חיפוש

כמה שיטות להריסת מבנים באופן מקצועי

כדי להרוס מבנים, ישנן מספר שיטות שנהוגות כיום אותן יש להכיר. כל שיטה הינה בלעת יתרונות וחסרונות אחרים, וכל חברה ניסור וקידוח שמציעה את שירותיה בעבור הריסת מבנים, תתמחה בשיטה אחרת. חשוב להכיר את כלל השיטות המוצעות כיום כדי להבין ולכוון לשיטה שהכי תתאים למטרה שלכם. הריסת מבנה היא תהליך רווח ונפוץ בישראל שמתבצע הן עבור הריסת טוטליות של מבנים שלמים עבור בנייה מחדש או מכירת השטח, והן עבור הריסות מבוקרות וממוקדות לצרכים ספציפיים בלבד. כדי להבין מה השיטה המתאימה לכם ולדעת עוד על הנושא – לפניכם הכל על כמה שיטות להריסת מבנים באופן מקצועי.

 

מה היא בדיוק הריסת מבנים?

הריסת מבנה היא תחום מגוון, היא כולל גם השמדה והשחתה של המבנה כולו, למגוון מספר צרכים כמו בנייה מחדש, פינוי השטח וכדומה, וכן גם הריסה מבוקרת של חלק מסוים בו יש להתמקד ולהרוס.

הריסת מבנה נעשית כיום בכמה שיטות נפוצות, כאשר כל חברת ניסור וקידוח בטון תציע שיטה אחרת בה היא מתמחה. ישנן שיטות בטוחות יותר ופחות וכדאי להכיר את כולן לפני לקיחת ההחלטה הגורלית הזו. אחת הטכניקות המתקדמות כיום עבור הריסת מבנים היא ניסור בטון – המנסרים החזקים משמשים כחברה מקצועית עבור מטרה זו ומומלץ לפנות אליהם בעת הצורך.

 

איזה שיטות קיימות להריסת מבנים מקצועית?

ישנן 3 שיטות מרכזיות כיום כאשר הבחירה בניהן תתבצע בהתאם למומחיות חברת הקידוח והניסון, ולתנאי השטח הקיימים וההתאמה של השיטה אליהם. לפני 3 השיטות בקצרה:

 

הריסת מבנה בעזרת ניסור בטון ביהלום

ניסור בטון ביהלום היא שיטה טובה ואהובה על המקצועניים, שמאפשרת טכנולוגיה חדישה ותהליך פחות מורכב משהיה בעבר, דרך חיתוכים ישרים ומדויקים לרצון הלקוח. זו אחת השיטות המומלצות ביותר עבור הריסה ופירוק של מבנים.

ניסון בטון ביהלום מאפשר עבודה ממוקדת ובזכות ניסור ביהלום אפשר לכוון ספציפית את החיתוך במדויק, וכך להרוס חלקים ספציפיים וקטנים במבנה. ניסון בטון ביהלום נחשב לשיטה בטוחה ועדיפה, מאחר והיא מדויקת, צפויה ובטיחותית.

 

הריסת מבנה בעזרת פיצוצו

זו ישטה חריגה יותר מן השתיים האחרות והיא נעשית פחות בגלל העלות הרבה שלה. עם זאת היא יעילה ונוחה. פיצוץ מבנים הוא אף יותר מסוכן מן שתי השיטות האחרות ויש צורך באיש מקצוע מיוחד כדי לעשות זאת באופן הבטיחותי ביותר.

 

הריסת מבנה בעזרת ציוד מכני הנדסי

הריסה כזו נעשית בעזרת ציוד מכני גדול, שבעזר תגודלו וכוחו מצליח להרוס ולפרק את המבנה. הציוד הנפוץ ביותר בשיטה זו הוא טרקטור, כדור הריסה וכו. הריסה כזו לעומת הריסת עם ניסור בטון ביהלום אינה בררנית והורסת הכל באגרסיביות ובכוח רב. זו שיטה מומלצת עבור הריסה גדולה ומסיבית שיש צורך לעשותה במהירות ובחוזקה, ללא התמקדות ספציפית.

 

מסור מקצועי

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »