חיפוש

לוקרים מעוצבים לרכישה בסיטונאות – למי זה כדאי?

לוקרים הם תאי אחסון נוחים ואפקטיביים אשר מתאימים למגוון של שימושים. לכן הם נפוצים בטווח רחב למדי של מקומות עבודה, מוסדות וארגונים. במאמר הבא נסביר מהם לוקרים מעוצבים ולמי כדאי לרכוש אותם בעסקה סיטונאית.

 

לא כל לוקר הוא לא מעוצב

אין צורך להסביר הרבה על לוקרים ולמה הם משמשים. כל מי שראה אי פעם בית ספר תיכון (או יותר נכון, סדרת טלוויזיה שהתרחשה בתיכון אמריקאי) יודע מהן אותן ארוניות אישיות המאורגנות בשורות ובטורים מסודרים ונוחים להפליא.

יחד עם זאת חשוב להדגיש שלא כל הלוקרים דומים, ויש הבדלי איכות מהותיים בין סוגי הלוקרים השונים שכדאי להיות מודעים להם. לשם הדגמה, לוקרים מעוצבים ואיכותיים עשויים מחומרי גלם עמידים וחזקים כמו למשל מחיצות טרספה.

הם זמינים במגוון של אפשרויות צבע איכותי וננעלים עם כמה סוגי מנעולים אפשריים (מולטילוק, קומבינציה, צילינדר ועוד), לפי בחירתו של הלקוח. כמו כן, לוקרים אלו בנויים מרא עם חריצי אוורור ייעודיים, אשר מטרתם שמירה נאותה על הציוד המונח בהם, לא רק מבחינה בטיחותית, כי אם גם היגיינית.

 

רכישה בסיטונאות – למי זה מתאים?

עסקה סיטונאית היא עסקה הנעשית בהיקפים רחבים יותר מאלו להם מורגל הצרכן "הסטנדרטי". כאשר מדובר בלוקרים, אשר נקנים לרוב עבור מקומות וארגונים גדולים, רכישה סיטונאית היא עניין מתאים ואף נפוץ למדי.

רכישה במתכונת סיטונאית מאפשרת לקנות היצע רחב במחירים נוחים יחסית, כמו גם בתנאים נוחים יותר מזאת של עסקה רגילה (חשבו על הספק אשר שמח לספק סחורה רבה בבת אחת ועל כן מוכן לעשות עסקה שבאה לקראת הלקוח).

בהקשר של לוקרים, ארגונים רבים ישמחו לבצע עסקה סיטונאית בנוגע אליהם. האסוציאציה הראשונה שקופצת לרובנו בראש היא כמובן בתי ספר תיכון אך לא רק. בתי חולים, מכוני כושר, מפעלים ועוד ארגונים ומקומות עבודה גדולים יצאו נשכרים מקיומה של עסקה זאת.

 

קנייה כדאית

ככלל אצבע רופף למדי, אפשר להגיד שעסקת סיטונאות ללוקרים מתאימה לכל ארגון הזקוק לכמה עשרות לוקרים ומעלה. כך למשל, בתי ספר בהם לומדים מאות תלמידים בשכבה ירוויחו בוודאות מעסקה מסוג זה, אך גם מקומות עם אוכלוסייה מועטה יותר.

משרדים בהם מועסקים כמה עשרות עובדים, אשר חסרים במקום אחסון נאות לציוד אישי או כללי הם גם לקוח אידיאלי לרכישה זאת. לוקרים הם תאי אחסון אידיאליים עבור מגוון רחב של ציוד ועל כן הם מתאימים עבור מטרות שונות ומגוונות.

תלמידים, עובדי משרד, רופאים ומתאמנים בקאנטרי קלאב יכולים להנות מהימצאותם, כמו גם קהלים רבים ורחבים נוספים. על כן השאלה למי כדאי לקנות לוקרים מעוצבים בסיטונאות צריכה אולי להיות מנוסחת על דרך השלילה. למי לא לכדאי לקנות לוקרים כאלו? למעט מאוד מקומות אפשריים.

לוקרים מעוצבים לרכישה בסיטונאות - למי זה כדאי?

באותו נושא
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »