חיפוש

לוקחים את החיים בידיים: כל תלמדו התפתחות אישית בלי לצאת מהבית

נדמה כי רבים גילו בשנים האחרונות את האפשרות לשנות את החיים שלהם מקצה לקצה. הכוונה כמובן למי שקיבלו את הכלים שאפשרו להם להתפתח מבחינה אישית באופן מעמיק. לאחרונה פגשנו בכמה אנשים שנראו שמחים ומאושרים. לדבריהם, הם לא תמיד היו כך. מדובר בשינוי שחל בהם בשנים האחרונות, לאחר שלמדו התפתחות אישית מבלי לצאת מהבית. אנחנו הבנו שמדובר בעניין מרתק וביקשנו לקבל את כל המידע בנושא. הישארו אתנו ותגלו מהם הפרטים שקיבלנו בנושא.

 

בואו נתחיל בהקדמה קצרה אודות התפתחות אישית – מה זה?

אין אדם שלא מכיר את הרגע הזה שבו הוא עוצר לרגע ושואל את עצמו – מה אני עושה עם החיים שלי?. מדובר במצב שכל אחד חווה בשלב זה או אחר של החיים. השאלה עשויה לבוא לידי ביטוי ברגעים שבהם יש תחושה כי הגיע הזמן להביא לשינוי, לעשות משהו חדש שיגרום לתחושה של התפתחות וביטוי אישי.

מי שמגיעים לתובנה כי הגיע זמנם להביא להתפתחות, מוצאים דרכים שונות כדי להגיע להתפתחות אישית. התפתחות מסוג זה עשויה לבוא לידי ביטוי בנוגע לתחום העיסוק, המשפחתי או האישי.

פודקאסט התפתחות אישית

איך אפשר לקחת את החיים בידיים מהבית? – הדרך ה – 1: באמצעות הקשבה לפודקאסט

אם אתם רוצים לשנות את החיים שלכם ולהביא לתחושה אחרת, של מיצוי יכולות, אתם צריכים לדעת כי יש אפשרות לחפש פודקאסט התפתחות אישית ברחבי הרשת ולשמוע אילו כלים דרושים לכם כדי להגיע אל היעד. מדובר באפשרות שהתגלתה לנו כנפוצה ביותר. מסתבר שמרבית האנשים ששוחחנו עמם בחרו לשמוע את הפודקאסט. חלקם אפילו לא שמעו אותו בבית, היו מי ששמעו אותו באוטו בדרך לעבודה, בעת ישיבה בבית קפה או רביצה על חוף הים ביום חופשי.

 

איך אפשר לקחת את החיים בידיים מהבית? – הדרך ה – 2: באמצעות ליווי אישי

יש לא מעט מאמנים אישיים שיכולים להגיע עד הבית שלכם ולסייע לכם להגיע אל הדרך הנכונה. מדובר במי שלמדו את התחום ויש בידם את כל הכלים הדרושים. אם אתם מעוניינים בליווי מסוג זה, עליכם לבדוק אם יש לכם חברים שקיבלו אותו ולבחון אם יש להם המלצה למאמן מומלץ ומוסמך. שכן, עליכם להיות בטוחים כי אתם מקבלים את ההכוונה הטובה ביותר.

פודקאסט התפתחות אישית

איך תוכלו להגיע לפודקאסט או מאמן מומלץ?

אם אתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם בפודקאסט או מאמן מומלץ, עליכם לפנות אל אחד או יותר מהגורמים הבאים ולברר עמם האם יש להם המלצות:

  • חברים
  • קולגות
  • קרובי משפחה
  • שכנים
  • גולשים ברחבי הרשת

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

מדריך זה צפוי להסתיים בעוד כמה רגעים וזו ההזדמנות שלנו לאחל לכם, קוראים יקרים, שתמצאו את הדרך הנכונה שלכם להתפתחות אישית מהבית. אתם מוזמנים לחזור לכאן ולשתף אותנו בבחירה שלכם.

פודקאסט התפתחות אישית

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »