרכי

קרא עוד »