חיפוש

כל מה שחשוב לדעת כשמתקינים עמדת טעינה לרכב!

השאלות הנפוצות ביותר שנשאלות על ידי אנשים שמתעניינים ברכבים חשמליים לא נוגעות לתפעול הרכב עצמו, אלא לעמדת הטעינה שמצורפת אליו. עובדה זו הובילה אותנו להוציא סדרת מדריכים שעוסקת ברכבים חשמליים, כדי להעלות את המודעות בתחום ולענות על השאלות שמעניינות אתכם ביותר. הישארו אתנו ותגלו הפעם מה חשוב לדעת רגע לפני שתתחילו בהתקנת עמדת הטעינה לרכב.

 

אתם צריכים לבדוק את סוג השקע שקיים בקרבת החנייה

הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת רגע לפני שתתקינו עמדת טעינה לרכב שלכם נוגע לסוג השקע שקיים בקרבת מקום החנייה. נסביר שיש 2 סוגים של שקעים:

  • תלת פאזי
  • חד פאזי

עליכם לבדוק זאת באופן מעמיק, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שיש התאמה בין התקע של עמדת הטעינה לבין השקע שקיים במקום. שימו לב – במרבית המקרית, רכישת עמדה שמתאימה לשקע תלת פאזי תאפשר לכם להטעין את הרכב במהירות, לעומת עמדה שנטענת באמצעות שקע חד פאזי.

עמדת טעינה לרכב

ניתן להתקין עמדת טעינה במצבים שבהם לוח החשמל נמצא במרחק רב

שמענו לא פעם על אנשים שביקשו לדעת אם הם יכולים לבצע התקנה של עמדת טעינה בחניה שלהם שנמצאת במרחב רב מלוח החשמל. זו ההזדמנות לספר לכם שזו אפשרות. פשוט תצטרכו לפנות לחברה מוכרת בתחום כמו בוסט פוינט שתשלח מתקין מקצועי שיבצע את ההתקנה תוך הוספת כבל מאריך שיאפשר להטעין את הרכב בקלות, למרות המרחק מלוח החשמל.

 

אתם לא מתקינים אותה לבד

הפסקה שלעיל הבהירה לכם שתצטרכו להזמין מומחה שיבצע את ההתקנה עבורכם. בחרנו להדגיש את העניין בפסקה נפרדת ולציין שכל הליך של התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית פרטי או בניין דירות צריכה להתבצע על ידי מתקין בלבד. שכן, מדובר בהליך שמצריך היכרות מעמיקה ומקצועית עם התחום. אל תנסו לעשות זאת בעצמכם, פשוט כי הדבר עשוי לסכן אתכם ואת האנשים שיימצאו בקרבת מקום.

עמדת טעינה לרכב

יש 3 סוגים של עמדות טעינה

רכישה והתקנה של עמדת טעינה לרכב צריכה להתבצע לאחר היכרות מעמיקה עם סוגי עמדות הטעינה שקיימות כיום בשוק. לא נלאה אתכם בפרטים ונציין מיד את 3 הסוגים העיקריים שתמצאו בחנויות השונות:

  •  MODE2
  • MODE 3
  • MODE 4

אם אינכם מכירים כלל את עמדות הטעינה הללו, כדאי שתדעו שהן מופיעות בסדר עולה מבחינת מהירות ההטענה שלהם. כלומר, MODE 2 מבצעת הטענה איטית יחסית, MODE 3 נחשבת למהירה יותר ו – MODE 4 מאפשרת לבצע את ההטענה המהירה ביותר.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן כל המידע שחשוב לדעת רגע לפני שמבצעים התקנה של עמדת טעינה. בשלב זה אתם מכירים בכל הפרטים שיאפשרו לכם לבצע התקנה נכונה ומקצועית. כך שלנו נותר רק לאחל שיהיה בהצלחה ושתיהנו מהרכב ועמדת ההתקנה החדשים.

עמדת טעינה לרכב

באותו נושא
מה זה רכב תפעולי?
מה זה רכב תפעולי?

אנשי מקצוע רבים יכולים להפיק תועלת רבה מרכב תפעולי אמין ובטוח להובלת נוסעים, ציוד מכני וכלי עבודה בנוחות מירבית ותוך שמירה על בטיחותכם. מתאים במיוחד

קרא עוד »