חיפוש

לא רק כשמזדקנים: מתי חשוב להתחיל הזרקות בפנים?

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במודעות בכל הנוגע להזרקות בפנים. שכן, רבים מבינים שמדובר בעניין שלא צריך להתבצע רק בגיל מבוגר מאוד. עובדה זו גרמה לנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק ולגלות מתי חשוב להתחיל לבצע את ההזרקות שיביאו למראה צעיר ורענן. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שריכזנו בנושא.

 

תכירו תחילה את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

אם קראתם את פסקת הפתיחה, אתם וודאי מבינים שאין לנו מושג בכל הנוגע להזרקות ומתי נכון לבצע אותם. התהייה בנושא תקפה אותנו ממש לפני כמה ימים כשגילינו שיש לנו קמטוטים חדשים בזווית העין שמפריעים לנו. לכן, החלטנו לפנות אל מי שיודעים דבר או שניים בנושא – אנשים שהזריקו בפנים. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו סקר מקיף ברחבי הפייסבוק וביקשנו לקבל מידע. בסקר שאלנו את השאלות הבאות:

  • האם אתם מבצעים הזרקות בפנים?
  • מתי התחלתם לבצע את ההזרקות?
  • מתי הייתם ממליצים לאחרים לבצע את ההזרקות?
  • יש לכם טיפים או מידע חשוב שכדאי למסור למי שיקראו את המדריך?

אנו רוצים לנצל את ההזדמנות ולהודות לכל מי שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, כולנו נגע מתי חשוב להתחיל את ההזרקות בפנים.

 

אז מתי חשוב ונכון להתחיל?

הכותרת של המדריך רמזה לכם שביצוע של הזרקות בפנים זה לא עניין ששייך לגיל ה – 3 בלבד. שכן, בשנים האחרונות ישנה ירידה משמעותית בגיל המזריקים. הסקר שערכנו גילה לנו שכבר בגילאי 20 + מתבצעות הזרקות בפנים. הייתה בחורה שציינה שהיא בת 28 ויש לה קמטוטים בפנים שמפריעים לה. לכן, היא החליטה לבצע הזרקה. הגיל הממוצע שבו התברר לנו שרבים מבצעים הזרקות הוא 34.

 

למה כדאי לבצע הזרקות?

כדאי שתדעו שביצוע הזרקות יאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות (כך הבנו לפחות מאלו שענו על הסקר שלנו). קודם כל, אתם תוכלו להיראות טוב יותר מתמיד. דבר שני, אתם תוכלו לקבל את הביטחון העצמי שלכם בחזרה. שמענו על לא מעט אנשים שנמנעים מלחייך כדי שלא יראו את הקמטים שמופיעים על הפנים שלהם. אז דעו שאתם לא צריכים להתבייש, פשוט תזריקו ותיראו במיטבכם.

 

טיפ שחשוב לדעת רגע לפני שפוגשים את המזרק

מרבית הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי עליכם לדעת תחילה שאתם בוחרים במכון מוסמך. רגע לפני שתתאמו את התור להזרקה, עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולבדוק שהמכון שבחרתם מורשה לבצע הזרקות. בנוסף, עליכם גם לבדוק שיש עליו המלצות רבות מצד גולשים שביצעו שם הזרקות. כך תדעו שבחרתם נכון.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שהזרקות זה לא משהו שמבצעים רק כשמזדקנים. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק לקבוע תור ולהיראות הרבה יותר צעירים.

מזרק

 

באותו נושא
אצבעות
איך לעצב את הציפורניים שלך?

מראה הציפורניים הוא חלק חשוב משגרת הטיפוח שלנו משדרוג המראה היומיומי. משום כך, חשוב לשמור ולתחזק את הציפורניים באמצעות שמירה על עיצוב ובריאות הציפורן באופן

קרא עוד »