חיפוש

לא מצליחים למצוא עבודה מובטליקו כאן בשבילכם!

ממש לא מזמן, בראשון למאי, חגגנו את חג הפועלים הסוציאליסטי המפורסם, אבל האמת המרה היא שמצב התעסוקה בישראל של 2023 לא ממש מדהים. לפני משבר הקורונה המצב היה עוד יחסית טוב, אבל משבר הקורונה והסגרים שהוטלו בעקבותיו גרמו לשינוי קשה מאוד בשוק התעסוקה הישראלי.

הרבה מאוד אנשים יצאו או הוצאו לחל"ת שממנו הם לא חזרו, והם עדיין לא מצליחים למצוא עבודה. הרבה מאוד משרות שאוישו על ידי פועלים או עובדים אנושיים ממולאות כעת על ידי מערכות חכמות, מה שמקשה עוד יותר על מציאת עבודה. אבל חברים, אסור להתייאש, ואם אתם מחפשים עבודה – הגעתם בדיוק למקום הנכון.

 

אז איך אפשר למצוא עבודה בשנת 2023?

אם גם אתם מחפשים כל הזמן עבודה, ושואלים את עצמכם שאלות כמו איך מצטרפים לוולט, או מה צריך לעשות כדי להתחיל לעבוד במקום מסוים, הגעתם למקום הנכון. חשוב מאוד להבין שטכניקות חיפוש העבודה של ימינו שונים לחלוטין מאלו של השנים הקודמות. בעבר אנשים היו הולכים ללשכת התעסוקה, קוראים מודעות דרושים, ואפילו מפרסמים מודעות שבהן היו מפורטים הכישורים שלהם. היום אנו חיים בעולם אחר.

כמו כל דבר, גם חיפוש עבודה הפך למשימה שאנו מבצעים ברשת האינטרנט. זה אולי לא נראה לכם הגיוני, אבל יש הרבה מאוד משרות שפשוט מחכות לכם באינטרנט ואין שום סיכוי לשמוע עליהן או לברר עוד קצת פרטים בלי להיכנס לאתרים הנכונים. אתר מובטליקו למשל, שהוקם בימי הקורונה, הוא אתר מצוין שיכול לסייע לכם למצוא עבודה.

עבודה

היתרונות של חיפוש עבודה באינטרנט

לחיפוש עבודה באינטרנט יש יתרונות משמעותיים מאוד. קודם כל מבחינת היצע המשרות מדובר כיום על הריכוז הגדול ביותר של משרות פנויות, ובאין ספור תחומים ומגזרים. חוץ מזה, מדובר על חיפוש יעיל וקל שאפשר למקד ולסנן בצורה יעילה מאוד.

אתם כבר לא צריכים לצאת מהבית ולהתחיל להסתובב בכל מיני מקומות. תוך כמה לחיצות אתם יכולים להגיע לפילוח תוצאות מדויק, למשל: עבודה בתחום המסעדנות באזור העיר ראשון לציון. כך אתם מייעלים מאוד את התהליך ומגבירים את הסיכוי שלכם למצוא משרה מתאימה.

 

למה בכלל חשוב לצאת לעבוד?

גם אם אתם מקבלים תשלומים או קצבאות כלשהן, כל עוד שיש לכם את היכולות והכוחות לצאת לעבודה בכל בוקר חשוב מאוד לעשות את זה. אין ספור מחקרים כבר הוכיחו והראו את ההשפעה החיובית שיש לעבודה ולתעסוקה על האדם.

חָשׁוּב

כשיש לכם בשביל מה לקום בבוקר, להתארגן, ולצאת מהבית, אתם הופכים לאנשים טובים יותר. עבודה תיתן לכם תחושת מסוגלות ותחזיר לכם את הביטחון העצמי. חוץ מזה שכמובן גם תכניסו משכורת ותוכלו לפרנס את עצמכם.

 

סיכום

אז חברים וחברות, אם אתם מחפשים עבודה שמתאימה לכם, אין בכלל מה להתבלבל: כנסו למובטליקו ותמצאו את העבודה הבאה.

עבודה

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »