חיפוש

לגוף ולנשמה: כל מה שרציתם לדעת על הטיפול הפסיכולוגי

מצוקה רגשית עשויה להתבטא במגוון דרכים פיזיות ורגשיות. אנו מזהים בקלות תופעות של רגזנות יתר, חרדה או דיכאון כביטוי רגשי של של הנפש, אך נוטים לפספס תופעות גופניות כגון כאבי בטן, מגרנות, כאבי מפרקים או מחלות אוטואימוניות ומחפשים להם גורמים פיזיים יותר כגון מחלות ויראליות או תורשתיות. במרכז אתרוג בחדרה תוכלו לקבל אוזן קשבת ויד מדריכה למכלול התופעות על מנת להביא להקלה ולשיפור.

 

השפעת הנפש על הגוף

רפואת המזרח מקדשת את הקשר הבל ינותק בין הנפש לגוף ומוצאת לכל סמפטום פיזי מקור נפשי. על פי רפואת המזרח החוסן הגופני שלנו תלוי במידה רבה גם בחוסן הנפשי. גם הרופאים המתקדמים ביותר כבר מבינים שלהיבטים הנפשיים יש השפעה על המערכת החיסונית, על התפקוד של האיברים השונים ועל המערכות הגופניות השונות. מרכז אתרוג מעניק שרותי טיפול פסיכולוגי שיסייעו לאדם להתגבר על הקשיים הרגשיים שמהם הוא סובל על מנת שבהדרגה יפחתו התסמינים הפיזיים שהם למעשה ביטוי של סטרס וכאב נפשי.

 

איך זה עובד?

מחלות רבות כגון כאבי ראש עזים, חולשה, כאבים בחזה, תחושת קדם עילפון, כאבי בטן ובעיות עיכול, מחלות אוטואימוניות שונות ודלקות מפרקים, מגיעות על רקע של מצוקה נפשית חריפה. דיכאון, חרדה, סטרס, כל אלו אינם מוצאים פורקן בתוך נפשו של האדם ומחפשים דרך מוצא באמצעות גרימת כאב פיזי ושחיקת הגוף. טיפול שורש יסודי לגילוי החסמים הרגשיים עשויים במידה רבה להביא גם לשיפור במחלות אלו ולהעלות את החוסן הגופני בפניהם, וכשהאדם מצליח להתמודד עם המתחים והפחדים בחייו ולקבל כלים טובים יותר להרגיע את נפשו הסוערת, כך גם גופו 'נרגע'.

 

סוגי טיפול במרכז אתרוג

מרכז אתרוג מציע מגוון רחב של תחומי טיפול המציעים כלים להתמודדות עם קשיים בתוך המשפחה, בחברה, בלימודים ובעבודה. להלן שירותי הטיפול שהמרכז מציע:

  • טיפול זוגי ומשפחתי לנטרול המתח והלחץ שהצטברו במשפחה בין הורים לילדים, בין בני הזוג לבין עצמם ובין אחים.
  • טיפול פסיכולוגי למבוגרים, כי אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל לטפל בקשיים ובכאב הרגשי שמונע ממכם לממש את הפונטיצאל שטמון בכם.
  • טיפול פסיכולוגי לילדים על מנת לתת להם כלים טובים להתמודדות, להעלות את הערך והבטחון העצמי ולגלות את החוזקות שבהם.
  • התמודדות עם מחלות נפש הן לאדם הסובל מהם והן למשפחה המקיפה אותו.
  • הדרכת הורים למילוי ארגז הכלים בדרכים מועילות ובריאות יותר להתמודדויות שונות עם ילדים.
  • אבחונים לגילוי הסיבות לקושי לטיפול ממוקד ואיכותי יותר.

 

לסיכום

במרכז אתרוג שבחדרה תוכלו לטפל בכל מה שמפריע לכם לממש את הפוטנציאל שלכם וליהנות מחיי חברה, משפחה, תעסוקה וזוגיות מועילה ובריאה על מנת להביא לשיפור הן באספקטים הרגשיים והן באספקטים הפיזיים של הקשיים מהם הינכם סובלים.

פאזל

 

באותו נושא
kamagra
יתרונות וחסרונות של קמאגרה

קמאגרה, תרופה פופולרית לטיפול בהפרעות זקפה, זכתה לתשומת לב משמעותית בזכות יעילותה בסיוע לגברים להשיג ולתחזק זקפה. עם זאת, כמו כל תרופה, חשוב לשקול את

קרא עוד »
עקיצות פשפשים
7 דרכי טיפול בעקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים יכולות להיות מעצבנות ואי נוחות להפליא, ולגרום לאדמומיות, גירוד ולעיתים אפילו לנפיחות. למרות שמניעה היא האסטרטגיה הטובה ביותר למנוע עקיצות פשפשים, הן עדיין

קרא עוד »