חיפוש

לובינסקי מובילה את המהפכה החשמלית

קבוצת לובניסקי עובדת בתחום ייבוא ומכירת רכבים חשמליים, מתחילת דרכן של המכוניות הישראליות אל תוך השוק הישראלי. עם צוות מיומן ומסור, חברת לובינסקי ממשיכה לדחוף קדימה ולהנגיש לקהל הישראלי רכבים חשמליים, בטוחים לנהיגה ובטוחים לסביבה. עם צוות של מעל ל 650 עובדים, המפוזרים בין 11 סוכנויות מכירה, ו32 מרכזי שירות. אשר מפוזרים ברחבי הארץ לנוחותכם.

 

ההיסטוריה של קבוצת לובינסקי

קבוצת לובניסקי הינה חברה לייבוא רכבים אשר פועלת כבר 80 שנה, מתוך החזון לספק לכבישי ישראל את הרכבים הטובים ביותר בעולם, ובמחירים שכל ישראלי יכול לאפשר. דרכה של החברה התחילה עוד לפני וקו המדינה  כאשר מקים החברה, מר דוד לובינסקי החל את דרכו בענף, כייבואן של רכבי פז'ו לישראל, כמו גם למדינות שכנות כמו לבנון, ירדן וסוריה בתקופת המנדט הבריטי (לפני קום המדינה). במהלך השנים החלה קבוצת לובינסקי לייבא רכבים באופן רשמי מחברת סיטרואן אשר לימים תתאחד עם חברת פז'ו, להקמת תאגיד הרכבים שהינו קונצרן פיג'ו-סיטרואן העולמי (PSA).

 

שירותים לקהל הישראלי

חברת קבוצת לובינסקי מספקת מספר שירותים מעבר לייבוא ומכירה של רכבים איכותיים. הכוללים:
– שרותי ביטוח לרכב באמצעות חברת בת
– שרותי קנייה ומכירה רכבים יד שנייה
– שרותי ייעוץ והסברה של הרכבים שהחברה מייבאת
– שרותי ליסינג למגזר הפרטי והמסחרי
– ייבוא מצברים וציוד שונה לרכבים

כל זאת במטרה לספק לקהל הישראלי את המעטפת המושלמת של הרכבים האיכותיים ביותר, לצד מערכת משומנת היטב. אשר שמה את הלקוח ואת צרכיו במרכז הבמה, בעזרת צוות מסור שיעשה הכול עד שאתם תצאו מרוצים. התמחותה של החברה בכל השירותים הללו מאפשרת לכם ליהנות ממעטפת מושלמת של ביטחון, וקידמה. אשר ישרתו אתכם גם לאחר הרכישה.

 

אלו הרכבים החשמליים שמציעים קבוצת לובינסקי

  • אופל חשמלית –רכב חשמלי שהוא גם מסחרית קטנה של סיטרואן.
  • MG – מכונית מיני חשמלית בעלות נמוכה משמעותית מהמתחרות בשוק.
  • פיג'ו – מכונית מנהלים לכבוד חגיגות 210 שנים לפיג'ו.
  • ועוד ועוד.

 

מתחם שורק בראשון לציון

לאחרונה פתחה קבוצת לובינסקי מרכז ואולמות תצוגה חדשים, כחלק מתהליך התרחבות החברה והרצון שלה לשפר את הנגישות לקהל הנהגים במרכז הארץ. במתחם חדשני, אשר מתוחזק ברמה הגבוה ביותר, אשר מאגד תחת קורת גג אחת, את כל הצרכים שלכם מעולם הרכבים. מאולמות תצוגה של הרכבים הטובים בעולם, הכוללים שמות כגון:
– סיטרואן
– פיג'ו
– MG
– KTM
– אופל
–  GOUPIL
– AIXAM

בנוסף לכך, המתחם החדש במרכז שורק, נבנה על מנת לספק לכם את החוויה המושלמת ואת כל הכלים והמידע הדרוש על מנת שתוכלו לבצע את הרכישה שלכם על הצד הטוב ביותר. עם המידע העדכני מאת הצוות המסור של קבוצת לובינסקי.

 

לסיכום

קבוצת לובינסקי הינה אחת החברות הוותיקות ביותר לייבוא ושירותי רכבים בארץ. עם נקודות מכירה ושירות מפוזרות בכל הארץ, ועם הדגמים הטובים ביותר של הרכבים האיכותיים ביותר בעולם. זה לא מפתיע שקבוצת לובינסקי ממשיכה להיות שחקן משמעותי בענף, וממשיכה לדחוף את גבולות יכולתיה, על מנת לספק לכם רכבים ברמה הגבוה ביותר.

 

טרנספורמציה

 

סיטרואן מובילה

באותו נושא