חיפוש

למה חובה לבצע גישור לפני גירושין

 אז זהו זה, החלטתם כבני זוג לפרק את החבילה והגיעה העת לסיים את הקשר הזה ולהיפרד.

החוויה לא נעימה כלל, והתקופה היא קשה, ועליכם להתחיל בבירוקרטיה של בתי משפט ועורכי דין.

אך האם לא כדאי ליישר את ההדורים בינכם לפני הגעתכם לבית המשפט? האם לא יותר נכון ופשוט, לסכם את תהליך הפרידה בינכם בצורה הוגנת ובוגרת וכך לסיים את העסק? לשם זאת, תהליך הגישור נחוץ לכם יותר מתמיד.

 

גישור – פשוטו כמשמעו

בתהליך הגישור, המגשר יגיע ביחד איתכם לפשרה המתאימה עבורכם בכל סיטואציה שתזדקקו לה.

התהליך מלווה עם המון קשב והכוונה של המגשר לשאלות שיעזרו לכם, המגשר ניטרלי לכן לא תהיה כל התערבות רגשית העלולה לבלבל אתכם בהחלטות קשות אלו.

לאחר שנשאלו כל השאלות, והועלו כל הפתרונות לפשרה בינכם, אתם תכתבו חוזה, הסכם משותף בינכם, ועמו תוכלו להגיע לבית המשפט לענייני משפחה או לבית הדין הרבני ולקבל אישור. משם – היסטוריה. אתם מתגרשים בצורה חלקה, אחרי שעברתם את החלק הכואב.

 

גירושין הם לא משחק ילדים

הילדים שלכם צריכים אתכם יותר מכל. אם תיפרדו, הם יצטרכו את המשענת שלכם על מנת להתגבר על הנתק בינכם, ולהשלים עם העובדה שיותר הם לא חיים עם שני ההורים יחדיו באותו הבית. בהליך הגירושין הילדים נפגעים בצורה הקשה ביותר, הם חסרי דעה, ואינם יכולים לבטאה בצורה נכונה, ובכך הם ניזוקים מכל העניין.

אצל גישור לגירושין בראשל״צ ניתן להגיע לפשרה בינכם עם ליווי תומך של צד שלישי והוא המגשר שלכם.

 

השקעותיכם לא יורדות לטמיון

עם השנים, אתם כבני זוג משקיעים בקשר בינכם ובבניית הבית שלכם. אתם קונים חפצים יקרי ערך, לווים משכנתא לבית החדש שלכם, ובמיוחד ילדים משותפים שמגיחים לעולם בזכותכם. בהליך גירושין רגיל, בני הזוג מתווכחים על מי לוקח מה. מי לוקח את הבית, מי יגור עם הילדים, מי לוקח חפצים מסוימים. לכן בשביל למנוע מצב שכזה, עליכם לפנות למגשר בכדי להסדיר את הוויכוחים בינכם ולהגיע לשלום בית מסוים בעניין זה.

 

בית המשפט הוא מתכון לאסון

בהגיעכם לבית המשפט, נפשותיכם עדיין לא רגועות והרוחות סוערות. ללא גישור מתאים והסכם כתוב שעבדתם עליו מבעוד מועד, אתם עלולים לבקר ולפקוד את בית המשפט ביקור אחד ביקור, לשלם שוב פעם לעורך דין, וחוזר חלילה. עם תהליך הגישור, אתם מונעים מצב זה שכן כבר סיכמתם בינכם איך אתם ממשיכים הלאה ומי לוקח מה. ביקור אצל בית המשפט ללא גישור, יוביל אתכם למבוי סתום שכן העניינים בינכם כלל לא פתורים עדיין.

 

בשביל החיוך, תצטרכו גשר בינכם

נכון, התהליך מלווה בהמון כאב נפשי וזו תקופה לא פשוטה לכל הבית. אך ניתן להיפרד בצורה נעימה וחלקה, שכן לא תכביד עליכם ולא תצלק אתכם שנים קדימה. ההליך יכול להיות פשוט יותר ממה שנדמה לכם. אתם רק צריכים את האדם הנכון שיהיה שם בשבילכם ויכווין אתכם למטרת העל שלכם – להיפרד ולסיים עם זה.

 

בית משפט

באותו נושא