חיפוש

כסאות בר בעיצוב מיוחד לבית – 3 יתרונות עיצוביים

אין כמו לעצב את הבית בצורה סופר מודרנית, קלאסית וששומרת על הנוחות המקסימלית של כל בני הבית.

עיצוב הבית לא חייב להיות מלווה באנשי מקצוע, אבל מה שבטוח הוא שהוא חייב להיות מלווה במוצרים, רהיטים ואלמנטים מקצועיים, איכותיים ובעלי שימוש לטווח הארוך.

היום אנחנו רוצים לספר לכם על היתרונות העיצוביים של כסאות בר בעיצוב מיוחד לבית, כך שתוכלו להנות ממרחב סופר אישי ואינטימי, שמבטא את הסטייל העיצובי שלכם בכל פינה ופינה בבית.

אז למה לבחור דווקא בכסאות בר בעיצוב מיוחד לבית? הנה כל הסיבות שיעשו לכם חשק להתחיל לעצב איתם את הבית כבר היום.

 

כסאות בר בעיצוב מיוחד לבית – משאירים את העומס מחוץ לבית

היתרון העיצובי הראשוני ואולי הבולט ביותר מבין היתרונות של כסאות בר בעיצוב מיוחד לבית הוא החלל המינימלי ביותר שהם תופסים. להבדיל מכסאות נמוכים, שתופסים המון מקום בבית ומשתלטים על החלל, כסאות בר הם כסאות גבוהים וארוכים, שבדרך כלל שומרים גם על היקף צר במיוחד. באופן הזה, אתם יכולים לשלב כסאות בר בסלון, במטבח ואפילו במרפסת, ולהנות מחלל פתוח שלא נגנבים ממנו מ"רים שכל כך קריטיים לנוחות והמרחב בבית.

 

כסאות בר הם פשוט יפים

יתרון עיצובי נוסף שאפשר לשים עליו את האצבע קשור ביופי שלהם. כסאות בר מביאים איתם מראה יפהפה, והם משתלבים מצוין בכל חלל באשר הוא. הם יכולים להיות צבועים בצבעים עזים או בצבעים צנועים, אבל מה שבטוח הוא שהם שומרים על סטייל מודרני וקלאסי שיתאים לכל בית – ישן, חדש, משופץ או וותיק ככל שיהיה.

 

הורסטיליות של כסאות בר – אין לה תחליף

יתרון נוסף ובולט במיוחד של כסאות בר הוא הורסטיליות שלהם. בנוסף לצבעים המגוונים שבהם הם מגיעים, תוכלו לבחור גם את הגובה שלהם, את החומר שממנו הם עשויים, את גובה המשענת ואת הסוג שלה, את הצורה שלהם, ואפילו לבחור את העיצוב שלהם. להבדיל מכסאות אחרים כמו כסאות משרדיים למשל, ששומרים על מראה עיצובי אחיד יחסית, בכל הנוגע לכסאות בר עולם האפשרויות הוא כמעט אין סופי, ולכן תוכלו לבחור את הכסא שהכי מתאים לחלל שלכם.

ברגע שתקחו בחשבון את השתלבות הכסאות בחלל, תוך חשיבה על קריטריונים שונים כמו הצבעוניות של הבית, קו העיצוב המנחה של הבית ועוד, תמצאו בקלות את סגנון הכסאות שמתאים לכם ביותר, ותוכלו להשלםי את החתיכה החסרה בפאזל של עיצוב הבית שלכם בצורה המושלמת.

 

איפה קונים כסאות בר בעיצוב מיוחד לבית?

זה הזמן המושלם עבורכם להכיר את החנות UNITED SEATS. החנות מתחזקת שלושה סניפים שונים בעיר תל אביב, ובמקביל גם חנות אינטרנטית שמציגה את כל היצע הכסאות והריהוט הנוסף שבחברה. היכנסו לאתר החברה או קפצו לאחת החנויות, ואין לנו ספק שתצאו מרוצים עד הגג. בהצלחה!

 

חלל מעוצב

באותו נושא
סלון מעוצב
טיפים לעיצוב פנים לסלון

עיצוב הסלון עשויה להיות מטלה מורכבת עבור אנשים רבים. שכן, אף אחד מאתנו לא למד עיצוב במהלך הלימודים בבית הספר או בתיכון. מדובר במידע שנרכש

קרא עוד »
חלון פתוח
מהו חלון באוהאוס

באוהאוס הוא סגנון אדריכלי ועיצובי המתאפיין בפשטות, קווים ישרים ונקיים. הבאוהאוס היה סגנון העיצוב השולט ברחבי העולם משנות ה- 30 ועד שנות ה – 60

קרא עוד »